• Vanavond wordt een tweede A onthuld in Pretty Little Liars en het is iemand van onderstaande personen. Wie denk jij dat het is?



    Ik vermoed Paidge, sinds de vorige aflevering. Moest het Melissa zijn, zou ik het ook niet erg vinden, want ik kan die in zoveel series niet af en die speelt altijd een vervelende rol, which would make sence. Hoe dan ook, moest het nu Caleb of Toby zijn, zou ik er wel niet mee kunnen lachen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bd schreef:
    (...)

    Paige heeft volgens mij wel Alison en Maya vermoord uit jaloezie.
    Ze is creepy, zo..eng.
    + Alison was bang van Paige.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Translucent schreef:
    (...)
    Maar Emily had bloed aan haar handen/op haar in dezelfde scène dat Hanna zo hard aan het huilen was. Ik denk eerder dat Emily geprobeerd heeft om Caleb of Ashley of diegene die doodgaat te redden.


    Je hoort in een sneak peek, A iets zeggen dat klonk als: You have one minute, get out.

    Or something.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Pyromancer schreef:
    (...)+ Alison was bang van Paige.


    True.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Aaaawh shit, bedenk me net dat we morgen naar A'dam gaan en dan kan ik het niet kijkeeeeen D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kleine spoiler




    Als ik dit zie, zou ik zeggen dat Mona dood is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Endure schreef:
    Aaaawh shit, bedenk me net dat we morgen naar A'dam gaan en dan kan ik het niet kijkeeeeen D:


    Waar in A'dam ga je?
    Ik ga namelijk ook.

    Ik ga om 4 uur kijken en rond 5 uur slapen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Hey guys, dit is nog een sneak peek! SPOILER ALERT


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oke ik kan echt niet meer wachten eh, misschien is het wel Jason of Toby omdat ze een tijdje niet on screen zijn.

    Ik denk ook dat Paige iets te maken heeft met de dood van Ali/Maya aangezien Paige jaloers op Alison was dat ze veel met Emily om ging en Emily toen met Maya kreeg.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bd schreef:
    (...)

    Je hoort in een sneak peek, A iets zeggen dat klonk als: You have one minute, get out.

    Or something.

    Welke sneak peek was dat?

    Translucent schreef:
    (...)
    Welke sneak peek was dat?


    Weet ik niet meer, mijn vriendin had hem gevonden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik geloof niet dat het Paige is, omdat dat te makkelijk is. Ik zou het wel echt heel gaaf vinden als het een van de vier meiden is. Ik weet eigenlijk niet wie ik denk, al neig ik enorm naar Ezra. Lucas en Melissa zou ook raar zijn, want die zijn er bijna niet geweest dit seizoen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Pyromancer schreef:
    Kleine spoiler




    Als ik dit zie, zou ik zeggen dat Mona dood is.

    Stiekem hoop ik dat het Mona is. Liever Mona dood, dan Caleb :Y)

    Trouwens; what about this? SPOILER!!!!



    Ten eerste vind ik het raar hoe die YT gebruiker hieraan is geraakt en ik denk ook niet echt meer (door dit filmpje) dat dit iemand van het A-team is, dit zouden ze dan toch niet zomaar op YT zetten?

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 20:12 ]

    Posey schreef:
    Oke ik kan echt niet meer wachten eh, misschien is het wel Jason of Toby omdat ze een tijdje niet on screen zijn.

    Ik denk ook dat Paige iets te maken heeft met de dood van Ali/Maya aangezien Paige jaloers op Alison was dat ze veel met Emily om ging en Emily toen met Maya kreeg.


    Ik zou het ontzettend lame vinden als Paige Alison heeft vermoord, dan zou ik zeggen dat de boekversie 100x beter is.

    En guys, 'spoiler', heeft iemand van jullie ooit de volledige opening gehoord? Van: Two can keep a secret blabla.. Dan hoor je ene gesprek tussen alison en ene catherine -wbw-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Translucent schreef:
    (...)
    Stiekem hoop ik dat het Mona is. Liever Mona dood, dan Caleb :Y)

    Trouwens; what about this? SPOILER!!!!



    Das Aria toch? Zij kan het nooit zijn, en volgens mij was het Ezra die daar hing? Er staat iets op zijn shirt dat ik niet kan lezen..
    maar Aria kijkt er wel heel rustig bij, zeg maar niet halfjankend, mar toch denk ik dat ze geen A is of iets dergelijks.. Aangezien zij vaak het kalmst blijft.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Translucent schreef:
    (...)
    Welke sneak peek was dat?

    de Canadese trailer
    Spoiler!!

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 20:13 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see