• De stelling van deze week luidt:
    De meeste Nederlandse en Vlaamse artiesten of acteurs zullen het nooit wereldwijd maken.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Mee eens.


    26 - 02 - '16

    Daar is inderdaad een grote kans op, ja.
    De Nederlandse en Vlaamse series en films zijn nou niet van het hoogste niveau, onder andere door de slechte acteurs. En er zijn wel goede Nederlandse artiesten die een kans zouden maken (Anouk, Ilse DeLange, Kane, VanVelzen, enz.), maar dat zijn de uitzonderingen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Eens. Er zijn uitzonderingen, maar meestal zijn die dan ook niet eens zo bekend in het buitenland.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Klopt wel, al zijn er enkele uitzonderingen. (Netsky bijvoorbeeld ^^)


    Exactly who we are is just enough.

    Mee eens, met natuurlijk enkele uitzonderingen want in onze geschiedenis zijn er toch wel wat dingen en mensen die het behoorlijk gemaakt hebben, internationaal. Die kans is gewoon heel erg klein.


    Your make-up is terrible

    Mee eens, ik ga niet eens uitleggen waarom wat dat kan men zelf wel bedenken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hm, ik weet niet zozeer of ik het er echt mee eens ben. Want er zijn redelijk wat uitzonderingen. Kijk bijvoorbeeld naar Carice van Houten of artiesten die al eerder zijn genoemd, Emeli Sandé met dat nummer Next to me . Alleen het is gewoon vaak zo dat Nederlandse artiesten Nederlandse muziek zingen en daarom niet wereldwijd uitbreken. Ik denk dat ze de kans wel hebben, maar het niet gebeurd doordat ze zoveel Nederlands zingen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    De meeste niet nee. Dus eens.


    You are beautiful, you are love.

    ja, klopt wel, want ik houd zelf ook niet van de meeste Nederlandse muziek en series, dus laat staan die buitenlanders.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Eens, er zijn wel uitzonderingen, maar er zijn er maar weinig die echt internationaal beroemd worden.

    230710 schreef:
    Eens. Er zijn uitzonderingen, maar meestal zijn die dan ook niet eens zo bekend in het buitenland.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Eens. Natuurlijk zijn er wel artiesten die het wel maken in het buitenland, maar dat zijn er vaak niet zo veel, en die worden ook niet zo bekend. Maar we hebben natuurlijk ook uitzonderingen, mensen die wel heel bekend worden etc.. Jammer, Nederland!


    Tijd voor koffie.

    Oromis schreef:
    Mee eens, ik ga niet eens uitleggen waarom wat dat kan men zelf wel bedenken.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Klopt!! Op een paar na!


    Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.

    Taronga schreef:
    Klopt wel, al zijn er enkele uitzonderingen. (Netsky bijvoorbeeld ^^)


    Daar zat ik ook de hele tijd aan te denken. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.