• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 10:56 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [mijn topics]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (mijn topics)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    {mijn topics}


    welkome to my garden of fantasy

    Mijn topics


    First things first, but not necessarily in that order

    Feline

    'als ze het kind kwaad willen doen moeten ze e eerst langs mij.' Zei ik terwijl ik naar Melody toe lliep


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    louize
    ''maak je maar geen zorgen. ik weet wat ik doe'' zij ik en ik sprong op. greep mijn tas en liep de gordijnen uit. ''wat is eigenlijk jou naam?'' ''ardens.'' ik glimlachte. ''de mijne is louize'' en ik liep vastberaden de tent uit. om heksen te vermoorden moet ik sterker worden. en om sterker te worden moet ik trainen. dus ik begin nu.


    welkome to my garden of fantasy

    Matheo
    Ze begon te snikken.ZE nestelde zich in mijn armen .'Wij overleven het amper hier, hoe zal dat dan niet komen met een kind?' snikte ze.Melody nam haar kleren en trok ze weer aan ik deed hetzelfde en ging dan weer liggen waarna Melody zich weer bij me nestelde.ZE barsttein tranen uit en sloeg haar handen voor haar gezicht.Ik maakte kalmerende geluidjes en trok haar dichter bij me."Het komt goed,ik beloof het je.ALs er iets met jou of het kind zal gebeuren zal iik mezelf nooit verheven."zei ik met een brok in mijn keel en veegde haar tranen af."Ik beloof je dat ik alles ervoor zal doen."Ik hoorde nog hoe Feline zei dat ze eerst langs haar moeten als ze het kind wilden.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 12:16 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ardens
    ''maak je maar geen zorgen. ik weet wat ik doe'' zei ze stond op en liep het gordijn uit.ze vroeg nog hoe ik heete en ik stelde me voor.zij stelde zich voor als Louize en liep de tent uit.Och nee wat heb ik nu in haar hoofd gestoken.Ik liep vluch de tent uit en wist dat de andere me zagen."Louize!" riep ik en haalde haar in."Dat kun je niet aleen!" zei ik en hield haar tegen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    'Als ze het kind kwaad willen doen moeten ze eerst langs mij.' zei Feline, terwijl ze naar ons toe liep. 'Het komt goed, ik beloof het je. Als er iets met jou of het kind zal gebeuren zal ik mezelf nooit vergeven. Ik beloof je dat ik alles ervoorzal doen.' zei Matheo toen hij mijn tranen afveegde.'Bedankt.' wist ik uit te brengen. Ik moest mezelf bij elkaar rapen. Als ik nu een emotioneel wrak zou worden, zou er niks van terecht komen. 'Gaan we terug naar de anderen?' fluisterde ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matheo
    Ik knikte en ging recht staan en hielp Melody op.Ik keek dan naar Feline"ga je het niet aan de andere vertellen wat hier gebeurt is?"konk ik smeekend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    'nu in iedergeval niet. Maar ze komen werk ooit achter als je dat kind hebt gebaard. En je buik zaal dikker worden.'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Lyra

    Ik rende acher Ardens aan, die weer achter Louize aan rende. "Dat kun je niet alleen!" Hoorde ik hem roepen. Waar had hij het ovre. "Ardens!" Riep ik, lichtelijk boos. "Wat heb je tegen haar gezegt?" Louize was nogal doods geweest en nu was ze zo levendig als de bomen hier in het bos. Dat klopte niet. Hij moest iets gezegt hebben waardoor ze tot leven was gekomn en ik was vastbesloten te weten wat dat was.


    First things first, but not necessarily in that order

    Ardens
    "Ardens!" hoorde ik iemand boos roepen.Ik stopte onmiddelijk met lopen en draaide me om"Wat heb je tegen haar gezegt?" Angstig keek ik naar Lyra die achter me aanliep."Ik ueh vrolijkte haar op?"zei ik en keek angstig naar Lyra."doe me geen pijn."piepte ik en neep mij ogen dicht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    louize
    ''louize! dat kun je niet alleen!'' hoorde ik ardens nog roepen. ik draaide me om, maar zach toen dat lyra bij hem stond en ik vervolgde mijn weg tussen de bomen. ik grinnekte, ik kan het wel alleen. ik train eerst heel hard en dan roei ik die heksen voor eens en altijd uit. en bij elke heks die ik dood word ik sterker en sterken en uiteindelijk, wraak! ik giegelde. het was een hoog eng giegeltje dat ik nog nooit eerder had gehoord.


    welkome to my garden of fantasy

    Lyra

    "Waarom zou ik je in hemelsnaam pijn doen, ik ben geen duivel of zo." Zei ik verbaast. Ik was eigenlijk helemaal niet van plan hem pijn te doen. Zo zat ik niet in elkaar. Ik deed geen mensen pijn om haast niets. "Maar wat heb je tegen haar gezegt? De hele tijd dat ze hier is geweest heeft deperesief op bed gelegen en jij praat met haar en ze rent zowaar de tent uit. Dat komt op mij een beetje vreemd over dus wil ik graag weten wat je heb gezegt." Zei ik kalm. "Het is trouwens wel goed van je dat je haar op wilde vrolijken en het lijkt ook aardig te lukken." Voegde ik daaraan toe. Ik wilde Ardens ervan overtuigen dat ik hem echt geen pijn zou doen, tenzij hij het echt verdiende.


    First things first, but not necessarily in that order