• De laatste tijd is er wel errug veel 1D op quizlet! Wat vinden jullie hiervan??

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    you should take yourself as you are, because you're wonderful

    Ik heb er geen problemen mee :Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Boeiend, is toch weer zo'n hype die zo weer over is en dan komt het volgende wel weer.. *zucht* Zo gaat dat nou eenmaal hier met die grillige kiddo's op Q. ;') Ik stoor me er niet zo aan.


    ars moriendi

    I'm fully ignoring it ever since it got here. I'll survive :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik vindt het echt heel erg irritant, vooral omdat ik gewoon niets heb met One Direction, omdat ze vooral bekend zijn geworden door hun looks. En dan heb ik het erover met mijn directioner-vriendin en dan op een gegeven moment is het gewoon van:
    'One Direction!' 'Coldplay!' 'One Direction!' 'Coldplay!' x3
    Maar ja, wat doe je eraan, he? :3

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 22:26 ]


    yeehh

    Bloodlust schreef:
    Don't know, to busy ignoring it. Ik laat het gaan in de hoop dat mensen mij ook mijn gang laten gaan. Werkt redelijk goed, over het algemeen. :Y)

    Rider schreef:
    Eerlijk gezegd duurt het naar mijn mening wel erg lang nu, maar ik negeer het verder gewoon.


    Caution first, always.

    One wie?


    No growth of the heart is ever a waste

    Het enige wat me opvalt/opviel is dat ze hier zoveel 'groter' zijn dam toen ik in Engeland was. Want daar hoorde ik niks over ze, en heb welgeteld één poster gezien. Zie je maar dat Nederland goed is in dingen opblazen...Verder houd ik me bezig met de verhalen en personen die ik wél leuk vindt. Laat de fans hun eigen gang gaan als zij dat ook maar met mij doen :3.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik vind hun muziek wel leuk, maar het is nogal irritant dat élke quiz en story erover gaat $:


    Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.

    Het is niet anders, gaat vanzelf wel weer over. Net als een lange tijd geleden met Tokio Hotel.
    - Tom Kaulitz:9~ nomnom! Sorry (: Liet me even gaan.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 0:13 ]


    The walking dead <'3

    Insurgent schreef:
    Ik vónd het leuk, maar nu begin ik het steeds irritanter te vinden.

    Trieste boel :P
    Dat mensen zoveel fan ergens van zijn dat hun leven erdoor overheerst en ze het hier moeten uiten.

    Helaas niks aan te doen :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Toyfriend schreef:
    Ik heb er geen problemen mee :Y)

    Ik vind One Direction heel leuk, maar de stories in de top zijn soms/ meestal echt niet meer leuk! Altijd dezelfde stories! Dat begint een beetje heel afgezaagd te worden maar voor de rest vind ik het wel ok.


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Toyfriend schreef:
    Ik heb er geen problemen mee :Y)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli