• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - Linde24
    - François Bouchard - Painting

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 20:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jade Morgan
    Ik zucht en sluit mijn ogen. Ian is plots gestopt met vertellen toen Saphire begon te zingen en staart ons nieuwsgierig aan. Shit. Ik sluit mijn ogen en begin zachtjes te zingen


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [oke, dan komt die eraan]

    Louis William Tomlinson
    Met een zak vor Marshmallow's en prikkers loop ik naar het kampvuur. Er zitten al wat mensen, maar niemand van mijn groep. Dit weerhoud me enkel niet om er niet bij te gaan zitten. 'Wie wil er Marshmallow's!' Roep ik enthouiast. maar ik hou snel mijn mond als er plots een meisje begint te zingen en ga zwijgend op een stam zitten.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 17:42 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lamebrain schreef:
    Zayn Jawaad Malik
    ik zucht even opgelucht en laat haar me aankijken. 'Dan vind je het vast niet erg als ik het nog een keer doe.' ik pak haar wnag vast en druk zachtjes mijn lippen weer op die van haar.


    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik sluit mijn ogen en zoen hem dan terug. Dan haal ik mijn lippen weer van de zijne. 'Dat vind ik inderdaad niet erg.' zeg ik met een glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    Ik klap even als ze klaar is met zingen. "Ze je wel dat je kan zingen." Zeg ik lachend. "Kunnen we niet met zijn alle een liedje gaanzingen. Sorry Ian, maar jouw spook verhalen zijnniet echt interessant."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jade Morgan
    Ik krijg de slappe lach door Ian's gezicht en val van het houten blok. Ik blijf op de grond verder lachen.

    Samuel Wesley
    Ik kijk met opgetrokken wenkbrauwen naar de lachende Jade. 'Gaat het niet meer?' vraag ik haar grinnikend en ze schud haar hoofd. 'Z- Zijn gezicht.' lacht ze en ik kijk even naar Ian die nog steeds verontwaardigt naar Saphire kijkt en krijg ook de slappe lach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    Ik kijk niet begrijpend naar Jade, die stuk gaat van het lachen. Dan kijk ik naar Ian die.. heel apart kijk. "Heb ik iets verkeerd gezegt?" Vraag ik en kijk even om me heen. "Jade...." Ik zet even een glimlach op. "dus zingen....met zijn allen."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jade Morgan
    Ik probeer te stoppen met lachen en ga naast Saphire zitten. 'Sorry maar Ian je kijkt heel dwaas op dit moment.' grinnik ik. Ian herstelt zich. 'Zingen dus... wie begint er?' vraagt hij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ian sings :]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew Nathaniel Hope
    Ik steek mijn hand op. "Ik vind dat we Drive by moeten spelen." zeg ik en pak mijn gitaar achter me vandaan. "Ja, ja die gaat overal meenaar toe." Ik kijk naar het meisje Saphire wat er hoofdschuddend bij zit. "Als ik mag." zeg ik lachend en begin met zingen waarbij Saphire gezellig invalt en gebaart dat de rest ook mee moest zingen.
    (Taadaa)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jade Morgan
    Ik trek Samuel naast me en zing mee als de jongen het teken doet dat we mee moeten zingen. Als Samuel niet mee zingt geef hem een stomp. En hij kijkt me even aan maar zingt dan mee.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ik zou louis ook negeren...]

    Zayn Jawaad Malik
    de auto stopt en ik geen de man zijn geld. ik stap snel uit en loop naar de andere kant om de deur weer voor Allie open te houden. 'Zo, dus waar gaan we ons als eerste klem zuipen' grijns ik, terwijl ik naar alle uitgaande mensen kijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Daniel Dylan Jason
    'ik ga erheen, ga je mee?' vraag ik Jake

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 17:53 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Saphire Jennifer Jonhson
    Ik sta nu samen met Drew, zo heet hij toch, in het midden te zingen. Ik trek eerst ik Jade omhoog om in het midden te gaan staan. Daarna trek ik Louis, die er blijkbaar ook zat, ook omhoog. "Kom op." Zeg ik. Ik wenk even naar Drew en begin te zingen. Hopen dat hij dit ook kon.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 17:51 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    'Eén van de grootste clubs in Londen.' grinnik ik en pak zijn hand vast om hem mee te trekken naar het gebouw. 'Shit wat een rij.' mompel ik als ik kijk naar al het volk die staat aan te schuiven.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 17:51 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jade Morgan
    Ik sta wat onwennig in het midden. Ik haat het om met mensen te zingen. Ik grijp met mijn ene hand mijn andere arm vast en kijk wat naar de grond terwijl ik zing.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'