• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 12:34 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {mijn mega gave awesome topics =) [omg ik doe het weer!]}


    Do what people say you can't.

    (is het erg dat ik nog een stukje heb gezet op de vorige topic???)


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Aqua
    Verlend vertelde me dat hij iemand bijna levend verbrand had en zijn broer heeft laten verdrinken. Ik keek hem aan en zei:"Ik moet mensen en andere wezens vermoorden als opdracht van Medusa ! Maar eigenlijk diep vanbinnen wil ik dit niet! Ik heb Ardens vermoord en besef dat het fout is, maar anders ging ik zelf dood door de heksen. Dus wees alsjeblieft niet boos op me!" Ik begon luid te huilen.

    (dit is nog eens een herhaling van het laatste stukje van mij !)


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    truefriendx schreef:
    (is het erg dat ik nog een stukje heb gezet op de vorige topic???)


    {nee hoor}


    Do what people say you can't.

    (ik ben er vanavond weer!)


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Verlend
    "Ik moet mensen en andere wezens vermoorden als opdracht van Medusa ! Maar eigenlijk diep vanbinnen wil ik dit niet! Ik heb Ardens vermoord en besef dat het fout is, maar anders ging ik zelf dood door de heksen. Dus wees alsjeblieft niet boos op me!"zei ze en begon weer te huilen.Ik beet op mijn lip.Zei had Ardens vermoord,moest ik nu kwaad op haar zijn of...Haar het verheven aangezien ik hem anders moest vermoorden.Ik zuchtte en stond op."Ik wil even alleen zijn."zei ik met een brok in mijn keel en liep toen weg,naar ons plekje,dat van ik en Ardens.Het was een soort grot,met glinsterende vuur diamanten in.Ik zuchtte nog eens en dacht terug aan vroeger.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    Het meisje, volgens mij hoorde ik Aqua nog net zeggen dat ze Deliah heette, pakte de ketting van Ardens en liep er mee weg. Ik haalde mijn schouders op. Ik denk dat ik dat ook had gedaan als ik zo klein was. Er hingen wat plukken haar voor ogen die ik snel achter mijn oor deed. Ik liep weer terug naar de appelboom en ging er weer tegen aan zitten. Ik dacht na, hoe zou het nu bij mijn familie en vrienden zijn.


    Do what people say you can't.

    (mijn topics)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Verlend
    Ik besloot maar terug te gaan naar de andere ,dus liep ik terug naar de tent.De meesten zaten nog steeds rond Ardens,zonder nog iets te zeggen liep ik de tent in en zocht achter iets dat me van deze vervelende handboeien kon verlossen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    Ik zat wat voor me uit te staarden. Ik werd weer een soort van wakker. Vanuit een ooghoek zag ik dat Verlend de tent in liep. Ik besteedde er geen aandacht aan. Ik dacht aan dingen, veel dingen. Om mijn hoofd leeg te maken begon ik altijd te zingen. Dit keer dacht ik gelijk aan The A-Team van Ed Sheeran. Zachtjes begon ik te zingen. White lips, pale face.Breathing in snowflakes. Burned lungs, sour taste. Ik sloot mijn ogen, maar niet zo dat ik slaap viel.


    Do what people say you can't.

    {ik moet gaan doeiii}


    Do what people say you can't.

    {Mijn topics}


    Tijd voor koffie.

    (ik moet ook gaan tot later )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Delilah Hayden Scooter

    Ik liep naar de tent, en deed hem open. Het was best groot. Ik lette niet op of er iemand lag of niet, maar ik liet me vallen op een slaapzak en sliep meteen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MELODY
    Ik loop zqijgend weg, naar de tent. Ik zie dat Verlend verwoed zijn handboeien probeerd af te krijgen en stamp evem zacht pp de grond. Ze vallen uit elkaar en blijven als gruis roerlpps op de grond leggen. Verlend draait zich on en kijkt me verbaasd aan. Het schiet door mijn hoofd dat ik niet hoef te praten. Een stem heb je niks aan op dit soort momenten. Dus ik zweeg. Mijn blik moest nu genowg zeggen, mijn ogen boekdelen spreken. Ardens was dood, Kaylee was dood, dat was genoeg. Nu niet meer. Ik balde mijn vuisten en er liep een traan over minn wang. Niet allen van verdriet, maar ook van haat. Haat voor de mensheid. En vooral voor zij die mij een mutant vinden.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.