• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 12:34 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Angel, Delilah, Feline, Verlend en ik zaten bij een beekje appels en kleine visjes te eten. Ik zat naast Verlend met Delilah op mijn schoot. Ik nam Verlend's hand vast en wreef met er met mijn duim over. Ik glimlachte. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Angel
    Opeens zag ik een redelijk grote vis langs schieten. Snel maakte ik een soort van bol om de vis heen. Ik bracht hem naar de zijkant. De vis spartelde wat op het droge. 'Misschien kunnen we deze beter mee nemen en met de rest delen!'


    Do what people say you can't.

    Feline

    'vries hem in, dan kunnen we het later opeten.'zei ik 'doe dat ook maar met de rest


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Angel
    Ik haalde nog wat water uit het meer, deed dat rond om de vis en bevroor het zoals Feline zei. Daarna deed ik dat ook met de andere.


    Do what people say you can't.

    Aqua

    Angel bevroor de grote vis en de rest voor de anderen. Ik zuchtte. "Nogmaals sorry van Ardens, ik wou het echt niet doen. Maar ik was verplicht anders ging ik dood!" ik begon te huilen.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    (gaat er nog iets spannends gebeuren:9~ ?)


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Feline

    ' we moeten die heksen vermoorden.'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    {idk}
    Angel
    Aqua begon te huilen. Ik stond op, liep naar haar toe, ging naast haar zitten en sloeg een arm om haar heen. 'Jij kunt er toch ook niks aan doen? En ik snap heus dat jij voor je eigen leven zou hebben gekozen.' zei ik tegen haar.


    Do what people say you can't.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 17:04 ]


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    CatEyes schreef:
    Feline

    ' we moeten die heksen vermoorden.'


    (ja !!! maar hoe zullen ze dat doen?? en die duivelse geest dan??)


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Aqua

    Angel kwam naast me zitten en sloeg haar arm om me heen. " Je kunt er ook niets aan doen en ik begrijp heus wel dat je voor je eigen leven kiest." zei ze. Ik keek haar aan , trok haar in een knuffel en zei:" Je bent echt een fantastische vriendin Angel!" Ik liet haar los en draaide me naar Verlend en gaf hem een klein kusje op zijn lippen.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    (heyooo sorry dat ik zo plots weg was zonder verwittigen,ikn was met vriendinnen gaan bowlen,ben er dan blijven 'slapen' uiteindelijk om 4 uur s'nacht kunnenn slapen,ik werd dan wakker gemaakt om 7 uur,en heb er dan gebleven tot 5 uur,en ik moet s'avonds ook nog is weg -.- )
    (Maarueeh wat is er ondertussen gebeurd? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Matheo
    'I love you.'hijgde Melody.er zijn hier kleinekinderen hoor."Hoorde ik achter me,'Hier niet, of wel soms?' zei Melody,dan en keek naar me waarna ze grinnikte.Verlend ging weg en Melody drukte nog een vluchtig kusje op mijn lippen,en maakte zich toen van me los.'Dus,"zei ze."Dus,...."zei ik grijnzend."Waar waren we?"

    Verlend
    Ik ging weg van die 2 lebberaars en ging het bos in,mischien even wat frisse lucht zoeken.Ik zette Me bij een riviertje en keek dromend naar het water.Feline,Angerl,Delilah en Aqua,hadden me na een tijdje gevonden,en hadden appels mee.Feline viste kleine visjes op,die ik dan roosterde voor de anderen,het was best wel een tijd geleden dat ik nog goed gegeten had.Aqua had zicht naast me gezet,met Delilah op haar schoot.Ik voelde hoe Aqua mijn hand vast nam en met haar duim over de rug van mijn hand vreef.Ik keek naar haar en schonk haar een glimlachje.Ondertussen hadden Angel en Feline een kanjer van een vis gevangen en hem bevroren,voor later."Nogmaals sorry van Ardens, ik wou het echt niet doen. Maar ik was verplicht anders ging ik dood!" zei Aqua plots en begon te huilen,Angel kwam haar troosten.Ik neep bemoedigend in haar hand.Toen Aqua getroost was,draaide ze zich naar mij om en plante een klein kusje op mijn lippen.Ik glimlachte.En sloeg mijn arm om haar geen."Het is oké Aqua,ik versta het."fluisterde ik tegen haar en drukte mijn lippen op de hare.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    'Waar waren we?' zei hij grijnzend. Ik kreeg er ook een op mijn gezicht. Ik drukte mijn lippen weer op die van hem en ging daarbij "per ongeluk" langs zijn plekje. Ik moest moeite doen om nog een grijns te onderdrukken. Onze simpele kus ging algauw over in een passionele tongzoen. Ik ging steeds vaker met mijn vingers terug naar het plekje. Ik kreunde tussen de kus door.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matheo
    Melody grijnsde ook en drukte haar lippen,waarna ze even bij mijn heilig dom scheurde en een kreun verliet mijn lippen.Ik voelde Mel,haar tong langs mijn lippen en zoder aarzelen liet ik haar binnen en speelden onze tongen tikkertje.Melody ging soms weer over mijn plekje,die groter werd.Ik kreunde telkens ze dat deed."Melody."hijgde ik en drukte algauw mijn lippen weer op de hare.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH