• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 16:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ron

    'Ehmm..' Mompelde waarna ik op mijn achterhooft krapde, 'Daar wouw ik nog mee beginnen' Mompelde ik vervolgens als een soort slechte smoes.


    Don't be like the rest of them, darling

    [*leest de beginpost*
    Kerstgala! Jáaaa! <3]
    Hermione
    Ik slaakte een zucht en rolde met mijn ogen. ''Begin er dan nu aan in plaats van je vol te proppen in The Great Hall!'' riep ik uit.
    ''Ik wou net naar de bibliotheek gaan, dan kan je mooi meelopen,'' zei ik toen, en keek Ron doordringend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ron

    'Maar ik heb honger' Zei ik licht pruilend, 'Kan ik het niet meer van jouw overschrijven ofzo?' Voegde ik er smekend aan toe, Snape zou me vermoorden als ik deze keer mijn huiswerk niet afhad.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Damon Salvatore

    Ik ving een glimlach op van het meisje naast me toen ik een broodje pakte en glimlachte kort terug waarna ik een hap van het broodje nam.


    Don't be like the rest of them, darling

    Samantha 'Sam' - S
    Ik geeuwde kort toen ik me een weg naar The Great Hall baande. Ik was moe, maar mijn honger had het overwonnen.
    Ik liep door naar de tafel van Slytherin en plofte naast Damon neer. Naast hem zat een nog onbekend meisje, maar ik schonk er niet veel aandacht aan.
    ''Hey,'' mompelde ik nonchalant richting Damon, en pakte een broodje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (slughorn geeft in het 6de jaar potions)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    {Oeps.. Niet op gelet}


    Don't be like the rest of them, darling

    Hermione
    Ik gaf hem een zacht tikje op zijn hoofd.
    ''Nee!'' zei ik streng.
    ''Dat doe je altijd, leer het zelf maar eens te maken,'' mompelde ik nog.
    ''En als het aan jou ligt heb je altijd honger. Meekomen,'' zei ik vastbesloten, en terwijl ik verder liep richting de Bibliotheek trok ik Ron aan zijn arm mee.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ron

    'Kom op Hermione! Ik sterf hier van de honger, ik ga eerst wel wat eten en dan kom ik later wel ofzo' Opperde ik smekend, ik wilde niet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Averna Mortes

    Als ik merk dat de jongen kort terug glimlacht, draai ik mij iets naar hem toe. 'Hey,' zeg ik waarna ik een hapje van mijn brood neem. Ik kijk even om mij heen, maar zie verder niet echt interessante personen. Riddle is ook nergens te bekennen, dus ik ben wat mij betreft wel goed gaan zitten. Er komt een ander meisje aangelopen dat aan zijn andere kant gaat zitten. Muh, die kan ik wel hebben.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 11:12 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik prik wat in mijn eten en luister vaag naar een gesprek tussen Dean en Seamus over Quidditch. Chaggerijnig omdat ik het nu niet kan spelen sta ik op en loop weg. Met mijn bezem in mijn hand.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hermione
    ''Jij sterft altijd van de honger, Ronald!'' riep ik uit, en na een tijdje bereikten we de bibliotheek. ''En als je het niet inlevert krijg je strafwerk van de dubbele afmetingen,'' zei ik, en duwde hem een paar boeken over Amortentia in zijn handen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ron

    'Ja en wat jou betreft niet' Mompelde ik waarna ik een blik op de boeken werp en een moeielijk gezicht trek.


    Don't be like the rest of them, darling

    Damon

    'Hey' Andwoord ik tegen Sam waarna ik me omdraaide naar het andere meisje toen die me begroete, aangezien ik haar nog niet had gezien nam ik aan dat ze nieuw was. 'Hoi' Andwoorde ik vervolgens tegen haar, een gesprek met twee mensen was verwarrend


    Don't be like the rest of them, darling

    Hermione
    Ik rolde met mijn ogen en ging zitten nadat ik mijn stuk perkament pakte. Ik moest nog twintig centimeter.
    Ik sloeg een paar boeken open en ging verder met schrijven.

    Sam
    Ik grinnikte even toen hij twee keer moest begroeten. ''Nog iets nuttigs gedaan, vandaag?'' mompelde ik nadat ik mijn mond had leeggegeten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''