• Ik vul dus een personage in voor een vriendin van me op Quizlet hier en dat wordt een meisje van ongeveer 14 jaar oud. Als uiterlijk heeft ze liever een bekend persoon, maar ik kom hiermee niet zover, aangezien ze 14 jaar oud is.

    Omschrijving:
    14 jaar oud, heeft een klas over geslagen vroeger, is redelijk stil en gaat om met rol 1 en 3, heeft een relatie met Cameron als sinds de eerste klas.


    Weten jullie bekende personen die bij deze beschrijving aansluiten en voor 14 jaar door kunnen gaan? :Y)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 15:36 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ciara Bravo


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dakota Fanning??

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 15:40 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Lancaster schreef:
    Ciara Bravo


    I like her... maar ze komt een beetje te jong over vergeleken met Dylan Everett die Cameron is.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Daley schreef:
    (...)

    I like her... maar ze komt een beetje te jong over vergeleken met Dylan Everett die Cameron is.
    Madison Pettis?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lancaster schreef:
    (...)Madison Pettis?


    Dat ik daar niet eerder opkwam! Ik zat al met Jasmine Villegas, maar die zie ik niet zo snel als die rol. Madison is echt leuk, die onthoud ik! :')


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Of Peyton List?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Uh, oudere foto's van Sasha Pieterse? Of Pieterson. Ik weet het niet meer.


    Your make-up is terrible

    Of Stefanie Scott?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Oh, of Bella Thorne?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Lancaster, waarom ken je al die mensen. Ik zou bijna denken dat je een pedo bent xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Lancaster, waarom ken je al die mensen. Ik zou bijna denken dat je een pedo bent xd
    Leeftijd is maar een getal (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Heb je al iemand gevonden?

    Jongere Emma Watson?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Die twee van shake it up?
    Voila en
    voila

    Ze hebben wat kinderlijkere en volwassenere foto's, dus even goed zoeken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.