• TOESTEMMING VAN YODA

    Topic nummer 2!



    Schrijfwedstrijd Chuggaa!
    - Er moeten vijftien mensen meedoen, opdracht komt pas wanneer er tien mensen zich hebben aangemeld,
    - Er zullen vier rondes plús een finale zijn,
    - Iedereen krijgt tien dagen de tijd om zijn/haar opdracht te maken, er kan om uitstel gevraagd worden. Uitstel maximaal één dag voor de inleverdatum aanvragen. (dit moet wel met een goede reden zijn),
    - Opdracht inleveren in dit topic.
    - Niet inleveren = uitgeschreven. Als de inleverdatum bijvoorbeeld 1 april is, en ik heb op 2 april nog niets, doe je niet meer mee.
    - De cijfers: Bij elke ronde krijg je een nieuw cijfer, er wordt niets bij elkaar opgeteld en zo, en pas bij de laatste ronde, de finale, wordt alles (ook het cijfer van de finaleopdracht) bij elkaar opgeteld.

    Waar mijn jurylid en ik op letten:
    - Originaliteit,
    - Creativiteit,
    - Fouten op gebied van formulering, grammatica, spelling.

    De story met de opdrachten

    Prijs; respect en een lange tijd op mijn profiel staan. Ik geef niet om credits.

    Opdracht 1
    Opdracht 2:
    Opdracht 3:
    Opdracht 4:
    Dit is de finale opdracht. Hierbij kiezen jullie een emotie en daarover moet je verhaal gaan. Hierbij valt niemand af. De cijfers van de voorgaande opdracht zullen bij dit cijfer opgeteld worden en het gemiddelde daarvan is het uiteindelijke cijfer. Degene met het hoogste cijfer dan, zal de winnaar zijn!
    Ruilen is niet mogelijk!
    Minimum aantal woorden: 1000
    Uiterste inleverdatum: 15 oktober 23.59 h
    Uitstel kan tot 19 oktober 23.59 h


    Jury Vol
    0. Chuggaa
    1. Scuttle

    Deelnemers Vol

    3. Latona TWEEDE PLAATS
    Opdracht 1 9.05
    Opdracht 2 9.05
    Opdracht 3 8.95
    Opdracht 4 9.68
    UITEINDELIJKE CIJFER: 9.18

    9. Roxas DERDE PLAATS
    Opdracht 1 9.70
    Opdracht 2 8.70
    Opdracht 3 9.15
    Opdracht 4 9.00
    UITEINDELIJKE CIJFER: 9.13

    11. Kreacher EERSTE PLAATS
    Opdracht 1 9.20
    Opdracht 2 9.05
    Opdracht 3 9.80
    Opdracht 4 9.40
    UITEINDELIJKE CIJFER: 9.36

    HAVE FUN! :3

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 21:02 ]


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Echt? Ik ben juist een komma gaan gebruiken omdat ik te horen kreeg dat een punt niet goed was, tijdens eens schrijfwedstrijd was dat.

    Maar ja, heel fijn dat je je cijfer goed vind (: je verhaal was erg... overweldigend. Ik vond het een heel mooi verhaal (:


    Same here, bij mij ook nog eens een schrijfwedstrijd met een bèta als jurylid dus dat geloof ik dan maar hè (: maar het klopt van de komma, ben het laatst bij Nederlands in mijn boek tegen gekomen xd


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Echt? Ik ben juist een komma gaan gebruiken omdat ik te horen kreeg dat een punt niet goed was, tijdens eens schrijfwedstrijd was dat.

    Maar ja, heel fijn dat je je cijfer goed vind (: je verhaal was erg... overweldigend. Ik vond het een heel mooi verhaal (:


    ... Ik heb zojuist het quote-knopje gevonden xD Liberacorpus, die overigens nu naast me in een deuk ligt, was zo aardig het aan me te tonen xD

    Maar okee, ik heb net ook ff op het bèta-account gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat het waarschijnlijk wel gewoon met een komma is, aangezien de bèta-readers dat ook doen =P Maar goed, kga volgende keer weer met m'n vertrouwde komma aan de gang ^^

    En met het quote-knopje, natuurlijk xD *facepalm*


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    (...)

