• Volgt Justin Bieber me *O* Ik ben echt zo blij. Al 3 jaar lang stuur ik hem tweets als hij online is. Gisteravond was hij weer online dus ik stuurde 1 tweet. Kreeg ik een mailtje, en toen was ik echt heel blij. Nu heb ik in 1 dag, meer dan 300 followers erbij en wordt overladen met DM's & mentions. Om gek van te worden.

    Maar goed, nog meer mensen die gevolgd worden door een celeb?





    Degene die me nu volgen zijn:
    - Cody Simpson
    - Jessica Jarrell
    - Justin Bieber

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 18:24 ]


    To infinity and beyond •

    Proficiat. En nee, zo interessant ben ik niet :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Cool ^^
    Nope, jammer genoeg niet.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gefeliciteerd!

    En nee, ik word niet gevolgd door een celeb want ik ben niet echt interessant en het maakt mij ook niet zoveel uit. Ik zou het wel leuk vinden als een celeb mij zou volgen maar nu dat niet zo is, zit ik er ook niet mee.


    Physics is awesome

    Danelaw schreef:
    Proficiat. En nee, zo interessant ben ik niet :')


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Mag ik dit een beetje stalkerig vinden? Lol.

    Maar nee, ik heb Twitter maar doe er niet zo veel meer mee. Zeg maar niets, eigenlijk (krul)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Stefan en Ash van The Midnight Beast volgen mij, maar ze zijn niet zo bekend. (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    Élke dag? Dat is wel wat, stalkerig.
    Nee, ik word niet door een ster gevolgd and I'm perfectly fine with it.


    Ex astris, sciencia

    Utlapa schreef:
    Élke dag? Dat is wel wat, stalkerig.
    Nee, ik word niet door een ster gevolgd and I'm perfectly fine with it.


    Niet letterlijk elke dag, want ik heb ook wel wat andere dingen te doen :')


    To infinity and beyond •

    Congrats~

    Meh, het maakt mij niet zoveel uit of ik door celebs gevolgd word. Siwon uit Super Junior followde mij ooit, maar na een tijdje unfollowde hij iedereen die hij dus niet kende :') Wat ik eigenlijk ook heel logisch vind. Voor de rest volgen er dacht ik nog enkele kpop artiesten mij, maar ik ben vergeten wie precies ;; En One Republic.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 18:22 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Lapis Lazuli volgt mij. Ik vind ze vet, maar ze zijn buiten hun thuisland behoorlijk onbekend.


    Searching heavens for another earth

    ik zou je ook gaan volgen als je mij elke keer als ik online ben 3 jaar lang een berichtje gaat sturen, gewoon om er vanaf te zijn ;x

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 18:24 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lamebrain schreef:
    ik zou je ook gaan volgen als je mij elke keer als ik online ben 3 jaar lang een berichtje gaat sturen, gewoon om er vanaf te zijn ;x


    Het is niet dat ik hem tientallen tweets stuur .. 1 of 2, max. Want daarna geef ik het altijd op. En ook niet ELKE dag.


    To infinity and beyond •

    Lamebrain schreef:
    ik zou je ook gaan volgen als je mij elke keer als ik online ben 3 jaar lang een berichtje gaat sturen, gewoon om er vanaf te zijn ;x

    Zoveel mensen doen dat, ik zie het probleem dus eigenlijk niet. But ok.

    Heel erg gefeliciteeeeerd!

    Disick schreef:
    (...)

    Niet letterlijk elke dag, want ik heb ook wel wat andere dingen te doen :')

    Ik bedoelde Elke dag als in, elke dag dat hij online was wanneer jij online was.
    I pretty much have to agree with Lamebrain though


    Ex astris, sciencia

    ALAYLM schreef:
    (...)
    Zoveel mensen doen dat, ik zie het probleem dus eigenlijk niet. But ok.

    ik zeg toch ook niet dat ze de enige is... En al is ze niet de enige, voor mij maakt het, het niet minder eng.
    sorry, zelf zou ik het veel leuker vinden als iemand mij volgt omdat diegene vind dat ik leuke tweets heb. niet omdat ik hem 3 jaar lang het ondergespamt.
    just saying.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''