• Er zit hier echt een hele grote langpootmug boven mijn hoofd spastisch te doen D:

    Na veel geklooi zit ie onder een beker in het hoekje van mijn kamer. Je zou kunnen zeggen dat ik gewonnen heb (cat)

    Iemand nog zo laat op de avond een beest gevangen? (Oke, dit was weer lekker nutteloos, maar nutteloze topics moeten er ook zijn:Y))

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 23:25 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik ook! Er hing een langpoot aan de lampenkap en die heb ik eventjes vermoord. :Y)
    Ik ga namelijk niet rustig slapen als ik zo'n beest naast me zie bungelen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik ook! Er hing een langpoot aan de lampenkap en die heb ik eventjes vermoord. :Y)
    Ik ga namelijk niet rustig slapen als ik zo'n beest naast me zie bungelen.

    Ik heb hem niet vermoord hoor! Ik heb hem netjes buiten gezet gesmeten :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Haha applausje voor jou! *applaudiseert*
    =P
    Maar neen, gek genoeg heb ik helemaal geen last van beesten deze gehele zomer. Kan ook liggen aan het feit dat ik op een zolder mijn kamer heb die niet makkelijk bereikbaar is... :/
    Mjah ik ben op speurtocht naar batterijen voor mijn fotocamera. Ik vraag me af in welk bakje ik die vinden kan... dus dat zijn de beesten die ik vangen moet :Y) Wish me luck! xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bedoel je een paardenmug? Die nam ik vroeger bij de vleugels en zater die kei hard te spartelen. :')
    Zuig ze op met de stofzuiger.


    O, look at all the fucks I give:

    Goed bezig! (krul)
    Maar nee dat niet, maar op de laatste avond van mijn vakantie zat er in onze kamer een hele dikke spin, geen eens zo'n langpoot, want zijn lichaam was groot dan zijn pootjes. En hij was echt dik, en zo eng. En ik durfde hem niet weg te halen en ik was zo bang die nacht :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik zie jou daar al helemaal staan zo


    zonder de jurk alleen wel. (krul)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Rizzo schreef:
    Haha applausje voor jou! *applaudiseert*
    =P
    Maar neen, gek genoeg heb ik helemaal geen last van beesten deze gehele zomer. Kan ook liggen aan het feit dat ik op een zolder mijn kamer heb die niet makkelijk bereikbaar is... :/
    Mjah ik ben op speurtocht naar batterijen voor mijn fotocamera. Ik vraag me af in welk bakje ik die vinden kan... dus dat zijn de beesten die ik vangen moet :Y) Wish me luck! xd

    I wish you the best of luck!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Steele schreef:
    Bedoel je een paardenmug? Die nam ik vroeger bij de vleugels en zater die kei hard te spartelen. :')
    Zuig ze op met de stofzuiger.

    Iewl! Nee, dat zou ik niet durven, zo dichtbij. Maar een stofzuiger om half twaalf 's nachts, nee dat gaat hem niet worden :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Eclare schreef:
    Goed bezig! (krul)
    Maar nee dat niet, maar op de laatste avond van mijn vakantie zat er in onze kamer een hele dikke spin, geen eens zo'n langpoot, want zijn lichaam was groot dan zijn pootjes. En hij was echt dik, en zo eng. En ik durfde hem niet weg te halen en ik was zo bang die nacht :W

    Dikke spinnen zijn ook vies D:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Sting schreef:
    Ik zie jou daar al helemaal staan zo


    zonder de jurk alleen wel. (krul)

    Nou, zo stond ik ook serieus! Maar dan met een beker :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Belarus schreef:
    (...)
    Iewl! Nee, dat zou ik niet durven, zo dichtbij. Maar een stofzuiger om half twaalf 's nachts, nee dat gaat hem niet worden :')

    Oh, ik heb middernacht, later zelfs, al de stofzuiger gaan halen beneden, en aangezet om een spin uit mijn kamer te halen. (krul)


    O, look at all the fucks I give:

    Steele schreef:
    (...)
    Oh, ik heb middernacht, later zelfs, al de stofzuiger gaan halen beneden, en aangezet om een spin uit mijn kamer te halen. (krul)

    Maar dat maakt toch zoveel lawaai? (krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Belarus schreef:
    (...)
    Maar dat maakt toch zoveel lawaai? (krul)

    Ja, maar als mama ze niet wil wegdoen moet ze er maar tegen kunnen. (krul) En ik was kwaad, lol. Maar ze was nog wakker en dan nog, zij maakt er geen probleem van. Ik kan wree koppig zijn hoor. ^^


    O, look at all the fucks I give:

    Ik moest een grote spin beneden weg halen. Mijn moeder en mijn broertje zaten erom te gillen. Dat mijn moeder erom krijst snap ik, maar mijn broertje?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja, een beest dat bijt en vliegt, maar God mag weten hoe 't mosnter heet.
    Ik heet Myke, maar dat spreek je uit als Meike. lol.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife