• Ja, ik zoek leuke stories om mijn abo-lijst mee te vullen.

    Wat wel?
    ~ liefst OP
    ~ fantasy, science fiction, horror, thriller
    ~ vampier/weerwolf stories
    ~ fanfic's van televisie series zoals The Walking Dead, Game of Thrones en andere series in dat genre
    ~ Fanfic's van films zoals LoTR, PoTC, HP en andere in zulk genre
    ~ andere genre's mogen ook

    Wat niet?
    ~ One Direction
    ~ twilight


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik heb een OP verhaal (drama/fantasy), kijk maar of je het wat vind! (:

    KLIK


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik moet er nog mee beginnen, maar dit wordt een TWD fanfic



    En hier mijn HP fanfic die ik druk aan het herschrijven ben. Origineel heeft hij al 50 hoofdstukken, maar het moet herschreven worden (:



    Een nieuwe cover is hoognodig, zie ik zo...

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 19:15 ]


    I'd rather die my way, than live yours.

    Tears of illusion



    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    My entire world vanished in the blink of an eye.
    My family, my friends, all gone.
    I woke up in a white, silent room, guided by machines.
    That was the first time I felt something I hadn't felt for a while.
    Fear.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    There's no such thing as Peter Pan
    No such place as Never Never Land
    I wish we all could have
    Those tiny magic wings

    But we live in a world with wars
    It's not like it was before
    We won't find our happy ever after here

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Een meisje ontwaakt in een witte kamer. Ze kan zich niet herinneren dat ze daar is beland en weet niet hoe ze daar is beland. Ze ontsnapt het gebouw uit en komt in een verlaten dorp terecht. Ze dwaalt door dit dorp en kan zich beetje bij beetje herinneren wat er gebeurd is. Na een ontmoeting komt ze tot een gevaarlijke conclusie.
    Niets is wat het lijkt...




    ~ Leuk? Neem een abo want ik waarschuw niet.
    ~ Ik hou van tips en opbouwende kritiek.


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Onbekende Personen ~~ Science Fiction ~~ Romantiek ~~ Drama ~~ Young Adult


    Take risks and conquer your fears.



    Wanneer papiersneedjes messteken worden

    Het leven in een vestingstad is nooit makkelijk geweest zeker niet als vrouw, helaas word het als maar erger.
    Mijn stad word geteisterd door moordenaars, dieven en meer van dit soort onkruid.
    Ik hield mij liever afzijdig van alles wat hiermee te maken had, maar het gevaar zocht mij.
    De papier sneedjes die ik op liep door het lezen van boeken werden nu zomaar ineens mes steken.
    Maar ik zal vechten tot dit ophoud, al kost dit mijn leven, ik ga niet wachten tot zij mij vinden, ik zal hen eerst moeten vinden.


    - Telt op dit moment 21 hoofdstukken
    - genre Drama, Historisch, Fantasy (de andere genre's zoals 16+ en romantiek moeten nog komen maar zijn op dit moment nog niets aanwezig)
    - ik schrijf (bijna) elke dag 1 of meerdere hoofdstukken
    - ik probeer zoveel mogelijk schrijf foutjes te verbeteren
    - onbekende personen



    De ketens van Lucifer

    Langzaam opende ze haar ogen, voor haar enkel een olielamp waar de vlam rustig flikkerde. Ze duwde zich omhoog uit het stof, hoe was ze hier gekomen, waar was ze? Ze keek naar beneden ze droeg een dunne witte nachtjapon, haar gouden style lokken over haar schouders gedrapeerd. Ze staarde in het duister, een lange donkere hal, het zag eruit alsof hier eeuwen niemand was geweest. voorzichtig pakte ze de olie lamp van de grond en begon te lopen, waarheen wist ze ze niet, ze kon zich niet herinneren wat hiervoor was gebeurd, alsof dit haar eerste herinnering was.

    - Telt op dit moment 17 hoofdstukken
    - Genre Horror, Drama, Fantasy, Romantiek en [16+]
    - Ik schrijf (bijna) elke dag 1 of meerdere hoofdstukken
    - Ondanks dat lucifer geen onbekende is vind ik het toch een OP
    - ik probeer zo veel mogelijk schrijf en typ foutjes te verbeteren


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik weet niet of je The Vampire Diaries kent? Anders is mijn story "The Untold Story" wel iets voor je, dat gaat over het leven van Katherine Pierce en Stefan Salvatore. Gebaseerd op de televisieserie en boekenserie maar ik wijk soms heel erg af.


