• Jongens, ik heb meningen nodig. :'D Ik ben langzaamaan al bezig aan mijn portfolio, aangezien ik een grafische opleiding wil doen - ook al hoef ik die over 1 à 2 jaar pas af te hebben. Nu ben ik bezig met een nieuw dingetje en nee, het is nog niet af. Ik vraag me alleen af of ik dat lijntje langs haar gezicht er moet houden of weglaten. Muh. Wat vinden jullie, en word het wat? Haha.

    Met:



    Zonder:



    Klik voor groter



    Dankje!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 13:44 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vind het wel wat hebben.
    Ik zou het lijntje weglaten. (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ten eerste; wauw, you need to teach me how to do that en ik zou hem weglaten denk ik ;3 of het lijntje houden en dan wit maken of licht grijs.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 21:06 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik vind zonder iets mooier. :')


    Take me to wonderland

    Ohhh eindelijk zie ik het lijntje! weglaten denk ik


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Heb er nogal lang over gedaan om te zien waar dat lijntje zat ^^ Maar ik zou het weglaten.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    JamesPotter schreef:
    Ohhh eindelijk zie ik het lijntje! weglaten denk ik


    -

    Wauw! Ik zou het lijntje weg laten, of iets vervagen zodat het zachter oogt. (:


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Als je het eenmaal ziet zie je het, dat het onnatuurlijk is en dat stoort misschien. Dus ik zou het weglaten


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Bennefrost schreef:
    Ik vind zonder iets mooier. :')


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Had ook even de mening gevraagd van m'n zusje, en beide vinden we zonder mooier (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    Als je het eenmaal ziet zie je het, dat het onnatuurlijk is en dat stoort misschien. Dus ik zou het weglaten


    I am an idiot, I move.

    Eeccht super gaaf! Maar als je het zonder lijntjes doet zou ik de randen nét wat scherpen maken!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oh nou zie ik het! Ik zou zonder doen (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik zou het zonder lijntjes doen, omdat het dan natuurlijker oogt. En zoals Fenna al eerder zei, zou ik de randen ietsjes scherper maken als je het zonder lijntjes doet.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Bennefrost schreef:
    Ik vind zonder iets mooier. :')


    Caution first, always.