• Ik heb liefdesverdriet, en bij mij helpt het dan (vreemd genoeg) om weg te zwijmelen bij zwijmelstories en -films. Dus heb jij ergens een geweldige zwijmelstory? Dump hem hier!

    Voorbeeld: 'Tien manieren om een jongen te versieren' van melian. Die heb ik nu echt al tig keer gelezen XD

    WAARSCHUWING: ik erger me echt kapot aan spelfouten en dat soort dingen. Vertaling: wel een GOEDE story, graag. O, en geen 16+ (aangezien ik nog geen 16 ben, en het ook niet wil lezen)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 15:24 ]


    Eat a lot, sleep a lot.

    Ik weet niet of dit iets is waar je naar zoekt...




    Ze zijn samen,
    Al hadden ze dat niet mogen zijn.
    Spijt hebben ze niet.
    Nog niet.





    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Instagram schreef:
    Ik weet niet of dit iets is waar je naar zoekt...




    Ze zijn samen,
    Al hadden ze dat niet mogen zijn.
    Spijt hebben ze niet.
    Nog niet.





    Nee, geen 16+ (Sorry, vergeten te zeggen)


    Eat a lot, sleep a lot.

    Ik blijf zoeken, en anders schrijf ik er wel een zelf XD Nee geintje, dat wordt dan weer POTC ofzo, om het zo maar eens te zeggen: I just can't think about something else :'D oke flauwe humor
    Maar ik vind het echt cool dat je nu weer soortvan terug bent 8D

    dit was een nutteloos bericht van een vriendin


    There is freedom in the dark.

    Lees je ook fanfic? Ik heb ontzettend veel fluffy Perciver. ^^

    Anders zou je misschien Ladies, Bugs & Ladybugs of Once upon a time there were two princes kunnen proberen, al weet ik niet helemaal zeker of dat echt is wat je zoekt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Lees je ook fanfic? Ik heb ontzettend veel fluffy Perciver. ^^

    Anders zou je misschien Ladies, Bugs & Ladybugs of Once upon a time there were two princes kunnen proberen, al weet ik niet helemaal zeker of dat echt is wat je zoekt.


    Oh ja, weet ik, ik stalk jou zo'n beetje XD Oké, das niet waar. Maar ik heb wel al jouw verhalen al gelezen, want, dude, jij bent GOED.

    Ik wacht nu trouwens al heel lang op een nieuw stukje van I'm From Where The Magic Is *hinthint*

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 15:55 ]


    Eat a lot, sleep a lot.

    Ik stond op het punt om alle short-stories van Square aan te raden, maar ze was me voor, buh. (cat) Als je van HP-fanfics houdt en niets tegen slash-y stuff hebt, zijn dat enorme aanraders!
    Verder heb ik ook nog ergens een oude Perciver liggen. The Medical Diary is vrij plotloos, maar misschien is dat juist wat je zoekt? Waarschuwing; ook dit is dis een Harry Potter-fanfic en bevat slash. Soort van. Milde slash.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    NovemberRain schreef:
    (...)

    Oh ja, weet ik, ik stalk jou zo'n beetje XD Oké, das niet waar. Maar ik heb wel al jouw verhalen al gelezen, want, dude, jij bent GOED.

    Ik wacht nu trouwens al heel lang op een nieuw stukje van I'm From Where The Magic Is *hinthint*

    Agree with her. Je hebt veeleisende fans, Square. Muhahaha. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik stond op het punt om alle short-stories van Square aan te raden, maar ze was me voor, buh. (cat) Als je van HP-fanfics houdt en niets tegen slash-y stuff hebt, zijn dat enorme aanraders!
    Verder heb ik ook nog ergens een oude Perciver liggen. The Medical Diary is vrij plotloos, maar misschien is dat juist wat je zoekt? Waarschuwing; ook dit is dis een Harry Potter-fanfic en bevat slash. Soort van. Milde slash.


    Ik heb echt niks tegen slash (stiekem vind ik het echt heel cool), maar ik ben nu eigenlijk alleen op zoek naar hetero stuff ;)

    Gaaf dat alle coole schrijvers hier reageren, trouwens XD


    Eat a lot, sleep a lot.

    NovemberRain schreef:
    (...)

    Oh ja, weet ik, ik stalk jou zo'n beetje XD Oké, das niet waar. Maar ik heb wel al jouw verhalen al gelezen, want, dude, jij bent GOED.

    Ik wacht nu trouwens al heel lang op een nieuw stukje van I'm From Where The Magic Is *hinthint*


    Haha, dankje! ^^

    En ik weet het, het duurt weer eens veel te lang. Ik ben er echter mee bezig, en ik hoop vandaag nog een stukje te kunnen activeren. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, dankje! ^^

    En ik weet het, het duurt weer eens veel te lang. Ik ben er echter mee bezig, en ik hoop vandaag nog een stukje te kunnen activeren. (:


    YEAH! *doet dansje*


    Eat a lot, sleep a lot.

    NovemberRain schreef:
    (...)

    Oh ja, weet ik, ik stalk jou zo'n beetje XD Oké, das niet waar. Maar ik heb wel al jouw verhalen al gelezen, want, dude, jij bent GOED.

    Ik wacht nu trouwens al heel lang op een nieuw stukje van I'm From Where The Magic Is *hinthint*


    MIMIMI. Ik eis de eer van zijnde Square's officiele stalker ;C

    -zo, dat wilde ik al heel lang zeggen, en jij geeft mij het excuus 8D-


    There is freedom in the dark.

    Ik zei toch al: ik ben geen stalker. Dus als jij dat wilt zijn; voel je vrij:P

    Al betwijfel ik of Square daar zo blij mee zal zijn... Meisjes zijn af en toe echt goed in stalken *denkt aan wraak-op-ex-vriendje-verhaal van melian*


    Eat a lot, sleep a lot.

    LeaFlammae schreef:
    (...)

    MIMIMI. Ik eis de eer van zijnde Square's officiele stalker ;C

    -zo, dat wilde ik al heel lang zeggen, en jij geeft mij het excuus 8D-

    Dames, dames. Kunnen we niet allemaal officiële stalkers van Square zijn? Dat klinkt een stuk vrediger.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Lol, dit is op deze manier echt wel een egoboost voor mij, hehe. (krul)

    En The Medical Diary van Wiarda was erg leuk, dus als je die nog niet hebt gelezen zou ik hem je inderdaad aanraden. Als je trouwens ook Engelse verhalen zou willen, heb ik nog wel wat fanfics buiten Q die erg goed waren. (:

    En volgens mij moet ik nu gaan schrijven. x')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    (...)
    Dames, dames. Kunnen we niet allemaal officiële stalkers van Square zijn? Dat klinkt een stuk vrediger.


    Is het niet ongeveer de bedoeling dat je als stalker-zijnde onbekend blijft als stalker bij degene die je stalkt? (Vage zin LOL)

    Of ben ik nu in de war met iets anders? Dat overkomt me nogal eens, heel irritant bij het schrijven van een serieus verhaal XD


    Eat a lot, sleep a lot.