• Die mensjes zijn belachelijk^^ Ok, ik zou ook jaloers zijn fzo (heel eerlijk zou iedereen dat wel zijn) maar ja, da's leuk voor haar, dus laat ze maar doen eh^!

    <3

    JA precies, Eerlijkheid xD


    don't Worry...Be gay.

    Ik heb niets gezegd :X

    En Chantou ook niet hoor! :'D

    Oké, dit vind ik eigenlijk ook een nutteloos topic :'). Nu komt het bij mij over dat je wilt laten zien dat jij "beter" bent omdat je "backtage" mag :')?


    I recycle my thoughts.

    Oow ikkon even goed ook zeggen van; 'Gaan jullie mij ok vermoorden omdat ik Backstage kan via mijnachterneven?' Ik vinddie mnsen echt dom die zeggen dat ze dat meisj haten enzoo >,< Jaah ik kan via mijn neven naar backstage maar gaat iedereen mij daarom ook zo haten enzoo
    Djezus...

    kijk op de aller eerste pagina lievschat ^^

    dan praat ik miss niet over jou (A) maar er zijn genoeg andere mensen die dat we lzeiden.


    don't Worry...Be gay.

    Ik zou Eigenlijk,Best wel eeenbeetje jaloers zijn,maar fijn voor hun! ^^ en laat ze Veel pleziier hebben,Ze moeten niet gelijk zo dom doen.. :X Ik bedoel,Als hun zelf dat konden,Hadden ze het zelf ook gedaan! :$

    Tog.?

    x

    Nee maar daar gaat het niet over. Het gaat erover dat je hiervoor een topic moest openen..


    I recycle my thoughts.

    Oké, dit vind ik eigenlijk ook een nutteloos topic :'). Nu komt het bij mij over dat je wilt laten zien dat jij "beter" bent omdat je "backtage" mag :')?

    wrm zou ik willen dat ik zogenaamt beter ben O_o?

    :'D


    don't Worry...Be gay.

    Inderdaad, Waarom zou ze x'D

    Sorry :X bemoei me er niet mee (A)

    Ik bedoel dat je hiervoor gelijk een topic moest openen :').


    I recycle my thoughts.

    maar nog 1 ding. Previous?
    Ehm,
    Waarom mag PTRICIACREAM Haar mening niet uiten,En de rest wel? Ö

    Ik ook niet :X

    Ik zeg niet dat het niet mag, anders had ik deze allang gesloten ;)


    I recycle my thoughts.

    Okee, Maar,, waarom zeg je datt dan? :$

    [ Ik wil geen ruzie hoor!! ]