• Heey!

    Ik ga een brief schrijven aan Universal music om te klagen dat TH veelste veel aandacht aan Amerika besteedt, wel op een gewone manier natuurlijk en niet dat je hem na lees en er staan alleen maar uitroeptekens in x'] Maar misschien is het een idee dat meerdere mensen ook een brief sturen x'] Het adres kun je gewoon zoeken op google, en anders vraag je het even x3

    Xx

    Kwee nie of het gaat helpen miss kun je beter een fan brief naar th zelf sturen maar ik denk dat het ze niet veel zal boeien

    majja proberen kan altijd !! <33


    ...

    Het heeft toch geen nut.


    I want my bloody cheese now!^^

    goed idee, maar ik weet niet of het gaat helpen ...


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Ik heb zo'n idee dat dat ze niks kan schelen, aangezien alles om het geld gaat. :]


    blame the bully.

    Ik heb zo'n idee dat dat ze niks kan schelen, aangezien alles om het geld gaat. :]
    Helemaal mee eens. x]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Volgens mij kan universal er ni veel aan doen ofwel?Het is vooral die david denk ik die dat regelt.

    Mijn moeder zegt dat als je vroeger en miss nu ook nog wel naar de platenmaatscappij schreef, en je kreeg een brief terug dat er dan handtekeningen bij zaten van degene voor wie je schreef [a]

    Mijn moeder zegt dat als je vroeger en miss nu ook nog wel naar de platenmaatscappij schreef, en je kreeg een brief terug dat er dan handtekeningen bij zaten van degene voor wie je schreef [a]


    Dus dat is eigenlijk ook een reden waarom ik ga schrijven :P

    je kunt het proberen maar ik denk niet dat het helpt...


    Je moet worden wie je bent.

    Mijn moeder zegt dat als je vroeger en miss nu ook nog wel naar de platenmaatscappij schreef, en je kreeg een brief terug dat er dan handtekeningen bij zaten van degene voor wie je schreef [a]

    Als het goed is krijg je dat ook, als je een envelope en veel postzegels erbij stuurd. En natuurlijk na lang wachten.


    blame the bully.

    Daar heb ik nu zo'n hekel aan he... De meeste hier lopen wel te zeuren dat ze teveel naar Amerika gaan maar je ervoor inzetten ho maar...

    ja ze moeten naar nederland komen!


    You are so god damn Sexy <3

    Daar heb ik nu zo'n hekel aan he... De meeste hier lopen wel te zeuren dat ze teveel naar Amerika gaan maar je ervoor inzetten ho maar...


    ja, daar heb ik ook z'n kut hekel aan. ik heb al een brief naar Universal gestuurd. en ik denk, dat als ze er veel krijgen, dat ze toch wel ff gaan nadenken. en wie weet, veranderd het dan. en gaan ze niet meer zo veel naar amerika en al die shit.


    Protège moi de mes désirs.

    Ik heb zo'n idee dat dat ze niks kan schelen, aangezien alles om het geld gaat. :]

    Mee Eens.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    werkt niet.
    Universal wil dat juist wel, zij sturen dat. =]
    Verder zin er al genoeg fans geweest, voornamelijk duits die dat hebben gedaan.
    Nooit gewerkt. ;)