• Omdat iedereen zit te kakken op Silke (SecretScene) Doe ik dit verhaaltje niet... sorry voor de mensjes die niet op haar kakten maar het is nu eenmaal de schuld van de anderen... Samen gaan wij een verhaaltje maken!! Owja kakken doe je op de wc en niet op mense!!! Echt i'm verry sorry voor degene die een rol hadden!!! Nja krijg je misschien in ons verhaaltje een rol...

    Rol;
    Jongste van de jongste 2-ling (blond met allemaal verschillende kleurtjes):
    Leeftijd;
    14
    Naam;
    Chantou
    Foto;
    Komt eraan ;)
    Tekstje;
    Hoi mensen ;)
    Mijn naam is dus Chantou en ik leef al 14 jaartjes op de aarde ;)
    Jmmr genoeg duss nog leerplichtig XD
    Maar als sgool dan eindelijk gedaan is,, Wat soms eeuwen lijkt te duren ,, Bn ik meestal buiten met me vrienden of zussen te vinden.
    Zussen jaa,, We hbben thuis 8 kinderen,, waarvan ik de jongste ben X'D Maar goed..
    Ik hb liefde voor Hello KItty en mijn haartjes [à] en haat aan huppels en players..
    maaruhh ,,ik moet hm smeren
    Baaii ,,Take Care Biatch [à]


    Crack a bottle

    Jongste van de jongste 2-ling (blond met allemaal verschillende kleurtjes):

    INfo komt (A)
    ps: hoe oud moet die ong sijn ??X'D


    14 jaar

    Ik kan geen plaatje vinden :X Keej ,,ik gaa nog harder soeken (A)


    Crack a bottle

    http://discoveringhair.com/blog/emo/emo%20hair_7.jpg

    isdie goed of moet ik een andere soeken [à]
    Ps: dankje :D:D


    Crack a bottle

    Ik ga info invullen! (A)
    Voor andere oudste tweeling! ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    nee w8,,die zuigt ,,okeej ,ik gaa nu een geniaal plaatje soeken(A)


    Crack a bottle

    Info:

    Rol; Kies maar

    Leeftijd; 16 of 17.. aub

    Naam; JacQueline

    Foto;

    http://img379.imageshack.us/img379/9423/babyfayce2su2.jpg

    of

    http://media.profileheaven.com/images/profileImages/290/289851/3982693.jpg

    Tekstje; Hi, ik ben Jacqueline, dat 1ne meisje die enorm vrolijk is, je weetzelf he? Maar oke ik woon nog bij me ouders, ik heb iedergeval wel zusjes, ernorm gezellig met hun !! Ik hou van gitaar spelen en zingen, ook enorm van shoppen, niet denken dat ik zo huppel ben, maar dat ben ik echt niet !! Ik hou enorm veel van shoppen en van me beste vrienden, van hun moet je het hebben, sommige vrienden laten me ook wel eens stikken, nja hun probleem, ik zoek wel andere!! Mijn grote voorbeeld is Tom Kaulitz, hij speelt zo goed gitaar,word ik oooit ook zo goed? nja ik even leuke kleding spotten, xx

    Laat je horen als ik een rol heb, via een pb, thanq xx


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Rol; oudste van de oudste 2-ling (zwart haar)

    Leeftijd; 17

    Naam; Say

    Foto; http://farm3.static.flickr.com/2314/2279724076_0de7b69ab8.jpg

    Tekstje;

    Hey!
    Ik ben Say, 17 jaartjes jong. Ik kom uit een hele grote familie, en dat is soms nogal vervelend. Omdat ik de oudste ben ligt alle verantwoordelijkheid bij mij en krijg ik al het gezeur op mn kop. Soms schaam ik me dood voor mijn familie, want veel mensen vinden het nogal vreemd. En dan heb ik ook nog is een stijl waardoor veel mensen me raar aankijken.. Ik speel al sinds mn tiende gitaar, en schrijf ook zelf liedjes. Verder kan ik drummen, piano spelen en zingen. Achja, muziek is nou eenmaal mijn leven..
    Ik heb een schijt hekel aan al die mensen die vervelend tegen me doen, en maak vaak ruzie met hen. Ik ben eigenwijs, nieuwsgierig, brutaal en koppig. Maar als je gewoon lief tegen mij bent ben ik het ook voor jou! ;]
    See Ya!
    Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Rol; oudste van de oudste 2-ling (zwart haar)

    Leeftijd; 17

    Naam; Annoeska

    Foto; http://media.photobucket.com/image/jenn%20curbstomp/svetlana1283/a-2.jpg?o=49

    Tekstje;

    Hii poepss,
    ik ben annoeska en 17jaar, ik heb nog een identike zus van 17jaar,, jaa idd wij zijn tweeling^^ ik kom uit een vrijwel BIG famillie
    ik en mijn zus hebben toch wel een vrij sterke band als er iets met haar gebeurd zou ik niet weten wat gedaan, we hebben dan ook wel een vrij grote verantwoordelijkheid op onze kleinere zusjes, maar dat doen we wel graag,
    mensen kijken ons soms wel raar aan als ik met al mijn zusjes over straat loop , het is alsof je niet zoveel zusjes mag hebben ,but yeah i don't care what other people say or thinking !
    ik heb echt een hekel aan mensen die mij gaan commanderen aleen mijn twinsiss mag dat !
    of mensen diet het al zijnö die kunnen wel de grootste boom in voor mijn part !
    ow i like lolly's and shoppeuh !
    andrs is er niet veel speciaal in mijn leven.
    GoodByeee x (K)


    Gilles (ll)


    Info:

    Rol;oudste van de oudste 2-ling (zwart haar) 17 jaar:

    Leeftijd; 17

    Naam; Michelle

    Foto; Komt eraan!

    Tekstje;

    Heeey!

    Ik ben Michelle en ben 17 jaartjes jong, ik kom uit een gezin met 8 kinderen, het is natuurlijk altijd gezellig, en leuk maar niet als je altijd maar gepest word omdat je uit zo'n groot gezin komt! Ik heb zoals iedereen een verslaving aan shoppen en chocolade, ik doe aan piano spelen. Waarom? Omdat ik dat al sinds mijn 6e heb geleerd en het nu dus gewoon nog kan. Ik hou ook veel van Hello Kitty want dat beestje is zo super cute! Zoals je op de foto kan zien heb ik zwart haar. Ik ga graag uit samen met zijn zus, maar helaas kan dat niet vaak want we moeten ook wel eens oppassen op onze jongeren zusjes. MNar ik moet ervandoor!

    Byee..<3

    ThQ voor de rol! ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    WIl je seggen wnr de eerste der is??


    Crack a bottle

    Rol; Jongste van de 2de oudste 2-ling (blond haar)
    Leeftijd; 16
    Naam; Anouschka
    Foto; http://www.emohaircutstyles.com/wp-content/uploads/2008/10/emo-hairstyle-10-330x440.jpg
    Tekstje;
    Haay bitches ik ben Anouschka en al zo'n 16 jaartjes oud. My b-day is op 15 augustus. Dus nerdy's reken maar uit. Voor de rest woon ik nog bij mijn ouders we wonen met een hele clan thuis. Maar ja ik vind het niet erg. Vaak ben ik buiten bij mijn vrienden gewoon lol trappen of wat rondhangen bij de skate baan. Ik heb een lolly verslaving «3 Maar ook ben ik verslaafd aan muziek, zonder is er geen leven eh. Maar ik ga bubaai «3


    ~