• De laatste tijd is er wel errug veel 1D op quizlet! Wat vinden jullie hiervan??

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    you should take yourself as you are, because you're wonderful

    Ik vind het verschrikkelijk. In mijn ogen zijn ze gewoon een schande voor de muziekwereld. Maar ja, dat gaat wel over, over Bieber hoor je de laatste tijd ook niet meer zoveel. (:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Squido schreef:
    Ik vind het verschrikkelijk. In mijn ogen zijn ze gewoon een schande voor de muziekwereld. Maar ja, dat gaat wel over, over Bieber hoor je de laatste tijd ook niet meer zoveel. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik leer er mee leven, in de zin van: ik respecteer ze, maar verder blijf ik bij m'n eigen genre van fanfiction. Het is alleen jammer dat het alle andere soorten fanfiction overschaduwt, maargoed. Iedereen schrijft waar hij of zij zin in heeft (:


    There will be beauty from pain.

    Gackt schreef:
    Mij boeit het eigenlijk niet meer zo.


    Alleen maar tranen van geluk

    Rider schreef:
    Eerlijk gezegd duurt het naar mijn mening wel erg lang nu, maar ik negeer het verder gewoon.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Huntelaar schreef:
    Boeiend, is toch weer zo'n hype die zo weer over is en dan komt het volgende wel weer.. *zucht* Zo gaat dat nou eenmaal hier met die grillige kiddo's op Q. ;') Ik stoor me er niet zo aan.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Toyfriend schreef:
    Ik heb er geen problemen mee :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ben gewoon gestopt met in de top stories/quizzen te kijken. :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nightray schreef:
    Ik ben gewoon gestopt met in de top stories/quizzen te kijken. :')

    dit(:
    ik vind hu liedjes echt wel leuk maar naar de story's en quizzen kijk ik niet echt(:
    Geef mij maar The humger games en onbekende personen:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dat ik dit soort topics vaak voorbij zie komen. Het is een hype. Je moet niet alle hypes leuk vinden,maar je kunt het ook niet stoppen. Het gaat wel vanzelf weg. Gewoon negeren en niet naar de top kijken.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ondertussen heb ik me daar wel al over heen kunnen zetten hoor.(krul)


    effort never betrays you

    't is me eigenlijk nooit op opgevallen.

    Melonpan schreef:
    't is me eigenlijk nooit op opgevallen.


    Tell me your secret(cat)


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Viviee schreef:
    Idc
    This.

    Al beginnen de extreme fans en die idioten die blijven 1D verhaaltjes maken in een quiz tegen te steken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Tja, in het begin vond ik het wel leuk maar nu niet meer zo. Maar ik mag eigenlijk niet klagen, het was hetzelfde verhaal met JB dus ja.