• Vanavond wordt een tweede A onthuld in Pretty Little Liars en het is iemand van onderstaande personen. Wie denk jij dat het is?



    Ik vermoed Paidge, sinds de vorige aflevering. Moest het Melissa zijn, zou ik het ook niet erg vinden, want ik kan die in zoveel series niet af en die speelt altijd een vervelende rol, which would make sence. Hoe dan ook, moest het nu Caleb of Toby zijn, zou ik er wel niet mee kunnen lachen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bd schreef:
    (...)

    Hij staat ong. om 3 uur 's nachts hier online, dacht ik.

    Oh, ok. Meestal kijk ik hem de dag erna (morgen dus) maar ik denk dat ik gewoon vanavond van nieuwsgierigheid hem even 's nachts ga kijken (cat)

    Eerst dacht ik Paige, maar dat is te...
    Dan denk ik misschien Ezra, maar dat hoop ik ook weer niet voor Aria.

    Ik denk dat het weer iemand is waar van me denken: "Dafuq? Huh? Waarom?"


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Translucent schreef:
    (...)
    Oh, ok. Meestal kijk ik hem de dag erna (morgen dus) maar ik denk dat ik gewoon vanavond van nieuwsgierigheid hem even 's nachts ga kijken (cat)


    Ik ga kijken om 4 uur. Om 3 uur staan er meestal nog geen goede online.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik denk ook dat Nate niet de neef is van Maya, maar de stalker van Maya waar zij toen mee had gezoend op kamp.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Posey schreef:
    Ik denk ook dat Nate niet de neef is van Maya, maar de stalker van Maya waar zij toen mee had gezoend op kamp.


    I agree with you, want hij lijkt zo..stalkerig.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Bd schreef:
    (...)

    I agree with you, want hij lijkt zo..stalkerig.
    Ik vind hem ook zo opdringerig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Maar wacht hé, na deze aflevering is het gedaan tot in de winter of zoiets, niet?

    Translucent schreef:
    Maar wacht hé, na deze aflevering is het gedaan tot in de winter of zoiets, niet?
    Het is inderdaad een break, maar ik hoop niet zo lang.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Ik vind hem ook zo opdringerig.


    Ik ben het helemaal met je eens.
    Somehow denk ik dankzij die foto van Hanna, Aria en Spencer dat heel misschien Mona, Caleb of Ashley is vermoord.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik weet wie de tweede A is, want ik heb de boeken gelezen. Het is iemand die jullie nóóit zouden verwachten c:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Bd schreef:
    (...)

    Ik ben het helemaal met je eens.
    Somehow denk ik dankzij die foto van Hanna, Aria en Spencer dat heel misschien Mona, Caleb of Ashley is vermoord.
    Ze hoeven niet meteen dood te zijn. Caleb zijn moeder is ook niet dood, maar wel van de weg gereden. Het kan evengoed Lucas zijn, want Hanna trekt ook nog steeds voor hem aan. Naja we zien wel. Ik ben in ieder geval benieuwd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Alethiometer schreef:
    Ik weet wie de tweede A is, want ik heb de boeken gelezen. Het is iemand die jullie nóóit zouden verwachten c:


    Ik heb ze ook gelezen, maar zoals al gezegd: Boeken en serie hebben niet hetzelfde A team.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alethiometer schreef:
    Ik weet wie de tweede A is, want ik heb de boeken gelezen. Het is iemand die jullie nóóit zouden verwachten c:
    Maja dan nog. Ze zijn daar ook bezig over een tweelingzus en die heb ik anders in de serie nog niet gezien.
    Nogmaals de serie is niet zoals in de boeken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bd schreef:
    (...)

    Ik ben het helemaal met je eens.
    Somehow denk ik dankzij die foto van Hanna, Aria en Spencer dat heel misschien Mona, Caleb of Ashley is vermoord.

    Dat heb ik inderdaad ook ergens gelezen; Caleb of de Ashley zouden vermoord worden of zo.

    Alethiometer schreef:
    Ik weet wie de tweede A is, want ik heb de boeken gelezen. Het is iemand die jullie nóóit zouden verwachten c:

    SPOILEEEER
    Courtney, de zus van Alison
    Maar zoals al werd gezegd, de boeken kloppen niet met de serie.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.