• Hier denk ik opeens aan, wat al zo'n 3 weken geleden is.

    We gingen met een kinder-vakantieweek of hoe je zoiets noemt ergens heen met de bus. Ik zat met een vriendin en twee jongens aan een tafeltje in de bus. Één van de twee jongens is niet echt geniaal en op een gegeven moment komt hij met het bericht dat bomen bladeren hebben. Die andere staat op en roept door de bus: "Mensen mensen, wij hebben een mededeling. *name* heeft zojuist een grote ontdekking gedaan. BOMEN HEBBEN BLADEREN. Dat is wel een applaus waard." Hij begint te klappen en iedereen gaat ook echt meeklappen (ik ook, FYI). :"D Dat vond ik dus best geniaal.

    Okay, dat moest ik even kwijt. Feel free to comment. Or not. Me does not give a fuck.

    Hahaha. Idd erg droogXD


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dude, dat soort dingen zijn dus alleen leuk als je erbij was.(cat)


    everything, in time

    Lol.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Waarom maak ik nooit zoiets mee? (:


    Save me from myself.

    Broadfields schreef:
    Dude, dat soort dingen zijn dus alleen leuk als je erbij was.(cat)

    Yup. Inderdaad, het was ook redelijk lastig het zo uit te leggen.

    Haha sommige mensen zijn zo dom.
    Ik en een vriendin van me ( J ) gingen met zo'n meisje om ( V ) en het vriendje van J heeft echt een hekel aan V omdat ze dom uit haar ogen kijkt en dom is. Zat J laatst te what'sappen met haar vriendje en V las mee. Zegt V doe de groetjes van mij. J doet dat en dat vriendje stuurt terug: Geef V een trap in der kut van mij. En V las gewoon mij en ze gaf als antwoord: Naja dat is ook niet aardig!
    En J en V gaven ook samen een feestje en V droeg een heel kort jurkje/een lang hempje. Zegt die vriend van J: Jezus hé ik wist dat ze dom was, maar dat ze zo dom was dat ze vergeet om haar broek aan te trekken had zelfs ik niet gedacht!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    OCallaghan schreef:
    Haha sommige mensen zijn zo dom.
    Ik en een vriendin van me ( J ) gingen met zo'n meisje om ( V ) en het vriendje van J heeft echt een hekel aan V omdat ze dom uit haar ogen kijkt en dom is. Zat J laatst te what'sappen met haar vriendje en V las mee. Zegt V doe de groetjes van mij. J doet dat en dat vriendje stuurt terug: Geef V een trap in der kut van mij. En V las gewoon mij en ze gaf als antwoord: Naja dat is ook niet aardig!
    En J en V gaven ook samen een feestje en V droeg een heel kort jurkje/een lang hempje. Zegt die vriend van J: Jezus hé ik wist dat ze dom was, maar dat ze zo dom was dat ze vergeet om haar broek aan te trekken had zelfs ik niet gedacht!

    nawh, dat is gewoon gemeen. :')


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Kimmx schreef:
    (...)
    nawh, dat is gewoon gemeen. :')

    Nee dat is gewoon grappig hahaha. Dat meisje over wie hij zo praat is ook heel dom en ze is een slet, dus ja.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    OCallaghan schreef:
    (...)
    Nee dat is gewoon grappig hahaha. Dat meisje over wie hij zo praat is ook heel dom en ze is een slet, dus ja.

    En het is ook zo fantastisch slim om iemand op de computer een slet te noemen.
    Maar nevermind verder.

    Doet me denken aan toen een vriendin me vertelde dat ze een paard zag toen we op een manege waren x].


    i put the fun in funeral

    Dragneel schreef:
    (...)
    En het is ook zo fantastisch slim om iemand op de computer een slet te noemen.
    Maar nevermind verder.

    Ik ga maar niet zeggen wat ik wou zeggen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Haha, lol! Maar idd heeeeel droog xD


    Stenenlikker

    Droge opmerkingen zijn altijd leuk :3


    Caution first, always.