    Chaos is a ladder.

    ik heb 1 storie van Harry Potter


    ready to write again




    Wat gebeurt er wanneer je een fout maakt in je leven?
          Wat gebeurt er wanneer je niet wordt vergeven, zelfs wanneer je het doet voor iemand waar je alles voor zou opgeven?
          Je wordt opgesloten.
          Je wordt voor gek uitgemaakt.
          En je wordt vernederd.
          Niet thuis.
          Niet buiten.
          Maar in een gesticht.
          In 1970.



    Dit alles gebeurt bij de negentienjarige Isabella die een gruweldaad begaan heeft voor de - volgens haar - bestwil van de familie.
          Ze wordt opgesloten in de hel op aarde.
          Ze ontmoet vele mensen, waaronder gekke, schuldige en onschuldige.
          Maar wanneer ze Eli ontmoet, raakt ze gefascineerd van hem en probeert ze te ontdekken waarom hij in het gesticht zit, totdat ze tot een ongelofelijke ontdekking maakt.










    ____________________________________________________________________________________________


    x Speelt zich af in een psychiatrisch ziekenhuis in 1970;
    x Licht gebaseerd op American Horror Story: Asylum;
    x Nederlands geschreven en gesproken;
    x Onbekende personen;
    x 16+.








    I’ve always thought that your own life, your own deeds, your own creations are the messages you leave for the world to see.
          For people to see.
          But why would you want to do what others want you to do, and what others want to see?
          After all, nothing feels better than doing something that everyone told you, you cannot do. Life works in various ways, but I’ve come to learn that you shouldn’t ever be someone you’re not and that you shouldn’t do anything that the real you wouldn’t.
          And that is what I shall do; I shall follow my path, leave my mark in this world.
    So when I’m gone, and I look back, I know that I was happy, for happiness isn’t really a destination. It’s rather a way of living, it’s the path you walk, the obstacles you conquer and the victories you celebrate.





    ~








    x Gebaseerd op de televisieserie The Vampire Diaries;
    x Nederlands geschreven en gesproken;
    x Wijkt af van de originele verhaallijn;
    x Kan 16+ stukken bevatten;
    x Soundtrack;
    x Trailer.


    The odds are néver in our favor.

    Ik heb een fantasy story! (:
    Het proloog staat nu net online, ga waarschijnlijk morgen het eerste deel plaatsen.


    Er was eens geen gelukkig einde

    Wat als er geen prins was om Sneeuwwitje wakker te kussen?
    Wat als Belle niet terug naar het Beest ging?
    Wat als kapitein Haak het voor elkaar kreeg Peter te verslaan?

    Verhalen kunnen niet altijd een happy ending hebben.



    Once upon a time


    Quoth the raven "Nevermore".




    Ergens in Amerika woont een meisje dat in elke dag in dezelfde dagelijkse sleur moet zien vol te houden. Super populair is ze niet, maar ze is ook niet gehaat. Ze heeft een handjevol vriendinnen en een baantje in de lokale supermarkt. Op een dag treft ze een meisje dat heel erg op haar lijkt, maar ze is niet van hier. Ze komt van een koninkrijk ergens ver weg. De meiden zijn allebei zat van hun sleur en besluiten van leven te ruilen. Maar is dit wel slim om te doen?


    Link


    26 - 02 - '16

    In love and hate,
    By fights and peace,
    With you and me,
    There and here,
    England and Italy,

    The same and the difference,
    A mystery which never ends.




    Somewhere in Italy,
    There where it started,
    Long times ago,
    The same place,
    The same story,
    The place where it ends and begins.


    Ik hoop dat je t wat vind, anders kan je altijd op mijn profiel kijken : )


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Misschien vindt je deze story leuk?

