• Hello!

    Voor de rokers hier heb ik een paar vragen.
    - Hoeveel roken jullie ongeveer per dag.
    - Is het ook zo erg dat je er benauwd van bent s'ochtends?
    - En op feesten, rook je dan ook extreem meer?

    Ik dus wel op aangezien ik op feesten een sigaret veel lekkerder vind smaken, i know het is dom x']
    Ik denk dat ik zo per dag 12 tot 15 sigaretten rook ;x

    Nu jullie!
    xx'


    OMG ! Ik ben trots op mezelf! Ik heb expres alle nadelen op google opgezocht van roken waardoor ik nu geen sigaret meer durf aan te raken x'D ( Voordeel van snel bang zijn) Ik wou zowieso al stoppen en het lukte me elke keer niet maar ik weet zeker dat het me nu gaat lukken want ik heb serieus de hele dag nog geen sigaret aangeraakt en ik wil het ook niet meer! (:
    Ik ben goed!(krul)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 17:27 ]


    The walking dead <'3

    Ik rook niet en ga het ook nooit doen. Ik vind het goor en slecht voor mijn longen. En niet te bedenken dat het ook slecht voor de huid, haren en nagels zijn.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb gerookt, maar ben gestopt.


    To infinity and beyond •

    Disick schreef:
    Ik heb gerookt, maar ben gestopt.


    Ik wil eigenlijk ook wel stoppen en ik heb het al een paar keer geprobeerd maar krijg het niet voorelkaar omdat mijn moeder ook gewoon rookt :Y)


    The walking dead <'3

    LacunaCoil schreef:
    Ik rook niet en ga het ook nooit doen. Ik vind het goor en slecht voor mijn longen. En niet te bedenken dat het ook slecht voor de huid, haren en nagels zijn.

    Chocoladesigaretten! *O*
    Dát is pas lekker. Nomnomnom.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    LacunaCoil schreef:
    Ik rook niet en ga het ook nooit doen. Ik vind het goor en slecht voor mijn longen. En niet te bedenken dat het ook slecht voor de huid, haren en nagels zijn.


    26 - 02 - '16

    Barnabas schreef:
    Chocoladesigaretten! *O*
    Dát is pas lekker. Nomnomnom.
    Dit en wat LacunaCoil zegt


    Shoganai i ne~

    ik rook niet en wil het ook nooit doen. Misschien ooit 1 trekje, maar dat kan ook al verslavend zijn, dus waarschijnlijk niet.


    Tijd voor koffie.

    Barnabas schreef:
    Chocoladesigaretten! *O*
    Dát is pas lekker. Nomnomnom.


    Idd!


    26 - 02 - '16

    LacunaCoil schreef:
    Ik rook niet en ga het ook nooit doen. Ik vind het goor en slecht voor mijn longen. En niet te bedenken dat het ook slecht voor de huid, haren en nagels zijn.


    Ex astris, sciencia

    Synaisthmata schreef:
    ik rook niet en wil het ook nooit doen. Misschien ooit 1 trekje, maar dat kan ook al verslavend zijn, dus waarschijnlijk niet.

    Lol nee? Ik moest keihard hoesten en toen had ik er echt geen zin meer in.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 13:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn longen zijn schoon.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Barnabas schreef:
    Chocoladesigaretten! *O*
    Dát is pas lekker. Nomnomnom.


    Pretty is just a pretty word.

    LacunaCoil schreef:
    Ik rook niet en ga het ook nooit doen. Ik vind het goor en slecht voor mijn longen. En niet te bedenken dat het ook slecht voor de huid, haren en nagels zijn.

    Ik probeer mijn vader al jaren te overtuigen te stoppen met zijn sigaren, dus het zou nogal raar zijn als ik opeens begon met sigaretten. Niet dat ik dat anders wel zou hebben gedaan, of zelfs maar overwogen. Het is duur, nogal asociaal als je het in de buurt van niet-rokers doet, verslavend, slecht voor je gezondheid én de stank blijft overal hangen. Wat de voordelen ook mogen zijn, ik denk niet dat ze daar tegenop kunnen wegen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan