• Hi.

    Ik heb 2 zichtbare piercings en een tragus, maar wil toch graag een baantje. Nou weet ik dat je daarvoor in (de meeste) supermarkten niet aangenomen wordt mits je er een pleister overheen plakt. Dat lijkt me enigszins best vervelend omdat ik dan per se staafjes in moet.

    Nou heb ik voor de gepiercete mensen onder ons de volgende vragen:
    -Waar werk je?
    -Moeten jullie je piercings verbergen/uitdoen?
    -Krijgen jullie er commentaar over van jullie baas?


    Alvast bedankt!


    Numbers.

    Ik werk in een dierenwinkel momenteel en ik moet inderdaad mijn neuspiercing uitdoen. Gelukkig heb ik een simpel zwart ringetje dus zo'n groot probleem is het niet. Mijn baas heeft oprecht een hekel aan piercings/tatoeages, dus ik kan er jammer genoeg niet veel aan veranderen ]:


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Ik werk bij la place, heb tunnels, mijn baas maakt er geen probleem over.
    Mijn baas heeft er verder ook weinig over te zeggen, gezien het mijn lichaam is. Verdere piercings in het gezicht mogen we echter niet. Dit staat gewoon in het regelement van het bedrijf. Dat is gewoon iets waar je mee moet leren leven. En staafjes zijn toch niet zo'n groot probleem? Je kan na werktijd toch weer gewoon ringetjes of iets dergelijks in doen?

    Ik zoek momenteel nog werk :Y)


    26 - 02 - '16

    Een meisje van mijn klas is laatst ontslagen van haar werk omdat ze haar piercings niet wou uitdoen. Ik vind het niet meer dan normaal dat je die moet uitdoen voor het werk, het ziet er namelijk veel netter uit, alhoewel ik zelf ook heel graag piercings zie.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik hoefde bij mijn stages niet verplicht mijn neusvleugelpiercing uit doen, maar ze hadden het liever van wel, want het kan door een foutje er per ongeluk door een dier eruit wordt gescheurd.
    Bij de opleiding die ik nu volg weet ik het niet hoe ze daar over denken, ik doe nu ict.

    Ik werk bij de Bagels and Beans, mag officieel geen piercings en liever ook geen oorbellen, maar ik heb vijf gaatjes in mijn oren en daar is nog niets over gezegd.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik werk bij McDonalds en ik weet dat ze er daar moeilijk overdoen. Ik heb zelf alleen maar oorbellen maar die draag ik de laatste tijd amper. Ze doen bij ons trouwens overal moeilijk over ;o Nagels, piercings, schoenen, haar en zelfs puistjes! Je mag je mobiel niet op zak hebben ook al staat hij op stil.. Echt streng ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ben niet gepierst & werk ook niet. Vaak moet je hem tijdens het werken eruit halen of afplakken met een pleister, dat weet ik wel.


    Life is full of fake people

    Ik werk bij brasserie Harkema in Amsterdam (restaurant)
    Ik moet wel mijn oorbellen uit doen maar men piercing in mijn neusvleugel mag blijven zitten omdat het een klein, bijna onzichtbaar knopje is


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]