• hahaha ik heb al een enorme lijst met stories waarop ik ben geabonneerd, maar gezien iedereen zo traag activeert,
    wil ik nog meer stories :D

    Ik zoek het genre: Romantiek (met eventueel een beetje een mix met een andere genre)
    Soort: Onbekende personen, One Direction, ZELFS Justin Bieber, of whatever (please geen Harry Potter spul, geen haat hoor, maar nee dankje ;))

    Drop het en ik neem een abo als ik het leuk vind haahaha
    xxxx


    Everything Is Impossible

    I just killed my boyfriend (72 hoofdstukken, afgelopen) en het vervolg I just killed myself (ook afgelopen). Het zijn Nederlandse thrillers met onbekende personen, wat romantiek, drama en veel cliffhangers.




    I just killed my boyfriend gaat over Anna, een meisje dat op een doodgewone dag besluit om haar vriend te vermoorden. Ze vlucht voor zijn familie, de politie, haar ouders, maar vooral voor zichzelf. Hetgeen dat haar tot die gruwelijke daad heeft gedreven, zit nog altijd in haar...


    I just killed myself speelt zich af na de gebeurtenissen uit I just killed my boyfriend. Twee personen vluchten in het holst van de nacht naar het station om aan de politie te ontsnappen. Al snel blijkt echter dat de politie niet degene is voor wie ze bang moeten zijn. De echte vijand is veel dichterbij.


    En dan heb ik nog een heel kort verhaal met onbekende personen en drama dat los van de twee andere stories staat: Unhappy Ending (afgelopen).


    April Jones is een danseres. Ze word in een groep geplaatst die moet samenwerken met One Direction. Zayn Malik lijkt erg op een oude vriend van haar die veel te maken heeft met haar verleden. April ziet hem daarom niet zo zitten. Zayn is erg verliefd op April, en snapt niet wat hij fout doet. April wil het liefst niks met hem te maken hebben, daarom ontloopt ze hem. Zou April het ooit tegen hem vertellen?

    When a singer meets a dancer ~ Zayn J. Malik



    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    Wish you were here - One Direction
    Het verhaal bestaat uit 5 delen, ieder deel gaat over een meisje dat in het verleden iets heeft meegemaakt waardoor ze geen contact meer heeft met 1 van de 1D-boys. Naarmate het verhaal word duidelijk wat er is gebeurd en waarom ze geen contact meer hebben.

    Welcome, be heartlessly welcome to The Devil's Handbag! Take a seat and enjoy our girls! Tonight we'll have brunettes, blondes, blackheads, gingers and the wildest adventures for you!

    The Devil's Handbag
    Marvins rooskleurige vooruitzicht om in de toekomst te studeren aan een dramaschool wordt bruut beëindigd wanneer zijn ouders hem uit huis zetten met de boodschap dat hij zijn eigen hachje maar moet redden. Hij accepteert het aanbod om bij zijn beste vriend Jim in te trekken, maar daarmee zijn nog niet alle problemen opgelost. Waar moet hij het geld vandaan halen om zijn droom te verwezenlijken? Per toeval pikt Marvin iets op van The Devil’s Handbag, een hoeren-entertainmenttent voor meerderjarigen waar de lonen absurd hoog zijn. Verkleed als meisje solliciteert hij naar een baan en daar begint een verhaal waaraan hij eigenlijk niet had moeten deelnemen. Hij zal zijn acteertalent in ieder geval hard nodig hebben, want wie hij daar toevallig tegen het lijf loopt…

    Marvin maakt kennis met de wereld van vrijwillige prostitutie en de problemen die hij als Mistress Mariëlle, zijn vrouwelijke alter ego, nooit onder ogen zou komen. Langzaam maar zeker ondergaat Marvin een identiteitssplitsing en moet hij kiezen tussen zijn normale, problematische leven als Marvin en zijn collega’s en baan bij The Devil’s Handbag als Mariëlle. Maar hij is niet de enige die de gevolgen op zijn neus krijgt gedrukt; de groep die slechts één kant van Marvin kent, breidt zich alsmaar uit.



