• Ik heb zelf ook stories geschreven hier, momenteel niet, maar toen vond ik het altijd vervelend dat ik geen reacties kreeg. Terwijl als ik dan ging kijken ik zag dat ik wel een aantal kudo's had gehad, maarja, ikzelf vond dat toch minder prettig.

    Mij leek het dus wel een goed idee om het aantal reacties in een verhaal mee te nemen in de top 5, in plaats van alleen kudo's (:
    Dus bijvoorbeeld, een kudo telt als één punt, een reactie als twee. Diegene met de meeste punten staat logischerwijs bovenaan.

    (En dat je dan max. 1 bericht per hoofdstuk mag plaatsen)

    Het motiveert mensen dan ook om een reactie te schrijven en ikzelf vind dat als je een verhaal echt leuk vind, dan is het toch niet erg om net even wat meer te doen dan op zo'n stom knopje drukken?

    Voordelen:
    - Vals spelen wordt sneller ontdekt.

    - Schrijvers krijgen wss vaker een berichtje
    met een complimentje of opbouwend kritiek,
    wat toch motiverender werkt dan gewoon kudo's denk ik.

    - Je kan zien wie het plaatst, kudo's zijn anoniem,
    dus dan zou je bijvoorbeeld diegene kunnen vragen
    wat er volgens hem/haar beter kan aan je verhaal.


    Nadelen:
    - Je kan dus valsspelen.

    - Misschien is het lastig te programmeren?

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 17:48 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nou, ik weet het niet hoor. Kudo's zijn speciaal daarvoor en als reacties ook mee gaan tellen, kan je er zoveel plaatsen als je wil. Zeker als je 2 hoofdstukken activeert op een dag. Sorry, maar ik ben tegen.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 9:58 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zoals Vollmer zei, er zijn mensen die twee of meerdere keren posten op een dag, dus dan krijgen die nog eens zo veel reacties. Dat vind ik niet eerlijk aangezien nu al altijd dezelfde stories in de top 5 staan. Ik vind dat je je kudo's eerlijk moet verdienen, en daarom vind ik het systeem van één kudo per dag perfect.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Oowh, op die fiets :Y)
    Hmm, ja, geen rekening mee gehouden dat je fanatieke mensen hebt die er 2 per dag plaatsen, maar dan kan je toch ook het gemiddelde van één hoofdstuk in zo'n story nemen? Probleem opgelost?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Oowh, op die fiets :Y)
    Hmm, ja, geen rekening mee gehouden dat je fanatieke mensen hebt die er 2 per dag plaatsen, maar dan kan je toch ook het gemiddelde van één hoofdstuk in zo'n story nemen? Probleem opgelost?

    Dat wordt al ingewikkeld voor Rutger, nee? idk ik weet niet wat quizlet allemaal aankan ofzo


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Bronx schreef:
    Zoals Vollmer zei, er zijn mensen die twee of meerdere keren posten op een dag, dus dan krijgen die nog eens zo veel reacties. Dat vind ik niet eerlijk aangezien nu al altijd dezelfde stories in de top 5 staan. Ik vind dat je je kudo's eerlijk moet verdienen, en daarom vind ik het systeem van één kudo per dag perfect.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Bronx schreef:
    (...)
    Dat wordt al ingewikkeld voor Rutger, nee? idk ik weet niet wat quizlet allemaal aankan ofzo


    Ik heb geen idee, volgens mij is het niet veel werk, heb bijvoorbeeld ook vaak op andere fora een gemiddeld aantal forumberichtjes op een dag per lid gezien en dergelijke.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind dat een goed idee moest er nog eens misbruik gemaakt worden van de kudo's. Met reacties kan je ook valsspelen, maar als iemand zit te spammen voor hoger in de top te komen, zien we dat ook wel duidelijker.

    Maar ehm, een kudo is maar éénmaal per dag. Een reactie niet. Hoe zou je dat willen oplossen dan?


    Let the Night embrace you

    Sagitta schreef:
    Ik vind dat een goed idee moest er nog eens misbruik gemaakt worden van de kudo's. Met reacties kan je ook valsspelen, maar als iemand zit te spammen voor hoger in de top te komen, zien we dat ook wel duidelijker.

    Maar ehm, een kudo is maar éénmaal per dag. Een reactie niet. Hoe zou je dat willen oplossen dan?


    Hé, inderdaad, niet eens aan gedacht :Y)

    Eén reactie per hoofdstuk? Zo werkt het toch ook bij kudo's, één per quiz/story (ik kudo echt nooit, nooit gedaan ook :p), of echt maar één over de hele dag?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Hé, inderdaad, niet eens aan gedacht :Y)

    Eén reactie per hoofdstuk? Zo werkt het toch ook bij kudo's, één per quiz/story (ik kudo echt nooit, nooit gedaan ook :p), of echt maar één over de hele dag?

    Aardig als je er maar één over de hele dag mag doen. Ik heb mensen die van drie verschillende stories een hoofdstuk activeren en daar laat ik altijd trouw een reactie achter. Hou moet dat dan?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ElfCitadel schreef:
    (...)
    Aardig als je er maar één over de hele dag mag doen. Ik heb mensen die van drie verschillende stories een hoofdstuk activeren en daar laat ik altijd trouw een reactie achter. Hou moet dat dan?


    Dat zeg ik toch ook helemaal niet? --'' Ik zeg één per hoofdstuk, lijkt mij meer dan genoeg.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bronx schreef:
    Zoals Vollmer zei, er zijn mensen die twee of meerdere keren posten op een dag, dus dan krijgen die nog eens zo veel reacties. Dat vind ik niet eerlijk aangezien nu al altijd dezelfde stories in de top 5 staan. Ik vind dat je je kudo's eerlijk moet verdienen, en daarom vind ik het systeem van één kudo per dag perfect.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik vind het een beetje overbodig dus tegen


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Als het 1 reactie per hoofdstuk is vind ik het goed. Dan kan er ook niet gespamd worden, dus voor!


    26 - 02 - '16

    Sagitta schreef:
    Ik vind dat een goed idee moest er nog eens misbruik gemaakt worden van de kudo's. Met reacties kan je ook valsspelen, maar als iemand zit te spammen voor hoger in de top te komen, zien we dat ook wel duidelijker.

    Maar ehm, een kudo is maar éénmaal per dag. Een reactie niet. Hoe zou je dat willen oplossen dan?


    Firm believer of all that is magic

    Feline schreef:
    Als het 1 reactie per hoofdstuk is vind ik het goed. Dan kan er ook niet gespamd worden, dus voor!