• Ja, post hier met een grappige / leuke / mooie filmscène.
    Ook leuk voor als je een film zoekt om te kijken
    ~~~~~~~~~~
    Deze komt uit Mickey Blue Eyes [film met hugh grant]. Helaas is dit niet de hele scene en laat de kwaliteit te wensen over, maar ik vind hem wel grappig.



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Aan niets denken is ook denken.


    Geweldige scene uit de film Almost Famous :9~
    Ik vind ook de radio scene uit dezelfde film echt leuk en grappig, maar die kan ik niet vinden op youtube.


    As travars

    Geen film, maar kom op. Dit is aaaaawesome.


    Caution first, always.

    Toen ik deze film voor het eerst zag (achtjarige leeftijd), zat ik helemaal weg te kwijnen voor de televisie omdat ik niet wilde dat Ze Mole doodging, hahaha.


    Searching heavens for another earth

    Mag een trailer ook? Veel te weinig mensen hebben The Crow gezien, terwijl het zo'n mooie film is


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins


    (huil)(huil)(huil)


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Ik zocht een scene uit een film, maar kon hem niet vinden en kwam op de een of andere manier hier.

    Een scene uit Hana Kimi, een serie. Het is denk ik grappiger als je weet waarom hij zo doet :')


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Kyary schreef:
    Ik zocht een scene uit een film, maar kon hem niet vinden en kwam op de een of andere manier hier.

    Een scene uit Hana Kimi, een serie. Het is denk ik grappiger als je weet waarom hij zo doet :')


    Haha, die tandpastaglimlach van die gast x3


    Aan niets denken is ook denken.