• Is vandaag geopereerd :c
    We moesten een wratje laten wegsnijden in haar hals, dus door de verdoving ligt ze nu heel eng te slapen met haar ogen open. Maar binnen een paar uurtjes zou ze terug wakker moeten worden :').



    Hoe zit het met jullie diertjes?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Aawww, wat sneu. :c
    Mijn hond is helemaal gezond en ligt naast me te snurken. :'D

    Arm beessie. Hopelijk springt ze over een paar uurtjes weer vrolijk rond :3
    Ik heb geen beestjes. Na lang zeuren heb ik mijn moeder ervan overtuigd dat ik een hamster mag, maar dan moet ik eerst ook nog een fokker zoeken, kooi kopen, voer halen etc. en natuurlijk thuiskomen van vakantie :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nowh. :c Dat moet idd eng zijn.

    Mijn kat ligt nu wss buiten te luieren. Meer doet hij nooit, overdag.
    En anders heb ik nog twee kippen. Noh, ja, die zijn niet zo speciaal.
    Het derde, en coolste kieken is vorige week gestorven. D:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Kieken x]

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 11:49 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Strider schreef:
    Aawww, wat sneu. :c
    Mijn hond is helemaal gezond en ligt naast me te snurken. :'D


    + Dat is een Franse Bulldog toch? Die heb ik ook! (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    LittleMixer schreef:
    (...)

    + Dat is een Franse Bulldog toch? Die heb ik ook! (:


    Jep, 't is echt een lieverdje :'D


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Wiarda schreef:
    Arm beessie. Hopelijk springt ze over een paar uurtjes weer vrolijk rond :3
    Ik heb geen beestjes. Na lang zeuren heb ik mijn moeder ervan overtuigd dat ik een hamster mag, maar dan moet ik eerst ook nog een fokker zoeken, kooi kopen, voer halen etc. en natuurlijk thuiskomen van vakantie :'D


    Aan hamsters heb je niets, dan kun je beter een tamme rat of zo nemen, die zijn veel aanhankelijker :'D


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    awn wat sneu ):
    hij is echt een schatje
    Ik heb geen huisdier):


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Squido schreef:
    (...)

    Aan hamsters heb je niets, dan kun je beter een tamme rat of zo nemen, die zijn veel aanhankelijker :'D

    Mag niet. Mijn moeder heeft een pesthekel aan ratten. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Na'awh.. Echt sneu.
    Mijn 2 cavia's staan nu bij mijn nichtjes. Hoogstwaarschijnlijk doen ze allerlei pogingen om te ontsnappen naar het gedeelte van mijn nichtjes' hun cavia's om zich voort te planten, ghehe. Die hebben de tijd van hun leven daar. En mijn kat zit ligt nu waarschijnlijk op mijn bureaustoel :')

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 12:44 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik heb geen huisdier
    6 jaar terug hebben we hem laten inslapen omdat hij al oud was, blind en doof, hij zat gewoon niet lekker in zijn vel
    En sindsdien hebben we geen huisdieren meer gehad, mijn vader is trouwens allergisch voor honden en katten

    Awww (H)

    Verwen je hondje maar goed.:)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.


    Dit is mijn hond, echt een schatje. Die ligt nu waarschijnlijk ergens in de tuin te snurken, her paradise.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Aw~

    Mijn cavia's liggen lekker lui en diva-ig in hun kooi :')


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo




    26 - 02 - '16