• Gisteren heeft All Time Low in Nederland opgetreden en voor het eerst hun nieuwe liedje For Baltimore live gespeeld. En het was zo goed, ik ben zo trots op ze en ik wil zo graag terug!

    Het is gefilmd met m'n iPhone en het geluid is heel goed, beeld is minder, omdat m'n arm heel erg trilde. Maar oh wat waren ze goed! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    BlueHope schreef:
    (...)

    Van mij hadden ze wel alhun liedjes mogen spelen, ik denk alleen niet dat mijn keel dat zo leuk gevonden had.

    Haha ja van mij hadden ze dat ook wel mogen doen! Ik had gelukkig nergens last van.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb net Remembering Sunday & Therapy op Youtube gezet en mijn geluid is echt hartstikke helder. JGSfjlhdf. Happy me. Alleen het lijkt alsof we best slecht zicht hadden, maar dat viel heel erg mee :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    IK vind het nog steed sstom dat ik dat niet eerde rwist.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Sake schreef:
    Ik heb net Remembering Sunday & Therapy op Youtube gezet en mijn geluid is echt hartstikke helder. JGSfjlhdf. Happy me. Alleen het lijkt alsof we best slecht zicht hadden, maar dat viel heel erg mee :3


    Oh wat heb ik hard gehuild tijdens die nummers! En ja je geluid is vet goed, maar het leek inderdaad alsof jullie ver weg stonden. Maar vooraan leek het podium ook nog ver weg :')


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.