• Ik en 3 vriendinnen van mij, gaan dus van DEZE STORY een verfilming maken. Niet dat ie in de bioscoop komt of in de winkel komt te liggen, maar dat gaan we wel proberen. Het is voor school, maar we willen er meer mee doen, je wordt dus NIET betaald. Sowieso krijg je een DVD met de film erop. Het project gaat waarschijnlijk rond anderhalf jaar duren, omdat we er echt een goede fillm willen maken.

    Gevraagd:
    Mensen die dingen willen regelen, zoals zorgen dat we bij de IKEA of het ziekenhuis mogen filmen.
    Mensen die de kleding bepalen (we gebruiken gewoon onze eigen kleding, soms kopen we wel wat denk ik).
    Mensen die fans/fotograven willen spelen bij de IKEA.
    Mensen die verstand hebben van dit soort dingen, ook van licht en de beelden bewerken.
    Mensen die regisseurtje willen spelen, dus ook aanwijzingen geven over het acteren.
    Mensen die een rolletje willen spelen.
    Jongens die Harry, Louis, Zayn, Liam of Niall willen spelen, of het toekomstige vriendje van Ginger.... (hint hint hint)
    Meisjes die de aankomende vriendinnen van Ginger, Cam en Lexy willen spelen.
    En meisjes die de liefdes van de 1D boys willen spelen.

    Het zou echt suuuuwperceuwl zijn als dit echt door kon gaan!!

    Stuur me een PB of plaats hieronder een reachtie, of zet wat in mijn gastenboek als je intresse hebt.
    Zet daarin een foto van jezelf en vertel wat over jezelf (leeftijd, waarom je dit wilt doen etc.)

    Dankje, laat dit ook lezen aan mensen van wie je denkt dat ze intresse hebben!

    Xx-

    Wij wonen vlakbij Gouda (jeweetwel, de stad van de kaas enso)

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 12:42 ]


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    Als het nou niet over 1D ging, zou ik het misschien nog overwegen.
    Anyways, succes met jullie film!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Titel veranderd ivm caps


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Misschien is het handig als je zeg waar jullie van zijn. Hoe dan ook, ik heb geen interesse.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    We wonen vlakbij Gouda trwns... PLZZ REAGEER

    Echt heel leuk verzonnen. Maar ik ben bang dat niemand voor jullie dit soort grote dingen wil doen voor een paar wild vreemde mensen...


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Damare schreef:
    Echt heel leuk verzonnen. Maar ik ben bang dat niemand voor jullie dit soort grote dingen wil doen voor een paar wild vreemde mensen...

    + Het zijn wel heel veel rollen en jullie wonen waarschijnlijk te ver weg voor de mensen die het zouden willen doen. Er zijn op Q amper jongens en die die er al zijn houden niet van 1D, tenminste die die echt actief zijn :Y)

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 14:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Abo

    MissParsons schreef:
    Abo

    Waarom plaats je die reactie? Dat is nergens voor nodig, er is nu een Abo knop om deze reacties tegen te gaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Waarom plaats je die reactie? Dat is nergens voor nodig, er is nu een Abo knop om deze reacties tegen te gaan.
    Whoops, dat wist ik niet

    MissParsons schreef:
    (...)Whoops, dat wist ik niet

    Kan gebeuren, je weet het nu *O*

    EDIT: Mijn laatste reactie klinkt best onaardig als ik hem zo terug lees :x Was niet zo bedoeld.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 14:39 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    + Het zijn wel heel veel rollen en jullie wonen waarschijnlijk te ver weg voor de mensen die het zouden willen doen. Er zijn op Q amper jongens en die die er al zijn houden niet van 1D, tenminste die die echt actief zijn :Y)



    Owja? En wat dacht je van Villique? Hij houdt dus wel van One Direction ;3


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)


    Owja? En wat dacht je van Villique? Hij houdt dus wel van One Direction ;3

    Ik ken die persoon niet, dus die persoon is niet actief genoeg in mijn ogen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Ik ken die persoon niet, dus die persoon is niet actief genoeg in mijn ogen :Y)


    Ken je wel? Je hebt nog met hem gepraat in zijn gastenboek en hij is actief op het forum. Shame on you. :')


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Ken je wel? Je hebt nog met hem gepraat in zijn gastenboek en hij is actief op het forum. Shame on you. :')

    Oh wacht is dat Jacco? Die houdt toch niet van 1D?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Oh wacht is dat Jacco? Die houdt toch niet van 1D?


    Op zijn profiel staat Proud Directioner dus ik denk dat ie wel van 1D houdt.

    Maar Minoutieee hoe wil je dat dan gaan doen? Want als er mensen zijn die willen mee doen maar niet in de buurt van Gouda wonen dan is er wel een probleempje.


    Physics is awesome