• Hallo :'D

    Ik heb een vraagje voor jullie, weten jullie soms waar ze baggy sweatpants verkopen? Ik ben namelijk al vet lang naar ze op zoek maar telkens loopt mijn zoektocht vast. Het liefst zouden deze winkels natuurlijk wel in België moeten zijn, aangezien ik niet elke dag naar Nederland ofzo ga. Dankje alvast :')

    (http://tinyurl.com/cehkntm)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 17:53 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Baggy sweatpants whut. Het is gewoon een joggingbroek, right? :'D
    Either way, die heb je echt overal; Bristol/v&d/h&m...

    Hellow ,

    ik heb de mijna uit de Zimba shop ! Ik weet niet of jij er een hebt in je buurt :) maar ze zijn daar wel nog redelijk duur >< of je kunt ze maby ook in de ZEB halen ? MAYBY ?

    veel suc6


    what goes around come BACK around !

    Ik heb er één van Puma (uit de D-store) en één van Adidas (uit de Primo) (:


    Live life limitless.

    Strider schreef:
    Baggy sweatpants whut. Het is gewoon een joggingbroek, right? :'D
    Either way, die heb je echt overal; Bristol/v&d/h&m...


    haha nee, baggy sweatpants is zo dat het beneden helemaal afsmalt en dat hij zo vanonder los hangt te wapperen.En meestal vind je bij ons enkel zo'n joggingbroeken met brede pijpen etc. Bovendien ben ik gisteren naar de h&m geweest en vond ik daar geen.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 13:20 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    TW4EVER schreef:
    Hellow ,

    ik heb de mijna uit de Zimba shop ! Ik weet niet of jij er een hebt in je buurt :) maar ze zijn daar wel nog redelijk duur >< of je kunt ze maby ook in de ZEB halen ? MAYBY ?

    veel suc6


    Ik geloof niet dat wij een zimba shop hebben maar een zeb wel :'D dus ik zal er wel eens een keertje binnen springen,dankje voor je hulp in ieder geval!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 13:21 ]


    Rise and rise again until lambs become lions