• Nadat de foto's overal op internet op doken besloot de Sun om ook maar de foto's te plaatsen. Het gaat trouwens om Prins Harry. Het mocht eigenlijk niet van het Engelse koningshuis hoorde ik op het nieuws maar ze hebben het toch gedaan onder het mom van persvrijheid.

    Als hier al een topic over is, sorry die heb ik dan nog niet gezien.

    Ik vind het raar dat The Sun dat doet, ik bedoel het is een prins dus hij is belangrijk maar ook hij heeft recht op privacy en omdat de foto's op internet staan is geen goed excuus. Natuurlijk moet er persvrijheid zijn maar dit gaat te ver, als het iemand was geweest die niet bekend was geweest of geen prins is dan zouden het waarschijnlijk niet doen.

    Wat vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 18:03 ]


    Physics is awesome

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Daar ben ik het helemaal mee eens, maar het is nou eenmaal zo. Hij is prins geboren, en daar zal hij mee moeten leren leven. Maar ach, ik denk dat het allemaal zo erg niet is. Iedereen houdt van Prins Harry, lol. :'D


    Inderdaad, als hij ooit gaat trouwen word het beter dan het huwelijk van zijn broer. Dat weet ik zeker. Maar ik denk inderdaad iedereen houdt van prins Harry, ik denk dat hij zelfs populairder is dan zijn broer.

    Toen ik het voor het eerst hoorde dacht ik trouwens dat ze Harry Styles hadden dus ik was echt verbaasd totdat ik hoorde dat het over prins Harry ging.


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Inderdaad, als hij ooit gaat trouwen word het beter dan het huwelijk van zijn broer. Dat weet ik zeker. Maar ik denk inderdaad iedereen houdt van prins Harry, ik denk dat hij zelfs populairder is dan zijn broer.

    Toen ik het voor het eerst hoorde dacht ik trouwens dat ze Harry Styles hadden dus ik was echt verbaasd totdat ik hoorde dat het over prins Harry ging.

    This.
    Kijk hoeveel fangirls hij heeft, welke prins heeft dat nou?
    Bovendien doet hij me echt aan zijn moeder denken; hij heeft echt zijn hart op de goede plek, neemt het regeren serieus op een grappige manier en gosh, hij is cute met kleine kinderen!


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik zou zelf die foto's niet publiceren, maar daarom ben ik ook geen fotograaf van een roddelblad. Natuurlijk kan ik zeggen dat het schending van zijn privacy is, maar ik heb het idee dat het hem helemaal niets interesseert wat anderen van hem denken en dat het hem dus ook niet uitmaakt dat iedereen die foto's ziet.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik had zoiets van "Dafuq".


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Whahaha :')


    26 - 02 - '16

    Ach man, ze kunnen niet eens in hun neus peuteren zonder dat het in de Veronica of Privé komt, als onze royal family al dat niet kan, arme, arme, arme English royals...


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Haha in de krant was de titel:
    Harry's kroonjuwelen^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Haha in de krant was de titel:
    Harry's kroonjuwelen^^


    Op tv was te zien dat er in The Sun stond van Harry grabs the crown jewels, dat vond ik toch wel grappig. :$


    Physics is awesome

    Roden schreef:
    (...)
    Prins van het Engelse koningshuis? Lol. Ik heb Willem-Alexander nog nooit gevonden op Google hoor - naakt.


    Het gaat meer om het feit dat er zat foto's zijn van naakte mensen en daar komt ook geen nieuws artikel over, maar als er een naakte foto van een bekend persoon opduikt moet het natuurlijk op elke voorpagina van elke krant en nieuwswebsite staan. Het is gewoon "non-nieuws" en ook een vorm van privacy schending.

    Ik heb vandaag druiven gegeten, wanneer kom ik in het nieuws?

    Melonpan schreef:
    (...)

    Het gaat meer om het feit dat er zat foto's zijn van naakte mensen en daar komt ook geen nieuws artikel over, maar als er een naakte foto van een bekend persoon opduikt moet het natuurlijk op elke voorpagina van elke krant en nieuwswebsite staan. Het is gewoon "non-nieuws" en ook een vorm van privacy schending.

    Ik heb vandaag druiven gegeten, wanneer kom ik in het nieuws?


    Dat bedoelde ik, ieder ander het precies hetzelfde kunnen doen en heeft het vast ook gedaan toen ze daar waren maar zij komen niet in het nieuws. Maar omdat het prins Harry is het plotseling nieuws.


    Physics is awesome

    Ik snap ten eerste al eigenlijk niet hoe die paparazzi in zijn kamer terecht gekomen is. Ook al is hij prins van het Engelse koningshuis. Met wie of wat hij het doet, blijft toch nog altijd zijn zaak?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Kyary schreef:
    Lmao, ik zag ze ook. (liever niet willen zien eigenlijk)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Negligible schreef:
    Ik snap ten eerste al eigenlijk niet hoe die paparazzi in zijn kamer terecht gekomen is. Ook al is hij prins van het Engelse koningshuis. Met wie of wat hij het doet, blijft toch nog altijd zijn zaak?


    Waarschijnlijk heeft een vriend of kennis die foto's gemaakt zoals iemand al eerder zei in het topic.


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk heeft een vriend of kennis die foto's gemaakt zoals iemand al eerder zei in het topic.

    Oh, daar moet ik over gelezen hebben. Mijn excuses. Goede vriend moet dat zijn dan


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Oh, daar moet ik over gelezen hebben. Mijn excuses. Goede vriend moet dat zijn dan


    Een nep vriend dus die liever snel rijk wil zijn i.p.v. een goeie vriend.


    Physics is awesome