• Op 9 september word ik twintig! Lekker oud hahaha. Maar ik ga dus weer eens een leuk, groot feesje geven bij mij thuis en jullie mogen weer komen. Nouja niet iedereen, maar die weten dat zelf wel haha.
    In ieder geval, ik vier het pas op zaterdag 20 oktober eeen dan mogen jullie allemaal komen wanneer jullie zin hebben. Laat me wel even weten of jullie blijven eten of niet, dan koop ik lekker pizza enzo. :'D En er komt natuurlijk lekkere taart. Hum, het is trouwens in Purmerend, dichtbij het station, dus geen extra buskosten. De exacte details krijgen degene die komen als ik de officiele uitnodigingen ga versturen.

    Wie komen er allemaal naar Nikki's geweldige feestje?
    - Cyberlord
    - GuitarOnFire
    - Valentino

    -op het moment kan je bij de Kruidvat treinkaartjes van 13 euro kopen-

    Omdat niemand meer reageert is het feest afgezegd en word het verplaatst naar een nog onbekende datum.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 18:15 ]


    Your make-up is terrible

    Omdat niemand meer reageert is het feest afgezegd en word het verplaatst naar een nog onbekende datum.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil komen meeeeh stiekeme bump omdat ik hoop dat meer mensen wel komen voor Nikki(:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Tfoeeeeee D:
    Kom mensen (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.