• TOESTEMMING VAN YODA

    Topic nummer 2!



    Schrijfwedstrijd Chuggaa!
    - Er moeten vijftien mensen meedoen, opdracht komt pas wanneer er tien mensen zich hebben aangemeld,
    - Er zullen vier rondes plús een finale zijn,
    - Iedereen krijgt tien dagen de tijd om zijn/haar opdracht te maken, er kan om uitstel gevraagd worden. Uitstel maximaal één dag voor de inleverdatum aanvragen. (dit moet wel met een goede reden zijn),
    - Opdracht inleveren in dit topic.
    - Niet inleveren = uitgeschreven. Als de inleverdatum bijvoorbeeld 1 april is, en ik heb op 2 april nog niets, doe je niet meer mee.
    - De cijfers: Bij elke ronde krijg je een nieuw cijfer, er wordt niets bij elkaar opgeteld en zo, en pas bij de laatste ronde, de finale, wordt alles (ook het cijfer van de finaleopdracht) bij elkaar opgeteld.

    Waar mijn jurylid en ik op letten:
    - Originaliteit,
    - Creativiteit,
    - Fouten op gebied van formulering, grammatica, spelling.

    De story met de opdrachten

    Prijs; respect en een lange tijd op mijn profiel staan. Ik geef niet om credits.

    Opdracht 1
    Opdracht 2:
    Opdracht 3:
    Opdracht 4:
    Dit is de finale opdracht. Hierbij kiezen jullie een emotie en daarover moet je verhaal gaan. Hierbij valt niemand af. De cijfers van de voorgaande opdracht zullen bij dit cijfer opgeteld worden en het gemiddelde daarvan is het uiteindelijke cijfer. Degene met het hoogste cijfer dan, zal de winnaar zijn!
    Ruilen is niet mogelijk!
    Minimum aantal woorden: 1000
    Uiterste inleverdatum: 15 oktober 23.59 h
    Uitstel kan tot 19 oktober 23.59 h


    Jury Vol
    0. Chuggaa
    1. Scuttle

    Deelnemers Vol

    3. Latona TWEEDE PLAATS
    Opdracht 1 9.05
    Opdracht 2 9.05
    Opdracht 3 8.95
    Opdracht 4 9.68
    UITEINDELIJKE CIJFER: 9.18

    9. Roxas DERDE PLAATS
    Opdracht 1 9.70
    Opdracht 2 8.70
    Opdracht 3 9.15
    Opdracht 4 9.00
    UITEINDELIJKE CIJFER: 9.13

    11. Kreacher EERSTE PLAATS
    Opdracht 1 9.20
    Opdracht 2 9.05
    Opdracht 3 9.80
    Opdracht 4 9.40
    UITEINDELIJKE CIJFER: 9.36

    HAVE FUN! :3

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 21:02 ]


    Destroy what destroys you.

    Ééééeeeeen. De cijfers staan online! :Y)
    In de story.


    Destroy what destroys you.

    Hai guys, don't kill me als jullie mijn beoordelingen zien? c:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Yancy schreef:
    Hai guys, don't kill me als jullie mijn beoordelingen zien? c:


    Je hebt het trouwens nice gedaan! (: ziet er mooi uit (:


    Destroy what destroys you.

    Woahhhh ik ben heel blij met de beoordelingen en het cijfer! Dankjulliewel!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Je hebt het trouwens nice gedaan! (: ziet er mooi uit (:


    Bedankt, ik hoop dat de rest dat ook vindt haha (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Aragog schreef:
    Woahhhh ik ben heel blij met de beoordelingen en het cijfer! Dankjulliewel!


    Mooi zo! c:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    ... Ik snap echt geen zak van mijn beoordeling op het gebied van grammatica. Zou je het iets eenvoudiger kunnen uitleggen :3?


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Sake schreef:
    ... Ik snap echt geen zak van mijn beoordeling op het gebied van grammatica. Zou je het iets eenvoudiger kunnen uitleggen :3?


    Zondag, morgen heb ik een korfbal toernooi en nu moet ik van Q af, snap je hem helemaal niet of een gedeelte? (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Yancy schreef:
    (...)

