• Nou mensen kijk,Ik wil hier niet overkomen als een zeurpiet dus plies begrijp me niet verkeerd,Nou kijk ik had een vriendin,Ik dacht altijd dat het een aardig meisje was waarme ik veel kon lachen,Maar blijkbaar dus niet,Ik kwam via via achter dat ze veel over mij roddelde enzo,Ik praat al een tijdje niet meer met haar en ipv haar excuses aan te bieden verzint ze zelf nog verhaaltjes ! bv ; Ja zij vroeg mij om het goed te maken maar ik wilde niet ! , Dan gaat ze helemaal opscheppen bij de jongens enzo >.< Nou mijn andere vriendin en ik hebben geprobeerd om nog gewoon normaal tegen haar te doen,geen beste vrienden meer dat zeker niet ! Maar gewoon niet negeren enzo weetjewel.Maar ze heeft het dus verkloot voor zich zelf en nu heeft ze veel spijt,Ze staat altijd alleen in de pauzes enzo,Maar come on,ik heb toch gedaan wat ik moest doen?Ik ben geen piece of shit die je zomaar even kunt gebruiken..


    Pictures fade away, but memories are forever

    Bij mij in de klas is het idem dito. Na een paar naaistreken zit dat meisje ook alleen en nu gaat ze bij ons zitten in de pauze. Zowat niemand mag haar. Mij doet ze niks dus ik heb geen reden om haar te haten.


    No growth of the heart is ever a waste