• Je weet het of je weet het niet, maar zondag sprong F. Baumgartner op 39km hoog naar beneden. Hij haalde een topsnelheid van1342,8 km/h. Dat is sneller dan het geluid - en dus door de geluidsmuur.
    Drie wereldrecords heeft hij: hoogste parachutesprong, hoogste bemande ballonvlucht en eerste mens die door de geluidsmuur gaat (zonder voertuig)
    Kort filmpje (5min):


    Foto van net voor hij sprong:


    Ik krijg er rillingen van. Ö


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dit is volgens mij al 2 keer eerder op Q gezet, maar goed. Ik blijf het echt awesome vinden. Die kerel heeft ballen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb live gekeken en mijn scherm bevroor toen hij sprong en toen was ik pissed en heb ik het weg geklikt. c;

    CyberLord schreef:
    Dit is volgens mij al 2 keer eerder op Q gezet, maar goed. Ik blijf het echt awesome vinden. Die kerel heeft ballen.

    Serieus? Ik heb gezocht, maar ik had niets gezien erover.
    Idd, je moet het maar durven.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Heb het ook live gezien, vond het geweldig.

    Aangezien het gerelateerd is aant onderwerp, zet ik dit dr ook nog maar bij:

    CyberLord schreef:
    Dit is volgens mij al 2 keer eerder op Q gezet, maar goed. Ik blijf het echt awesome vinden. Die kerel heeft ballen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Melonpan schreef:
    Heb het ook live gezien, vond het geweldig.

    Aangezien het gerelateerd is aant onderwerp, zet ik dit dr ook nog maar bij:


    Lol. Der staat 'faster dan speed of light'
    Ik denk dat het nog een tijdje gaat duren tegen de mens sneller dan de lichtsnelheid kan gaan. Sneller dan 300 000 km/s als ik me niet vergis. :Y)
    Dat vind ik wel een grote fout van die nieuwszender.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please