• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 16:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Averna Mortes

    Ik laat mijn ogen nogmaals over het meisje gaan als ze grinnikt en vervolgens iets vraagt aan de jonen. Ze voldoet aan geen van de beschrijvingen van Voldemort. De jongen trouwens ook niet. Het zijn verder dus niet erg bijzondere mensen. Ik herken wel Crabbe en Goyle, maar Malfoy is er niet bij. Tenzij hij zijn haar geverfd heeft, maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk.
    Als ik uitgekeken ben, besluit ik dat eigenlijk geen van deze mensen mijn aandacht echt waardig is. Als ze tegen mij willen praten vind ik het best, maar ik ga geen moeite doen. Ik open mijn speciaal voor mij ontworpen handtasje en sommeer er een boek uit over duistere magie. Ik heb het meegenomen van thuis voor als ik mij zou vervelen.


    Happy Birthday my Potter!

    Damon

    En toen was ik met twee mensen tegelijk aan het praten dus keek ik recht voor me uit, 'Me verveeld?' Opperde ik richting sam 'Verder niet veel nuttigs'


    Don't be like the rest of them, darling

    [Zullen we George en Madison naar The Great Hall laten gaan ofzo? x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (iemand die met Ginny wilt praten? Ik verveel me zo ergXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    {@Mitshy, Sure XD}

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 11:34 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    George Weasley

    Aangezien ik -weer eens- honger kreeg trok ik Madison aan haar hand richting de Great Hall, 'Aan welke tafel wil je gaan zitten?' Vraag ik haar vervolgens de Great Hall doorkijkend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik liet mijn ogen van de Gryffindor tafel afdwalen naar die van Slytherin, en weer terug. ''Gryffindor,'' grinnikte ik toen, en probeerde een beeld te creëren van de reacties van de mensen uit Slytherin als George daar ging zitten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Gelukkig' Andwoorde ik grijnzend waarna ik haar weer aan haar hand richting de tafel van Gryffindor trok waar ik Ginny ook zag zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sam
    ''Dacht ik al,'' grinnikte ik. Ik at mijn broodje op en nam een slokje van mijn pompoensap.
    Ik gaapte nogmaals. Ik wou slapen, maar dat ging niet zo gemakkelijk, midden op de dag.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon Salvatore

    'Weetje, de meeste mensen gaan als ze moe zijn slapen' Zei ik met een lichte grijns, 'Of neem anders iets waar je wakker van word zoals boterbier of iets dergelijks'


    Don't be like the rest of them, darling

    Averna Mortes

    Ik grinnik zachtjes als ik het woord boterbier hoor. Zó goedkoop. Het haalt mijn aandacht van het boek en puur toevallig zie ik op dat moment een Gryffidor en een Slytherin binnenlopen. De jongen voldoet aan de beschrijving van de tweeling waar Voldemort het over had. Het meisje is zeker weten Madison.
    Ik knijp mijn ogen tot spleetjes en volg het tweetal. Ik verheug mij nu al op het feit dat ik Madison weer terug moet krijgen naar de duistere kant. Ik mag alles met de jongen doen wat ik wil. Zelfs vermoorden als het nodig is. Een gemene grijns verschijnt op mijn gezicht, waarna ik een hapje van mijn broodje neem en mij weer op het boek richt.


    Happy Birthday my Potter!

    {Owhh god.. Poor George..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sam
    ''zie jij hier boterbier? Ik niet,'' zuchtte ik. Ik keek een beetje schaapachtig om me heen en keek toen Damon weer aan die voor zich uitstaarde.
    Ik grinnikte zachtjes.

    Madison
    Ik ging naast George zitten maar liet zijn hand niet los. Met mijn vrije hand pakte ik een broodje, begroette Ginny en begon te eten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Hihi (duivel))


    Happy Birthday my Potter!

    Damon Salvatore

    'Probeer de keuken, daar staat meestal wel wat en als je geluk hebt mischien nog iets sterkers ofzo' Zeg ik grijnzend waarna mijn aandacht uitging naar mijn broodje

    George Weasley

    Madison ging naast me zitten waarna ze een broodje pakte en mijn hand niet los liet, ik was blij om dat fijt en pakte vervolgens ook iets te eten.


    Don't be like the rest of them, darling