• Weten jullie of er Fantasy boek zijn van Nederlandse schrijvers?

    Jep!
    Het huis Elfae zijn een nederlands fantasy boeken (3 delen). Ehm, ken ik er nog meer..... Ken er geloof ik alleen nie meer...


    Stenenlikker

    Nee, nog nooit kunnen vinden .. :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hmm zooi, dan wordt het toch iets anders lezen, avonturenboeken??

    Ik ken wel Nederlandse, geschreven door Engelse, maar dus vertaald? Heel leuke zelfs :A


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb het niet zo met Nederlandse schrijvers, dus nee (:


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Endure schreef:
    Ik ken wel Nederlandse, geschreven door Engelse, maar dus vertaald? Heel leuke zelfs :A

    enig nadeel, die mogen we niet lezen voor nederlands. Het moet geschreven zijn door een nederlander... Voor engels weet ik er ook genoeg, dat is niet moeilijk.

    Dirtypaws schreef:
    Ik heb het niet zo met Nederlandse schrijvers, dus nee (:

    ik ook niet dus ik vraag het maar.

    Aotearoa schreef:
    (...)
    enig nadeel, die mogen we niet lezen voor nederlands. Het moet geschreven zijn door een nederlander... Voor engels weet ik er ook genoeg, dat is niet moeilijk.


    Oh ja, dat probleem had ik ook :<


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Oh ja, dat probleem had ik ook :<

    Daarom vind ik engels ook leuker, maar daar hoeven we maar 4 boeken in een jaar te lezen en bij nederlands 6... Maar bij nederlands module mag ik wel gaan schrijven op school(Y) dat is dan weer wel gunstig, en die module wordt dus op mij aangepast.

    Aotearoa schreef:
    (...)
    Daarom vind ik engels ook leuker, maar daar hoeven we maar 4 boeken in een jaar te lezen en bij nederlands 6... Maar bij nederlands module mag ik wel gaan schrijven op school(Y) dat is dan weer wel gunstig, en die module wordt dus op mij aangepast.

    Mag je dan wel Fantasy lezen?
    Lijkt me dat dat geen literatuur is namelijk.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Dirtypaws schreef:
    (...)
    Mag je dan wel Fantasy lezen?
    Lijkt me dat dat geen literatuur is namelijk.

    Voor engels maakt het niet uit wat ik lees :D
    Voor Nederlands moet het van een Nederlandse schrijver zijn, maar fantasie was wel goed volgens onze lerares, omdat het geen jeugdboeken zijn ofzo.

    Verteller van Beorga is een fantasy boek, volgens mij ook van een nederlandse schrijver??
    ik heb hem net gelezen en vodn hem erg goed :D


    I don't care if you're different than the others, as long you are nice to me.

    Adrian Stone is een Nederlandse fantasy-schrijver. Hij is twee jaar geledenbij mij op school geweest, zijn boeken hb ik niet gelezen en je hebt de Lillith-triologie van Kim van Tusscher


    Remember to be ridiculous.

    Marie Rutkoski - De ogen van Kronos.
    Dat is wel vertaald, zie ik nu.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    dank jullie, ik zal eens in onze mediatheek kijken op school.