• Yup, ik ben deze nacht tussen 2 en 3 aangekomen na een vermoeiende rit van bijna 13 uur.
    We hebben een hele maand in het zuiden van Frankrijk gezeten met onze mobilehome of hoe jullie het ook noemen.
    Op de nekpijn en de slaperigheid voel ik me echt kiplekker en heb het zelfs naar mijn zin gehad daar, hoewel ik daar in het begin niet zo echt zeker van was.
    We hebben daar ook onze vaste vrienden, 3 gezinnen uit Wales en 2 uit Engeland en we hebben er sinds deze vakantie ook nog eentje uit Spanje bij.

    We hebben heel wat met hen gedaan, maar om dat nu hier even op te schrijven daar heb ik niet veel zin in en ook deels wegens tijdgebrek.
    Ik moet namelijk alles nog uitpakken, waar ik dus geen zin in heb.

    En hoe was jullie vakantie en waar zijn jullie allemaal geweest?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mijn vakantie was veel te kort. Ik ben ook in Zuid Frankrijk geweest. In een prive huisje. Ben ook naar St Tropez, St Maxime, Monaco, Cannes & Nice geweest!


    To infinity and beyond •

    Klinkt als een leuke vakantie! Ik ben Nederland niet uit geweest, maar heb wel een fijne vakantie gehad. Nu weer aan de bak.


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben in Nederland gebleven met twee uitstapjes naar België. Het was wel leuk, vooral omdat ik alle mensen kon verstaan. Dat is toch wel een van mijn grote probleem met op vakantie zijn in het buitenland zijn, dat ik haast niemand versta als ze geen Engels spreken.


    Physics is awesome

    Cydonia schreef:
    Klinkt als een leuke vakantie! Ik ben Nederland niet uit geweest, maar heb wel een fijne vakantie gehad. Nu weerVolgende week weer aan de bak.


    26 - 02 - '16

    Cydonia schreef:
    Klinkt als een leuke vakantie! Ik ben Nederland België niet uit geweest, maar heb wel een fijne vakantie gehad. Nu Volgende week weer aan de bak.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik was maar een week in Zuid-Frankrijk :(
    En het was zo heerlijk daar, prachtig weer, mensen die daar werkten waren allemaal Nederlands
    op 2 na, die waren Frans, waarvan 1 ook een beetje Nederlands sprak
    Ik wil zo graag terug

    Voor ik op stage ging een weekje naar Rhodos geweest! Vier nu al ruim 3 maanden vakantie in Italië voor mijn stage!


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Ik ben niet op vakantie geweest. Godzijdank, want anders had ik nooit mijn bijna-vriendje ontmoet. ;D
    Bij hem zijn voelt gewoon als vakantie. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ahh leuk!
    Ik ben twee weken met mijn vader en zus naar Duitsland gegaan en daaronder nog een halve week met mijn zus naar Berlijn. En ja, mijn vakantie was echt heel erg leuk. Voorheen was mijn broer ook altijd mee op vakantie en die verpestte het altijd, hij kan gewoon geen twee weken zonder zijn pc en reageert alles op iedereen en dan vooral op mij af. Sighs, zo blij dat hij niet mee was. (bloos)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ben naar Zuid-Spanje en Parijs geweest, en het was heel leuk. :)


    Bad decisions make good stories.

    Ik ben naar Italië geweest en daar heb ik mijn bijna-vriendje ontmoet. c:

    BOSNIAAAAAAAA <3
    ben ik geweest xD. maar ben deels bosnisch dus voel me er wel thuis.


    even a white rose has a black shadowx