    Searching heavens for another earth

    Your love is dangerous. ~ Harry Edward Styles [16+]


    Fashion is a girl's best friend.

    Hard Knock Life

    - Onbekende Personen
    - Tot nu toe 27 hoofdstukken
    - Ik post meestal 2 x in de week (als ik genoeg inspiratie heb =))


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Pandora's box
    Jaren geleden, toen de eerste mens was geschept waagde Prometheus het om het vuur van de Olympus te stelen en het aan de mens te schenken. Als straf schepte Zeus de eerste vrouw. De godinnen schonken haar elk verschillende eigenschappen, waaronder een nieuwe: Nieuwsgierigheid.
    De vrouw, Pandora, werd naar aarde gestuurd als geschenk, samen met een doos die nooit geopend mocht worden. Het ging goed, tot Pandora haar nieuwsgierigheid niet meer kon bedwingen en de doos opende. Meteen ontsnapte de rampspoed waarmee de doos was gevuld naar en sindsdien was het leven nooit meer hetzelfde.

    Vandaag de dag is dit slechts een in vergetelheid geraakte mythe, een verhaal waar niemand echt meer op zit te wachten. Zeus, woedend omdat niemand hem meer vereerd voor de machtige god die hij is, laat nog zo'n meisje geboren worden. Ook met haar wordt een doos meegestuurd. Een doos vol rampspoed die onvoorwaardelijk met het meisje is verbonden. Niemand had voorzien wat er zou gebeuren als ze de doos zou openen. Niemand behalve één man.


    ~Onbekende personen
    ~Avontuur
    ~Science fiction
    ~Nederlands geschreven
    ©General





    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 10:53 ]


    yeehh




    Ze zijn samen,
    Al hadden ze dat niet mogen zijn.
    Spijt hebben ze niet.
    Nog niet.





    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes



    What if you were the inspiration for all his songs?
    The good ones, the bad ones, even the ugly ones.


    starting 250812
    bronx production


    ***



    Gladys vertrekt met vlucht 701 naar haar familie in New York om te gaan studeren, op aanvraag van haar moeder. Naar haar familie gaan vindt ze niet erg, maar Gladys heeft één grote angst: vliegen. Van Brussel naar New York was ze maar zes uren onderweg, dus dat was nog niet zo een ramp. Maar nooit had ze gedacht dat die zes uren konden uitdraaien tot de ramp waar ze altijd al van vreesde. Samen met een onbekende jongen die naast haar zat is ze één van de twee personen die een vliegtuigcrash overleven. Ze had haar leven te danken aan hem, maar had nooit de kans om het hem te zeggen.
    Zal ze de jongen van 'Flight 701' ooit nog terugzien?


    • Onbekende personen
    • Neem een abo, ik waarschuw niet


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik heb twee 1D verhalen, afgelopen. De linken vind je op mijn profiel, en dan heb ik ook nog een OP. It's five to twelve, darling.


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.




    Top secret.