    Adventurer



    Xandria, dochter van een groots avonturier, gaat na de dood van haar vader op haar eerste avontuur: een zoektocht naar een schat.
    Maar het gezelschap waarmee ze reist, is nogal opmerkelijk.
    Zo zijn er een constant ruziënde broer en zus en een heks die nooit tovert. De enige normale in dit gezelschap lijkt de jonge ridder Breyan. Maar wat verbergt hij voor haar en de rest van de groep?
    Hun zoektocht naar een mysterieuze schat leidt ze naar de meest sprookjesachtige plaatsen en ze ontmoeten wezens die geen mens ooit heeft gezien. Xandria treedt in haar vaders voetsporen en ontdekt steeds meer over zijn verleden. Maar zal ze ook ooit weten wie eigenlijk haar moeder was? En zal ze ooit Breyans geheim ontdekken?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb een The Walking Dead Fanfiction voor je.





    Fifteen years later.. Fifteen years later from her mother's death and there is still no cure. People died when she was younger, a lot of people died. People she loved. Judith Grimes, not just an ordinary girl. She survided the zombie apocalypse as a baby. Daughter of Rick Grimes, a hero who kept her, her brother and their people save, and he still does. Her brother Carl Grimes, a young men who follows his father's steps, and take care of his little sister. Judith went through a lot, but it is just the beginning.



    * With Tyler Chase as Ben, Lauren Cohan as Maggie Greene, Chad Coleman as Tyreese, Gage Golightly as Judith Grimes, Laurie Holden as Andrea, Emily Kinney as Beth Greene, Andrew Lincoln as Rick Grimes, Norman Reedus as Daryl Dixon, and Chandler Riggs as Carl Grimes.
    * Written in Dutch, spoken in English.
    * NMT's productions.
    * A The Walking Dead Fanfiction.
    * Trailer.

    Ik heb twee Harry Potter stories die beiden onderdeel zijn van een groter geheel.


    Het jaar van veranderingen:



    en de link: http://www.quizlet.nl/stories/105149/het-jaar-van-veranderingen--harry-potter/

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 14:59 ]



    "Iets waar ik wel helemaal zeker van was, was dat Nevjia geheimen had. Geheimen waarvan ze hier op de academie niets vanaf wisten. Achter haar staalgrijze ogen bevond zich een wereld waarvan ik niet wist of ik hem wel wilde leren kennen."


    Rhea Amides is een zestienjarig meisje dat leeft binnen de grenzen van de V.E.U. in futuristisch Europa. Ze zit op de kunstgerichte academie van de stad Edim in de provincie Elledan, maar ze voelt zich opgesloten achter de hoge hekken. Samen met haar beste vriendin Kat onderneemt ze stiekem verboden uitstapjes naar de stad, maar afgezien van dat houdt ze zich netjes aan de regels. Maar met de komst van Nevjia Strolovski verandert dat drastisch. Alles waar ze eerst voor stond, brokkelt af. Stap voor stap. Ze komt erachter dat niets is wat het lijkt en dat elke keuze zijn offers eist.


    Shattered || 12.02.2013


    Genre's:
    - science-fiction
    - romantiek
    - avontuur
    - drama
    - OP


    Chasing goals.

    Ik heb nog wel een onbekende story die nog moet beginnen:)



    Esmeralda Soana ligt in coma in het ziekenhuis. Om haar heen worden de levens langzamerhand weer opgepakt, maar zelf zit ze vast in een wereld waar ze niet zomaar uit komt. In haar droom weet ze niets van haar leven in de "normale" wereld waardoor het alleen maar onmogelijker word om terug te keren.
    Zal het haar lukken om te ontwaken en haar oude leven weer op te pakken? Of zal ze voor eeuwig in coma blijven? Je leest het hier, in Lost in Dreams.



    Ik probeer zo veel mogelijk te posten, maar hang me er niet aan op als het een keer niet lukt.
    Fantasie

    Reacties, kudo's, opmerkingen, vragen, I love them al!
    Avontuur

    Helemaal ABN geschreven.
    Romantiek


    BEGINT BIJ MINIMAAL 5 ABO'S!



    Lost in Dreams[url]


    & deze:






    ~What doesn't kill you makes you stronger
    ~Just me myself and I


    Rose en Nereah kunnen elkaar totaal niet uitstaan, totdat ze op een kamp komen waarbij ze samen zullen moeten overleven. Zal ze dit lukken? En kunnen ze elkaar overleven?



    heel erg bedankt als je een kijkje neemt en een abo:)[/url]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.