• neeh ik ga geen reclame maken hoor. Maar zijn er tip om lezers te krijgen. Want ik ben nieuw hier ,en ik zie mensen gelijk lezers krijgen en abbo's en al die dingen? Hoe krijg je dat voor elkaar :o of doet iedereen hier dingen in spotlight zetten?

    hier een random plaatje


    no expectations = no disappointments

    Door over one direction en seks te schrijven, daardoor.
    Now fuck off. (cat)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Die spotlight helpt geen zak. Ik vraag me al vijf jaar hetzelfde af, haha.


    Has no one told you she's not breathing?

    Of je moet zo goed zijn dat mensen vanzelf bij je verhaal komen kijken. Of je moet het inderdaad in de spotlight zetten. En je kan natuurlijk ook gewoon reclame maken op het topic.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Eh geen idee, vooral veel geluk hebben denk ik? Ik heb mijn verhaal; Fall and Rise één keer in de spot gezet, maar daar kreeg ik maar zes extra abo's van. Hielp dus niet echt.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Goede connecties hebben (cat)


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Emrys schreef:
    Of je moet zo goed zijn dat mensen vanzelf bij je verhaal komen kijken. Of je moet het inderdaad in de spotlight zetten. En je kan natuurlijk ook gewoon reclame maken op het topic.

    Nope, er zijn veel leden die veel beter schrijven dan de 'bekende' schrijvers en amper lezers hebben. Ik denk dat je een beetje popu moet zijn, of over de hype van het moment moet schrijven.


    Has no one told you she's not breathing?

    Spotlight en in de top komen


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rosings schreef:
    Door over one direction en seks te schrijven, daardoor.
    Now fuck off. (cat)


    Er zijn genoeg ID fanfictons dat dit een fansite lijkt. Dus ik denk dat het wel genoeg is. Ik probeer origneel te zijn dus....


    no expectations = no disappointments

    DarkSavior schreef:
    Spotlight en in de top komen


    In de top kom je niet door weinig lezers... :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    One Direction is één en zwakt alle punten op die lijst af. Zelfs al is je verhaal zo bagger en heeft de kwaliteit van een vuilniszak, het trekt lezers aan. Dat is tenminste wat ik vernomen heb uit de tijd dat ik hier op Quizlet zit.


    Searching heavens for another earth

    Hmm, persoonlijk ben ik behoorlijk critisch, en lees ik niet veel. Connecties kan je inderdaad belangrijk noemen. Spotlight helpt niet echt. Reclame, reclame, vrienden die reclame voor je maken, etc.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ferreira schreef:
    Hmm, persoonlijk ben ik behoorlijk critisch, en lees ik niet veel. Connecties kan je inderdaad belangrijk noemen. Spotlight helpt niet echt. Reclame, reclame, vrienden die reclame voor je maken, etc.


    tja dan zou ik dus meer op de forum moet rondhangen lol


    no expectations = no disappointments

    WisperAStory schreef:
    (...)

    Er zijn genoeg ID fanfictons dat dit een fansite lijkt. Dus ik denk dat het wel genoeg is. Ik probeer origneel te zijn dus....



    Dat is het hem juist, origineel -> amper abo's
    onorigineel -> 4574268 abo's

    And about the picture. Do you have a problem with me? Well then, get in the freakin line, sunshine.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mysterions schreef:
    One Direction is één en zwakt alle punten op die lijst af. Zelfs al is je verhaal zo bagger en heeft de kwaliteit van een vuilniszak, het trekt lezers aan. Dat is tenminste wat ik vernomen heb uit de tijd dat ik hier op Quizlet zit.


    comfort in c h a o s

    WisperAStory schreef:
    (...)

    Er zijn genoeg ID fanfictons dat dit een fansite lijkt. Dus ik denk dat het wel genoeg is. Ik probeer origneel te zijn dus....


    Pardon but fuckface jij vraagt aan mensen hoe je lezers kan trekken en ze geven je antwoord en dan ga je zo doen. Fuckface isn't very logical is it?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."