• Jullie zullen nu denken, wie is er nu nog wakker?
    Ja ik dus. De reden?
    Mijn buurman besloot net, rond half 2 met keiharde muziek op op zijn bongos te gaan spelen:((
    WAT IS ZIJN PROBLEEM???!!!
    Op dit moment is hij aan het schreeuwen, stampen en bongo spelen tegelijk, zo te horen met wat vrienden.
    Als ik deze buurman weer eens zie ga ik hem er echt op aanspreken *met een hoop scheldwoorden*
    Dus hebben jullie ook zulke buren?:@


    It's darkest just before the dawn <3

    Ik heb geen buren.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    REC0VERY schreef:
    Nee


    Life is full of fake people


    26 - 02 - '16

    Die op de hoek zijn erg en het oudere echtpaar wat naast ons woont kan erg vervelend zijn. Feestjes geven terwijl mijn moeder de volgende dag moet werken, mijn moeder uit haar slaap houden als ze s'middags wil slapen omdat ze s'nachts al slecht kan slapen en zij maken het soms dus erger.

    Maar ik zou gewoon de politie hebben gebeld vanwege geluidsoverlast, kijken of hij het dan nog een keer doet.


    Physics is awesome

    Jep. Join the club. Afgelopen nacht kwamen ze nog om half vier belletje lellen, maar ik heb erdoorheen geslapen. De keiharde muziek was echter wat minder...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hahahahahahahahahaha bongo's nog wel hahaha


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik woon gewoon in een burgerlijke buurt met allemaal kinderen, dus overdag is er meer lawaai dan 's nachts. :')

    Wel wonen er nogal aparte types in de flat. Zo woonde er een Afghaan, die de oorlog daar heeft meegemaakt. Die kreeg er dan 's nachts visioenen ofzo van en stond dan op zijn balkon de hele wijk bij elkaar te schreeuwen.
    Verder wonen er vooral veel jonge 20ers in die flat, die het dan leuk vinden om om 4/5 uur 's nachts nog even keiharde heavy metal ofzo op te zetten.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 23:14 ]


    Tell me about it, stud.

    Oh en mijn burgerlijke buurt is ook nog eens grotendeels zwaar Christelijk en dan gaan ze op Christelijke feestdagen (kerst, pasen etc.) om 8 uur 's ochtends in de speeltuin -zo'n 10 meter van mijn huis - psalmen zingen. En er woont een mannetje die rondrijdt in een Jezus-busje, overal flyers ophangt met "Kies Jezus!" en dan door de wijk heenrijdt met :
    "Jezus redt! Kies voor Jezus, voor het te laat is. Blablabla" door een microfoon, waardoor het door heel de wijk schalt.


    Tell me about it, stud.

    Nee. Is gezegend met een vrijstaand huis.


    Bad decisions make good stories.

    Mijn neef heeft er 1, die neemt zonder te vragen pruimen van hun boom


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Wij gaan gewoon vriendelijk aankloppen en vragen of ze wat stiller kunnen zijn. Is meestal heel effectief. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Onze buren zijn niet zo erg, maar ik slaap wel aan de kant van de tuin, dus als ze buiten zitten of hun kinderen er spelen, dan heb ik het wel mooi zitten. En op vreemde wijze heb ik altijd last als het examens zijn. Dan nodigen ze mensen uit, zitten ze buiten, lachen en drinken ze tot ze dronken zijn. Dan zijn er ook nog hun twee kinderen. Serieus, mijn ouders hebben er lang over nagedacht en eens bekeken, maar die kinderen zijn gewoon niet normaal. De oudste is denk ik 6 ofzo, als hij al zo oud is. Constant huilen bij het minste, roepen en tieren. Ik weet niet wát er mis is met hen, maar gewoon iets. Die spelen niet meer, het is de buurt bij elkaar schreeuwen met hun fijne stemmetjes.


    There will be beauty from pain.

    Lol, aanbellen en vragen of het zachter kan??

    Mijn buren zijn ook geweldig, ze zitten aan de drugs en hebben altijd ruzie. Zo'n beetje elke week word wel 3 x de deur eruit getrapt of het glas eruit gegooid, vliegen messen door het huis. En elke keer moet de politie komen. En dat galmt lekker door in een flat.
    Maar overdag zijn ze niet te zien of horen. (cat)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    REC0VERY schreef:
    Nee


    Sidera nostra contrahent solem lunamque