• En over wie heb ik het? Mijn moeder. Ze is weer eens vreselijk irritant. Gisteren ging ze mijn broertje slaan. En waarom? Dat zal ik je vertellen. We moesten dus spullen opruimen en op een gegeven moment zegt ze dus dit: Daar ligt nog een ding.
    Vraagt mijn broertje op een normale toon: Een ding?
    En dan slaat/tikt ze hem gewoon, omdat hij haar "expres" zou na-praten. Kom op, hij wilde gewoon weten wat ze bedoelde.

    En vandaag werd ze pissig omdat we op de bank brood hadden gegeten. Wow, wat erg? Wat kan er gebeuren? Een paar kruimeltjes op de grond, echt de wereld gaat onder :W

    Ik word zo gek van haar gedrag en de dingen die ze doet. Bah. En helaas kan ik nog niet op mezelf wonen anders had ik dat allang gedaan.

    EDIT:

    En gaat ze zeuren dat ik nooit vraag hoe het gaat en amper wat meedeel en blablabla. Ik ben gewoon niet sociaal. Dat lijkt ze niet te snappen.

    Ik gaf haar voor moederdag zelfs nog een badge waarop staat beste moeder van de wereld. Hoe duidelijk moet ik nog zijn om te zeggen dat ik haar een goede moeder vind, alleen sommige dingen vind ik raar en daar lever ik dan commentaar op. Dat mag ik toch?

    Pfft, het komt vast omdat ze me niet gewend is dat ik opstandig ben geworden. Vroeger deed ik alles wat ze zei en nu geef ik gewoon af en toe commentaar, omdat ik weet dat het anders kan.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 13:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    :O


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Owh dat van brood eten op de bank herken ik wel. Als ik dat doe schreeuwt mijn moeder het hele huis bij elkaar.

    Excuse me? Ze heeft je broertje geslagen? Sorry hoor, maar dat vind ik echt te ver gaan. Dat van dat brood herken ik nog wel, maar je kind slaan is gewoon kindermishandeling in mijn ogen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    En gaat ze zeuren dat ik nooit vraag hoe het gaat en amper wat meedeel en blablabla. Ik ben gewoon niet sociaal. Dat lijkt ze niet te snappen.

    Ik gaf haar voor moederdag zelfs nog een badge waarop staat beste moeder van de wereld. Hoe duidelijk moet ik nog zijn om te zeggen dat ik haar een goede moeder vind, alleen sommige dingen vind ik raar en daar lever ik dan commentaar op. Dat mag ik toch?

    Pfft, het komt vast omdat ze me niet gewend is dat ik opstandig ben geworden. Vroeger deed ik alles wat ze zei en nu geef ik gewoon af en toe commentaar, omdat ik weet dat het anders kan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wow, dat gaat wel heel erg ver. :o


    A person who never made a mistake never tried anything new

    What is her problem? (cat)


    Pretty is just a pretty word.

    Mijn moeder heeft dat soort dingen altijd een week elke maand...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Wiarda schreef:
    Excuse me? Ze heeft je broertje geslagen? Sorry hoor, maar dat vind ik echt te ver gaan. Dat van dat brood herken ik nog wel, maar je kind slaan is gewoon kindermishandeling in mijn ogen.

    Niet echt echt slaan, maar een tik was het ook niet meer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Junns schreef:
    Mijn moeder heeft dat soort dingen altijd een week elke maand...

    Als het goed is heeft ze die week nog niet --'


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Als het goed is heeft ze die week nog niet --'


    Menopauze? (krul)


    #WWED - What Would Emma Do?

    CyberLord schreef:
    (...)
    Niet echt echt slaan, maar een tik was het ook niet meer.

    Still, my point stands. Het gaat er niet om hoeveel pijn het deed, het gaat erom dát ze het deed. Hoe oud is je broertje, als ik vragen mag?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Still, my point stands. Het gaat er niet om hoeveel pijn het deed, het gaat erom dát ze het deed. Hoe oud is je broertje, als ik vragen mag?

    15, 3 jaar jonger dan mij.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Junns schreef:
    (...)

    Menopauze? (krul)

    Geen idee wat dat mag zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    15, 3 jaar jonger dan mij.

    Dan vind ik het al helemaal belachelijk dat ze 't doet. Kinderen van die leeftijd zijn over het algemeen mentaal al kwetsbaarder dan mensen van andere leeftijden, en als je dan als moeder zo laat zien hoeveel steun je je kind nou werkelijk biedt... ik vind het belachelijk. Maar ach. Misschien is mijn reactie ontzettend overdreven, aangezien ik de hele situatie natuurlijk niet heb gezien, maar het plaatje dat ik in mijn hoofd krijg is toch wel schokkend. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Dan vind ik het al helemaal belachelijk dat ze 't doet. Kinderen van die leeftijd zijn over het algemeen mentaal al kwetsbaarder dan mensen van andere leeftijden, en als je dan als moeder zo laat zien hoeveel steun je je kind nou werkelijk biedt... ik vind het belachelijk. Maar ach. Misschien is mijn reactie ontzettend overdreven, aangezien ik de hele situatie natuurlijk niet heb gezien, maar het plaatje dat ik in mijn hoofd krijg is toch wel schokkend. ><

    Hij kreeg geen bitchslap hoor, want dan had ik haar geslagen. (cat) Gewoon op zijn schouder, maar wel voelbaar en hoorbaar. Maar weer niet té. Moeilijk uit te leggen. Maar alsnog, de reden sloeg gewoon nergens op.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.