• Jullie zullen nu denken, wie is er nu nog wakker?
    Ja ik dus. De reden?
    Mijn buurman besloot net, rond half 2 met keiharde muziek op op zijn bongos te gaan spelen:((
    WAT IS ZIJN PROBLEEM???!!!
    Op dit moment is hij aan het schreeuwen, stampen en bongo spelen tegelijk, zo te horen met wat vrienden.
    Als ik deze buurman weer eens zie ga ik hem er echt op aanspreken *met een hoop scheldwoorden*
    Dus hebben jullie ook zulke buren?:@


    It's darkest just before the dawn <3

    Nee


    None but ourselves can free our minds.

    REC0VERY schreef:
    Nee


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb buren die het fantastisch vinden om hun tuinafval in onze tuin te storten en mijn broer uitschelden omdat hij onze dieren zogezegd mishandeld.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Dat kind van de buren is nu bijna 3 jaar en toch huilt dat monster elke nacht alsof ze dood gaat.
    Omfg als ik jou was belde ik de politie.

    Dat lijkt me zo klote :(

    Ik heb ook rare buren, alleen maken ze 's nachts gelukkig geen lawaai.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Sorry, maar ik moest om deze zin toch wel lachen:

    Op dit moment is hij aan het schreeuwen, stampen en bongo spelen tegelijk, zo te horen met wat vrienden.
    :"D
    Het gebeurt wel eens dat ze bij de overburen of zo om 9 uur 's avonds besluiten te gaan timmeren of boren. En onze buurman speelt trompet maar dat hoor je nauwelijks.

    Ik moest hier best wel om lachen eigenlijk. :')

    Maareh, nee, zulke buren heb ik gelukkig niet. ;D


    You are beautiful, you are love.

    ugh! Kei vervelend.
    Nouja, gelukkig niet zó, maar mijn buurman zeikt echt enorm veel. Afgelopen twee weken hebben ze op ons huis gepast, en we hebben zonnepanelen gekregen en hij zo 'jaaa, ze deden er lang over, de zonnepanelen liggen niet mooi" - lol whut, het zijn maar zonnepanelen, die dingen zijn sowieso lelijk. 'En er stond nog melk in de koelkast, die is aan het verzuren en de sinasappels aan het rotten" damn, en mijn broer was thuis, dus hij smste naar ons terwijl we op vakantie waren 'Wat is het nummer van (mijn broer), Doortje (onze kat) wil naar binnen en Stephan hoort ons niet" Seriously.. Die man heeft niets beters te doen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ja. Ze speelt elk moment van de dag keiharde Afrikaanse muziek. Of ze heeft één nummer van een artiest die ze honderd keer achter elkaar afspeelt. Buiten dat roept ze elke dag tegen ons over poep, is ze altijd dronken/stoned en heeft een klant bij zich. En ze heeft eens veertien flessen tegen onze ramen gegooid.

    Oh, tell me about it! Onze buren hebben soms ook van die momenten dat ik ze wel kan killen. Soms hebben ze een feestje en draaien ze keiharde muziek tot vroeg in de ochtenduren terwijl ik gewoon naar school moet. Of zomers zitten ze tot heeeel laat buiten keihard te praten en mijn kamer is vlakbij hun tuin. Dat is gewoon zo hatelijk. >.<


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Ik had een soort van zo'n buurman, alleen niet zo laat. Mijn buurjongen, hij was 20 of zo, was een musical-ster (geen bekende), en die vond het leuk om elke avond om negen uur zijn stemoefeningen te doen. Ugh.
    Maar dat van jou is erger. Ik zou gaan klagen.


    Destroy what destroys you.

    Ja..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    De ene keer horen we keiharde Opera, de andere keer ruiken we sigaren, dan hoor je superharde rockmuziek en dan opeens hoor je de hond heel de nacht blaffen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Onze buurman draaide altijd salsa muziek de hele dag, zo hard dat je het twee straten verderop nog kon horen. Als we aanbelden om te vragen of het zachter mocht deden ze niet eens open... Zo ging ongeveer drie jaar of zo, tot mijn moeder een baksteen door het raam naar binnen smeet. Nu doet hij het niet meer :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik kan me voorstellen dat dat vervelend is, maar ik heb gelukkig geen last van mn buren, zijn juist hele aardige mensen (alleen het huilende kind is soms vervelend, maar dat valt ook nog wel mee hahaha)


    As travars