• Nadat de foto's overal op internet op doken besloot de Sun om ook maar de foto's te plaatsen. Het gaat trouwens om Prins Harry. Het mocht eigenlijk niet van het Engelse koningshuis hoorde ik op het nieuws maar ze hebben het toch gedaan onder het mom van persvrijheid.

    Als hier al een topic over is, sorry die heb ik dan nog niet gezien.

    Ik vind het raar dat The Sun dat doet, ik bedoel het is een prins dus hij is belangrijk maar ook hij heeft recht op privacy en omdat de foto's op internet staan is geen goed excuus. Natuurlijk moet er persvrijheid zijn maar dit gaat te ver, als het iemand was geweest die niet bekend was geweest of geen prins is dan zouden het waarschijnlijk niet doen.

    Wat vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 18:03 ]


    Physics is awesome

    Broadfields schreef:
    Jammer dat er een meisje bij staat, anders had ik ze boven mijn bed gehangen.(nerd)


    Haha, genius.
    Ik vind het eigenlijk wel echt heel erg, ik bedoel ; hij mag toch wel wát privacy hebben?!


    Aan niets denken is ook denken.

    Melonpan schreef:
    Lekker interessant, dr staan zat naakte mensen op t internet.

    Prins van het Engelse koningshuis? Lol. Ik heb Willem-Alexander nog nooit gevonden op Google hoor - naakt.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    (...)
    Prins van het Engelse koningshuis? Lol. Ik heb Willem-Alexander nog nooit gevonden op Google hoor - naakt.

    EN ZE HEEFT GEGOOGELD HOOR MENSEN! :9~


    ars moriendi

    Roden schreef:
    (...)
    Prins van het Engelse koningshuis? Lol. Ik heb Willem-Alexander nog nooit gevonden op Google hoor - naakt.


    ... Waarom zoek je daar op? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Roden schreef:
    (...)
    Prins van het Engelse koningshuis? Lol. Ik heb Willem-Alexander nog nooit gevonden op Google hoor - naakt.

    Haha, denk ook niet dat ik dat zou willen zien…


    Maar integenstelling tot alle vijftienjarige beroemde jongetjes, is prins Harry beroemd geboren, niet vergeten.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Huntelaar schreef:
    (...)
    EN ZE HEEFT GEGOOGELD HOOR MENSEN! :9~

    OMYGOD, LOL, HAHAHAHA. Je hebt me door.
    Nee, lol. Ik heb dat niet opgezocht, HAHAHA. Ik nam het als voorbeeld. Ik denk niet dat hij naakt op Google staat. Omygod, wat denken jullie van me, HAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    (...)
    OMYGOD, LOL, HAHAHAHA. Je hebt me door.
    Nee, lol. Ik heb dat niet opgezocht, HAHAHA. Ik nam het als voorbeeld. Ik denk niet dat hij naakt op Google staat. Omygod, wat denken jullie van me, HAHA.

    Neeeeee, mensen, Amy zoekt alleen naaktfoto's van onze dushi Jetro op. ;x


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Neeeeee, mensen, Amy zoekt alleen naaktfoto's van onze dushi Jetro op. ;x

    Altijd.
    Weer even ontopic: Ik vind gewoon dat dat in de kranten mag staan trouwens? Hij weet dat hij met dit soort dingen in de problemen kan komen, dat het uit kan lekken. Eigen schuld dus.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jongens, vragen jullie je niet eerder af hoe die fotograaf die foto's heeft kunnen maken? Hij moet namelijk wel vlakbij hebben gestaan.........


    Aan niets denken is ook denken.

    Rizzoli schreef:
    Jongens, vragen jullie je niet eerder af hoe die fotograaf die foto's heeft kunnen maken? Hij moet namelijk wel vlakbij hebben gestaan.........

    Waarschijnlijk gemaakt door iemand uit zijn vriendengroep (Harry was met een hele groep uit) die ze daarna op internet heeft gezet.


    ars moriendi

    Roden schreef:
    (...)
    Altijd.
    Weer even ontopic: Ik vind gewoon dat dat in de kranten mag staan trouwens? Hij weet dat hij met dit soort dingen in de problemen kan komen, dat het uit kan lekken. Eigen schuld dus.


    Mijn punt is weer van omdat hij beroemd is komt het in de krant. Als iemand anders dat zou doen, is het blijkbaar geen probleem maar omdat hij het doet is het groot nieuws en mag er grote ophef worden gemaakt.

    Hij is geboren als prins en daarom staat hij vaak in de schijnwerpers dus daar kan hij weinig aan doen. Daarnaast is hij ook gewoon een mens en mensen doen wel eens domme dingen, beroemd of niet.


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Mijn punt is weer van omdat hij beroemd is komt het in de krant. Als iemand anders dat zou doen, is het blijkbaar geen probleem maar omdat hij het doet is het groot nieuws en mag er grote ophef worden gemaakt.

    Hij is geboren als prins en daarom staat hij vaak in de schijnwerpers dus daar kan hij weinig aan doen. Daarnaast is hij ook gewoon een mens en mensen doen wel eens domme dingen, beroemd of niet.


    I totally agree.
    @ Huntelaar ; Dat is dan wel een mooie vriend, maarja zo gaat dat. Wel lullig vind ik..


    Aan niets denken is ook denken.

    Occhi schreef:
    (...)

    Mijn punt is weer van omdat hij beroemd is komt het in de krant. Als iemand anders dat zou doen, is het blijkbaar geen probleem maar omdat hij het doet is het groot nieuws en mag er grote ophef worden gemaakt.

    Hij is geboren als prins en daarom staat hij vaak in de schijnwerpers dus daar kan hij weinig aan doen. Daarnaast is hij ook gewoon een mens en mensen doen wel eens domme dingen, beroemd of niet.

    Daar ben ik het helemaal mee eens, maar het is nou eenmaal zo. Hij is prins geboren, en daar zal hij mee moeten leren leven. Maar ach, ik denk dat het allemaal zo erg niet is. Iedereen houdt van Prins Harry, lol. :'D


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk gemaakt door iemand uit zijn vriendengroep (Harry was met een hele groep uit) die ze daarna op internet heeft gezet.


    Goeie vriend van hem dan. Daar had ik trouwens nog niet over na gedacht, over wie die foto's heeft gemaakt.


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Goeie vriend van hem dan. Daar had ik trouwens nog niet over na gedacht, over wie die foto's heeft gemaakt.

    Ach ja, zo gaan die dingen.


    ars moriendi