    ... Ik heb zojuist het quote-knopje gevonden xD Liberacorpus, die overigens nu naast me in een deuk ligt, was zo aardig het aan me te tonen xD

    Maar okee, ik heb net ook ff op het bèta-account gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat het waarschijnlijk wel gewoon met een komma is, aangezien de bèta-readers dat ook doen =P Maar goed, kga volgende keer weer met m'n vertrouwde komma aan de gang ^^

    En met het quote-knopje, natuurlijk xD *facepalm*


    Haha xd


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    En zijn jullie al begonnen? :3


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Yancy schreef:
    En zijn jullie al begonnen? :3


    Nog niet, maar heb al wel gebrainstormed ^^ Of hoe je dat ook mag schrijven :Y)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Sorry dat ik even niet gereageerd heb op dit topic.
    School begint morgen voor mij en ik schijt hem ontzettend. Ik heb een angststoornis en dan het kleinste ding al enorm veel angst oproepen. School doet dat dus ook. Ik verrek hier nu van de buikpijn en soms een vlaag misselijkheid. Not so much fun, no. Paracetamol helpt niet en er niet aan denken ook niet.
    Ik weet zeker dat dit na morgen, of na deze week in ieder geval, over moet zijn en dat ik me dan wel weer redelijk goed voel. (:

    Dus als ik misschien wat botter of korter af reageer, I'm so sorry :c


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    Sorry dat ik even niet gereageerd heb op dit topic.
    School begint morgen voor mij en ik schijt hem ontzettend. Ik heb een angststoornis en dan het kleinste ding al enorm veel angst oproepen. School doet dat dus ook. Ik verrek hier nu van de buikpijn en soms een vlaag misselijkheid. Not so much fun, no. Paracetamol helpt niet en er niet aan denken ook niet.
    Ik weet zeker dat dit na morgen, of na deze week in ieder geval, over moet zijn en dat ik me dan wel weer redelijk goed voel. (:

    Dus als ik misschien wat botter of korter af reageer, I'm so sorry :c


    Nawh, dat maakt niet uit, hoor. Heel veel succes, en zo! =)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    (...)

    Nawh, dat maakt niet uit, hoor. Heel veel succes, en zo! =)


    Dank je (:


    Destroy what destroys you.

    Ik ben echt blij met mijn beoordeling ^^

    En ik heb echt verschrikkelijk veel moeite met iets origineels bedenken bij mijn foto.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nog één week tot de opdracht ingeleverd moet worden!


    Destroy what destroys you.

    Yoda schreef:
    Ik ben echt blij met mijn beoordeling ^^

    En ik heb echt verschrikkelijk veel moeite met iets origineels bedenken bij mijn foto.


    Mooi en hopelijk gaat het lukken (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    ik moest weer even zoeken naar dit topic..
    Was het vergeten in mijn topics te zetten!
    Ik ben trouwens heel blij met mijn beoordeling^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Helaas heeft Kaboeki zich uitgeschreven.

    De rest heeft nog tot 4 september om in te leveren, tot 3 september om uitstel te vragen.


    Destroy what destroys you.

    Sorry dat dit moest, je had echt super leuke opdrachten. Jammer genoeg is er iets tussengekomen waardoor ik niks anders kon doen dan uitschrijven.

    Nog veel succes aan de mensen die meedoen!

    xx


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Kaboeki schreef:
    Sorry dat dit moest, je had echt super leuke opdrachten. Jammer genoeg is er iets tussengekomen waardoor ik niks anders kon doen dan uitschrijven.

    Nog veel succes aan de mensen die meedoen!

    xx


    Het maakt echt niet uit, hoor (:
    wel lief dat je het nog even in het topic meld (:


    Destroy what destroys you.