    Je komt ze overal tegen; op school, op je werk, op een sportclub, in het café en zelfs wanneer je gewoon buiten in het park loopt. Juist ja, jongens. Al is dat natuurlijk een groot begrip, want er zijn heel veel soorten jongens. Nerds, kakkers en skaters, maar ook de stoere, arrogante en luidruchtige jongens. Zo kun je natuurlijk nog wel een tijdje doorgaan, maar als je dan bijna alles hebt gehad blijft er nog eentje over, die de meeste van jullie ongetwijfeld zullen kennen; de perfecte jongen.
    Zo een waarvan je het warm krijgt als hij in de buurt is en je hem daarom het liefst van een afstandje bekijkt omdat je simpelweg niet genoeg lef hebt om op hem af te stappen. Hij heeft niet voor niets altijd hordes populaire meisjes om hem heen hangen, iets waar je jezelf gewoon niet onder vindt vallen.
    Goed, we kunnen hier uren over praten, maar laten we verder gaan met het andere belangrijke punt!
    Geheimen. Iedereen is er bekend mee, waaronder jij en ik, of natuurlijk deze –eerder genoemde- perfecte kerel. Of het nu gaat om het stiekem pakken van een koekje uit de trommel toen je klein was, of het vernielen van de spullen van iemand waar je een gruwelijke hekel aan hebt, een geheim draag je met je mee en zul je niet snel aan de buitenwereld kenbaar maken.
    Nu komen we bij het punt waarop deze twee belangrijke dingen samenkomen en de basis zijn voor dit verhaal.
    De perfecte jongen die een geweldig leven heeft, goede cijfers haalt, met iedereen goed kan opschieten en altijd hordes meisjes om zich heen heeft, én zijn geheim. Het geheim dat hij moeiteloos jarenlang verborgen heeft gehouden, maar op een gegeven moment toch écht naar buiten komt, hoe hard hij er ook tegen vecht.

    Ben je al nieuwsgierig? Goed, laten we dan nu maar snel beginnen.


    Top Secret.


    Een re-write op een oud idee.

    Thyme


    De zestienjarige Brue Nelson leeft een alledaags leven in Safford Fields - een stadje tussen de natuur van Virginia - tot ze ernstig gewond raakt tijdens een auto-ongeluk. Haar moeder overlijdt en ook haar vader is er erg slecht aan toe.
    Het eens gelukkige gezin breekt langzaam in stukken wanneer haar vader bij zijn nieuwe vriendin intrekt en Safford Fields verruild voor het zonnige Californië.
    Brue blijft achter bij haar slechtziende grootmoeder Camila, en probeert op die manier haar leven weer terug op de rails te krijgen.
    Wat haar echter nog niet van plan is los te laten - zijn de tijm bladeren die zij sinds het ongeluk langzamerhand overal begint te vinden.
    Wanneer de charmante Julian steeds vaker verschijnt, lijkt haar leven alles behalve beter te worden.


    Soundtrack
    © Barely 2O12
    Start 25O8'12


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    iheartgomez schreef:
    Ik heb twee 1D verhalen, afgelopen. De linken vind je op mijn profiel, en dan heb ik ook nog een OP. It's five to twelve, darling.


    I lees je You Can Cry On My Shoulders al :P


    Everything Is Impossible


    A Fight Against The Love • Harry Styles

    It’s just a game. No love. No feelings.
    We won’t fall in love.
    So we’ll play the game forever.
    Because we won’t loose.
    Losing is just not an option.


    Written in Dutch, spoken in English
    One Direction
    16+

    Starts: 04/09/2012


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Gevangen in het verleden



    Een verhaal vol verdriet, verlies, vriendschap en romantiek.

    Amber is een jonge vrouw die er alleen voor staat. Ze draagt de zorg voor haar zoontje en probeert de eindjes aan elkaar te knopen. De dood van Daniël draagt zij als een zware last met zich mee en het lijkt alsof ze met iedere stap vooruit, twee stappen achteruit zet. Ze weet zich geen raad met de pesterijen waar haar zoontje onder lijdt op school en probeert zich staande te houden bij alle tegenslagen die ze op haar pad tegen komt.
    Dan wordt de knappe, zelfverzekerde Michael haar op een presenteerblaadje aangeboden. Het lijkt een perfecte afloop te krijgen en Amber vindt steeds meer innerlijke rust. Ze weet het zware verlies van Daniël een plekje te geven, terwijl haar liefde voor Michael groeit.

    Toch is het niet zo perfect als ze had gehoopt…



    ~ Dit is mijn eerste verhaal dat ik hier post
    ~ Drama/Romantiek
    ~ Nederlands geschreven
    ~ Bevat enkele 16+ scènes
    ~ Goed opbouwende kritiek is altijd welkom


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”