• Ik vroeg me af of hier nog meer mensen zijn die een vakantietaak hebben voor school
    Ik wel
    Voor Frans moet ik 25 bladen met opdrachten over werkwoorden maken
    En voor wiskunde een heel hoofdstuk
    Normaal zou ik zoiets uitstellen tot de laatse vakantiedag maar nu ben ik verstandig en ben ik er al mee begonnen (ik heb over een week weer school)
    Zijn er nog meer mensen met een vakantietaak?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nope, gelukkig niet.

    Nee, bij ons op school heb je alleen zomerschool. Dat is alleen voor de bovenbouw.
    Ik werk wel deze vakantie op school.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Had ik in het eerste jaar van m'n opleiding wel, maar dat was gewoon een belachelijke actie van de school zelf. Ben er nog steeds zo kwaad om..


    To infinity and beyond •

    Ik zit niet op school, dus nee (krul)


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik ben van school overgestapt. :'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Nope. Mijn school doet dat niet, tenzij je achterloopt met een proeve van vorig jaar. (De hele klas -ik, moet nog een evenement organiseren, dus die hebben wel een "taak")

    En verder werk ik wel op school in de vakantie, om de beestjes te verzorgen x].


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik ben er net door voor Frans, maar mijn leerkracht heeft me toch aangeraden om de vakantietaken te maken. Ugh


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Oh, knap van je dat je daar nu al aan kunt beginnen! Ik zou het inderdaad ook uitstellen, maar nee ik heb geen vakantietaak. Volgens mij doen ze daar bij ons op school gelukkig niet aan. (: Succes ermee!


    Hamartia

    Draculea schreef:
    Nope, gelukkig niet.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Draculea schreef:
    Nope, gelukkig niet.


    Deep inside, I've never felt alive

    Het was kantjeboord, maar Godzijdank niet. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bij mij op school geven ze geen vakantietaken, maar ik vraag me wel af waarom je er nu pas aan begint? Als je die in het begin van de vakantie maakt, moet je er voor de rest geen zorgen meer over maken.


    comfort in c h a o s

    Jup 2 pagina's over de grond stoffen van het land waar je bent geweest. En ik mag dus mooi Schotland en Australië. Allebij 2 volle blaadjes ;(


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik misschien volgend jaar. Als ik slaag en mijn cijfer hoog genoeg is om naar de havo te gaan, dan zou ik in 7 weken tijd 2 jaar aardrijkskunde moeten inhalen. Verder heb k al mijn andere vakken afgericht op de havo, behalve aardrijkskunde, dus dat moet ik dan inhalen. Ik hoop echt zo dat ik naar de havo mag hè?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nee, geen vakantietaak, ook nooit gehad eigenlijk..
    Zit niet meer op school..


    Enjoy the little things in life, because one day you wi