• Haayy ^^.

    Ik wil weten of jullie ook een klassenboek hebben (denk het toch wel) en waat staat er allemaal in?

    Wij hebben een klassenboek en daar in staat alles negatief. Als wij iets positiefs erin krijgen begint de klas: 'EINDELIJK WAT POSITIEFS!' en wordt het toch weer negatief x'D

    Dinsdag is er vergadering geweest over ons geweest met (bijna) al onze docenten. En dat komt bijna nooit voor x'D Ik en mijn vriendin zijn in die vergadering ook genoemt ^^. En wij zijn dar trots op ^^. En we hebben weer nieuwe plaatsen, weer jongen/meisje >.<.

    Maar is jullie klas ook heel druk?
    Want als er iemand is die mijn klas, B2D kan overtreffen vind ik dat echt knap x'D

    Dat wilde ik ff kwijt en ff vragen.

    Xx Rwaydaa :')


    bla bla bla

    Wij hebben een klassenboek. Maar wij zijn niet zo erg.. Groep 8 was tha TOP.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    wij hadden er een in de eerste en tweede klas

    In ons klassenboek stata zo ver ik weet alleen Positieve dingen. =] Maar ze moeten wat strenger worden want e jongens zitten alleen rare geluiden te maken als een stelletje schapen (Wat wel grappig is xD)


    I live for the applause, you will die for it.

    Vorige jaar was het te erg nooit positiefO_O elke week moest er iemand nakomen. Het was altijd druk: propjes gooien naar leraren enzo. ik nam altijd chips mee en we aten met zun alle het op.
    Maaar dit jaar mag ik dat niet meer doen(eerst ook niet) maar de 3e leerjaar is belangrijker geld 40 procent mee voor de examenjaar vandaar. Maar dit jaar is het positief

    In ons klassenboek stata zo ver ik weet alleen Positieve dingen. =] Maar ze moeten wat strenger worden want e jongens zitten alleen rare geluiden te maken als een stelletje schapen (Wat wel grappig is xD)


    Whaha hip x'D Dat gebeurt bij ons ook x'D
    Een jongen uit mijn klas kan de zoemer na doen, dus eerst waren wij een kwatier eerder uit de les x'D


    bla bla bla

    Hebben wij niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wij niet heeft;0


    Sweet dreams will come true.

    Wij hebben wel klassenboek ^^
    't vorige zijn we kwijtgeraakt en die was heel leuk gekaft x3
    En nu hebben we een neiuwe saaie, en toen was onze Frans docent boos en schreef ze er iets negatiefs in x_x
    en toen gingen we dat aan NL docent vertellen en die ging HEEL positief over B2C [onzeklas] schrijven;D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)

    Whaha hip x'D Dat gebeurt bij ons ook x'D
    Een jongen uit mijn klas kan de zoemer na doen, dus eerst waren wij een kwatier eerder uit de les x'D

    [/ligtPlat] xD


    I live for the applause, you will die for it.

    Ons klassenboek dient alleen voor alle lessen in te vullen, van wat we elk uur doen!
    En wie er te laat is, of wie niet in orde is, en blablabla!!


    You'll never dream alone. <3

    Hebben een klassenboek .o.
    En daar wordt never nooit iets positiefs in geschreven =D Alleen maar geen huiswerk, slecht gedrag, eruit gestuurd en dat soort shit xD
    Owjaah en huiswerk +_+


    Get back motherfuckerz'

    wij hebben een klasseboek
    en 2H4 vorig jaar was echt de drukste van de school und wij waren trots jong !!
    wij hebben 2 leraren weggejaagt en uitgescholden en eentje was er overspannen waarvan weten we nog steeds niet xD
    en echt elke week moest de halve klas 6 uur nablijven ofzow xD


    Dead but delicious

    wij hebben een klasseboek
    en 2H4 vorig jaar was echt de drukste van de school und wij waren trots jong !!
    wij hebben 2 leraren weggejaagt en uitgescholden en eentje was er overspannen waarvan weten we nog steeds niet xD
    en echt elke week moest de halve klas 6 uur nablijven ofzow xD


    whaha vet x'D B1D vorig jaar was ook al de drukste. Wij hebben onze eerste mentor weggepest [mag ik respect? x'D] Onze klas was daar zo trots op. Vorig jaar hebben wij in totaal 7 nieuwe leraren voor een vak gehad >.<
    Dit jaar zijn wij weer de drukste met een paar nieuwe mensen en er zijn een paar blijven zitten. Wij zijn zo trots x'D


    bla bla bla

    hij hebben ook een klassen boek en ik moet m steeds bij me houden alleen ben ik hem telkens kwijt :[
    Er staan gewone dingen in wat voor huiswerk we hebbe en of iemand iets is vergeten en of er iets bijzonders is ofzoo

    xx

    ik moet het klassenboek nu 6 weken bij me houden.