    Zondag, morgen heb ik een korfbal toernooi en nu moet ik van Q af, snap je hem helemaal niet of een gedeelte? (:


    Enters. Je moet altijd een enter gebruiken als er een karakter aan het woord komt, nadat een ander karakter dat heeft gedaan; of als daarna een zin volgt met een ander persoon als onderwerp dan de persoon die iets gezegd heeft; of als daarna een zin volgt met een onderwerp dat geen betrekking heeft op de persoon die iets gezegd heeft.

    Dat stuk is om een of andere reden niet duidelijk voor mij.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik kan je trouwens wel alvast naar de uitleg op het bèta-account doorverwijzen: http://www.quizlet.nl/chapters/245146/8aanhalingstekens/ kijk even bij dat hoofdstukje en dat van enters, daar maakte je namelijk wat fouten in.. Sorry als ik het niet duidelijk heb uitgelegd! Ik hoop dat je hier wat aan hebt en ik zal proberen het volgende keer beter uit te leggen. (; x


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Sake schreef:
    (...)

    Enters. Je moet altijd een enter gebruiken als er een karakter aan het woord komt, nadat een ander karakter dat heeft gedaan; of als daarna een zin volgt met een ander persoon als onderwerp dan de persoon die iets gezegd heeft; of als daarna een zin volgt met een onderwerp dat geen betrekking heeft op de persoon die iets gezegd heeft.

    Dat stuk is om een of andere reden niet duidelijk voor mij.


    Oh oké, naar het hoofdstuk enters op het bèta-account doorverwijzen is jammer genoeg het beste dat ik op dit moment kan doen op mijn iPod (; Bedankt voor het zeggen ik zal het de volgende keer wat duidelijker maken, ik zie nu ook dat het inderdaad ietwat verwarrend is.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Yancy schreef:
    (...)

    Oh oké, naar het hoofdstuk enters op het bèta-account doorverwijzen is jammer genoeg het beste dat ik op dit moment kan doen op mijn iPod (; Bedankt voor het zeggen ik zal het de volgende keer wat duidelijker maken, ik zie nu ook dat het inderdaad ietwat verwarrend is.


    Ik heb dat ding op het bèta-account gelezen, I get it now. Ik vind het alleen irritant lezen, maar ik zal er op letten.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    OMG...
    OMG... o.O
    Ik bevat nog steeds niet dat ik een 9,2 heb... O.o
    Echt heel erg bedankt =D
    En even over mijn grammatica beoordeling:
    Ik heb bij mijn vorige schrijfwedstrijd juist te horen gekregen dat het met een punt moest(na een gesproken zin), dus toen ben ik dat gaan gebruiken... xD Ik heb wel het grootste deel van mijn leven komma gebruikt, maar ja.. Laat ik dat maar weer gaan doen dan =P

    Nogmaals echt HEEL erg bedankt =D


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    OMG...
    OMG... o.O
    Ik bevat nog steeds niet dat ik een 9,2 heb... O.o
    Echt heel erg bedankt =D
    En even over mijn grammatica beoordeling:
    Ik heb bij mijn vorige schrijfwedstrijd juist te horen gekregen dat het met een punt moest(na een gesproken zin), dus toen ben ik dat gaan gebruiken... xD Ik heb wel het grootste deel van mijn leven komma gebruikt, maar ja.. Laat ik dat maar weer gaan doen dan =P

    Nogmaals echt HEEL erg bedankt =D


    Echt? Ik ben juist een komma gaan gebruiken omdat ik te horen kreeg dat een punt niet goed was, tijdens eens schrijfwedstrijd was dat.

    Maar ja, heel fijn dat je je cijfer goed vind (: je verhaal was erg... overweldigend. Ik vond het een heel mooi verhaal (:


    Destroy what destroys you.

    Sake schreef:
    (...)

    Ik heb dat ding op het bèta-account gelezen, I get it now. Ik vind het alleen irritant lezen, maar ik zal er op letten.


    Oké mooi (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.