• Het zal dus tampon worden! :)
    Maar even een vraagje?
    Zijn tampon goed by het zwemmen, houden ze het bloed goed op?
    Want ik wil niet nadat ik even in de zee gezwommen heb en op het strand ga zitten iets rood langs mijn benen zien lopen hé!
    x

    Heeft er iemand hier ervaring mee?

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 18:55 ]

    Ik wil even zeggen dat je bij de drogist pillen kan halen die het uit kunnen stellen :'D.
    Had ik vorig jaar ook in Tunesië.

    Limits schreef:
    Ik wil even zeggen dat je bij de drogist pillen kan halen die het uit kunnen stellen :'D.
    Had ik vorig jaar ook in Tunesië.

    Ik ben niet zo voor pillen :)

    Crazya schreef:
    (...)
    Ik ben niet zo voor pillen :)


    Het zijn hele kleintjes en je moet ze gewoon doorslikken met water. Ze smaken nergens naar.

    Crazya schreef:
    (...)
    Ik ben niet zo voor pillen :)

    Ik ook niet, maar de pil is echt heel handig.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Exorcism schreef:
    (...)
    Ik ook niet, maar de pil is echt heel handig.

    Nu eenmaal geen pil voor mij :)

    Geen pil? Dan niet klagen of bang zijn en gewoon een tampon er in douwen. :Y)
    Zou niet weten wat je er nog meer zou tegen kan doen.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Nee de tampon neemt al het bloed op. Maar houdt er wel rekening mee dat een tampon alles opzuigt wat vloeibaar is dus ook water. Hierdoor moet je wel vaker je tampon verschonen.
    Ik zelf heb het geprobeerd maar het zat echt niet goed en het laatste wat ik wil is me ongemakkelijk voelen in mijn bikini.
    Ik slik ook gewoon de pil en probeer het zo te plannen dat het slecht weer is als ik mijn periode moet krijgen in de zomer.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Een tampon houdt alles tegen, maar je kan 'm natuurlijk niet voor een onbeperkte tijd inhouden.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 19:12 ]

    Nah, ik heb gelezen dat je dan gewoon kan zwemmen, maar zelf durf ik dat gewoon niet aan. Net wat Immortal zegt, ik wil me niet ongemakkelijk voelen in bikini dus zwem ik dan maar gewoon niet. Ik slik de pil niet, en dit is daar een van de nadelen van. Jammer dan.


    ars moriendi

    Gewoon indoen na t zwemmen een nieuwe en als je weer t water uitkomt weer een nieuwe. De eerste keer was ongemakkelijk maar als je lol helpt merk je t niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Gewoon indoen na t zwemmen een nieuwe en als je weer t water uitkomt weer een nieuwe. De eerste keer was ongemakkelijk maar als je lol helpt merk je t niet

    Tot het moment dat je dat ding te lang niet wisselt en je ineens rood ziet daaronder. Dat merk je dan ook niet tot je vrienden het opmerken. Awkward.


    ars moriendi

    Je kunt zelfs zwemmen zonder tampon zonder door te lekken. De druk van het water houdt het bloed al tegen, dus dan gebeurt dat met tampon al helemaal. Maar inderdaad, gewoon even wat vaker verschonen.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Nah, door het water stopt het bloeden. Dus in het begin wordt er nog geen bloed opgenomen door de tampon dan. Daarna kan je dus nog wel eventjes uithouden met de tampon, want het bloeden komt -bij mij- pas na 5 minuten weer terug ofzo en dan heb je de tampon dus nog in. Dus als je dan daarna gewoon op je gemakje gaat omkleden of even naar het toilet gaat, kun je het weer verwisselen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Goed besluit :)


    ©1998

    Crave schreef:
    Nah, door het water stopt het bloeden. Dus in het begin wordt er nog geen bloed opgenomen door de tampon dan. Daarna kan je dus nog wel eventjes uithouden met de tampon, want het bloeden komt -bij mij- pas na 5 minuten weer terug ofzo en dan heb je de tampon dus nog in. Dus als je dan daarna gewoon op je gemakje gaat omkleden of even naar het toilet gaat, kun je het weer verwisselen.


    We need a bigger boat.