• Texas High is een high school dat elk jaar een maand kamp heeft. Tijdens dit kamp ga je naar een plaats buiten de U.S.A., elk jaar een andere, waar je verschillende lessen volgt maar ook verschillende opdrachten krijgt te doen om elkaar beter te leren kennen. Dit jaar gaat het kamp naar Mexico, een perfecte plek voor activiteiten als kamperen, wandelen, klimmen, fietsen, kanovaren en kajakken, iets wat de docenten maar al te goed weten. Daarom sturen ze hun leerlingen een hele maand weg, om door middel van kompas en kaart hun weg terug te vinden. Iets wat heel veel leerlingen heel leuk vinden, als ze tenminste met hun vrienden in een groep mogen. Maar wat als dat niet zo is? Wat als je met mensen in een groep moet waar je helemaal geen band mee hebt?


    In dit RPG volgen we 10 jongeren, uit hele verschillende groepjes, die met elkaar in het groepje geplaatst worden. ’s Avonds laat worden ze geblinddoekt uit hun bed gehaald en in een busje gegooid, waardoor ze er geen idee van hebben met wie ze in het groepje komen. Als ze hun blinddoeken eenmaal af mogen doen staan ze met zijn alle op de middle of nowhere en voor ze het weten is het busje alweer weg gereden. Daar staan ze dan, met mensen die ze of helemaal niet kennen of waar ze echt een hekel aan hebben. Een maand lang zullen ze, zonder mobieltjes, zonder iets dat hun in verbinding brengt met de bewoonde wereld, met zijn tienen moeten overleven, proberend de weg terug te vinden. Zal ze dit lukken? Zal er vriendschap ontstaan of zullen ze alleen maar een grotere hekel aan elkaar krijgen?


    Regels:
    - Je houdt je aan de algemene regels.
    - Niet met zijn tweeën/drieën alles vol spammen.
    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - Speel realistisch. Ze haten elkaar, ga niet ineens knuffelen of na 10 berichten al zoenen.
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.


    Topic 2



    Meiden:
    - Julia Faye Dubois - cheerleader - 18 - TheseWords
    - Leslie Fields - hoofdredacteur schoolkrant - 18 - jaimyhoi
    - Delilah "Dee" Evelyn Whittemore - toneelclub - 18 - Lahey
    - Mercedes June Williams - pestkop - 18 - Humblebee
    - Milou Ranel Addams - natuurfanaat - 18 - TheMarauders
    - Claire Karin Millens - durfal - 18 - Naomia


    Jongens:
    - Will Riley Stewart - mooiboy - 19 - Demi1309
    - Gregory 'Greg' Montgommery - emo - 18 - Feline
    - Alan Rider - muzikant - 18 - TheMarauders
    - Bradley Alex MacGreggor - captain van footballteam - 19 - WillNotLearn
    - Stefan Kellian Vendro - nerd - 18 - Risus
    - Timity 'Tim' Landon - homoseksueel - 18 - Klaine4Ever


    Rollentopic
    Rollenstory

    Als het topic vol is als ik NIET online ben, mag de laatste persoon die op pagina 20 gereageerd heeft een nieuw forum aanmaken. Als ik WEL online ben, doe ik het zelf.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:06 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Demi1309 schreef:
    (...)

    [ja weet ook niet. Misschien over de bananen? Maar ik ga vanavond niet meer reageren want heb last van mij rug en dat is bloed irritant dus ben niet echt in het humeur. ]


    [Maakt niet uit. Ik ga na die post toch slapen ^^

    Laat ik jullie een tip geven: Ga nooit 6 uur lang op hakken van 10cm lopen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)

    [Maakt niet uit. Ik ga na die post toch slapen ^^

    Laat ik jullie een tip geven: Ga nooit 6 uur lang op hakken van 10cm lopen]


    [Haha, I know, spreek ook uit ervaring.. Je voeten gaan dan branden. En ik heb nu ook niks te doen, want ze zit nu lonely op een steen. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ik mag dan wel 1.60 zijn; ik draag nooit hakken. Heel soms maar dan moet het of zo. Ik zou het misschien wel kunnen.... Waaron ging je dan ook op die schoenen lopen? O.o]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    TheMarauders schreef:
    [ik mag dan wel 1.60 zijn; ik draag nooit hakken. Heel soms maar dan moet het of zo. Ik zou het misschien wel kunnen.... Waaron ging je dan ook op die schoenen lopen? O.o]


    [Omdat ze écht supermooi zijn :'D]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Delilah “Dee” Evelyn Whittemore
    Blij dat ik een korte broek had aangetrokken zit ik op de oever van de rivier met mijn benen in het water. De oortjes van mijn iPod heb ik in dus ik vang niet echt op wat de rest zegt, het enige wat ik meekrijg is dat Will bananen heeft gevonden. Zachtjes neurie ik mee met Read all about it van Emeli Sande en werp ik een blik op mijn armen die volgens mij een beetje rood aan het worden zijn. Ik had mijn vest waarschijnlijk beter aan kunnen houden maar dat is gewoon echt té warm. Ik ga languit op mijn rug liggen zodat ik de rest half kan zien. Mijn zwarte hemdje kruipt een stukje op waardoor mijn buik deels te zien ismaar ik ben te lui om die naar beneden te trekken. Ze gaan er vast niet dood aan. 'Will?' begin ik op een vragende toon met mijn blik op hem gericht. 'Mag ik je zonnebrand lenen? Volgens mij heb ik alleen aftersun meegenomen namelijk'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)

    [Maakt niet uit. Ik ga na die post toch slapen ^^

    Laat ik jullie een tip geven: Ga nooit 6 uur lang op hakken van 10cm lopen]


    [Believe me, na een aantal maanden alleen op hoge hakken raak je daar wel aan gewend. Ik moet namelijk verplicht hoge hakken aan op mijn werk/stage en aan het begin ging ik echt door de grond van de pijn maar nu voel ik het bijna nieteens meer]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [wow wat voor een stage doe je ook alweer? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [wow wat voor een stage doe je ook alweer? ]

    [M&C medewerker = marketing & communicatie, dus een beetje dat je het bedrijf vertegenwoordigd]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 10:02 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [ah Oke. En dan moet je verplicht op hakken? Haha, klinkt leuk:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ja, als je grote namen moet vertegenwoordigen kan je moeilijk om simpele gympies aankomen ofzo]

    Julia Faye Dubois
    Even keek ik verbaasd naar de gitaarjongen toen deze naar ons toe kwam lopen en deed alsof we negatief over hem aan het praten waren, terwijl ik geen één negatief woord gezegt had. Toen hij vervolgens ook nog eens kwam zeggen dat hij Alan heette en de gitarist van een bandje was, wat betekende dat hij inderdaad goed was, terwijl hij weg was gelopen toen ík om zijn naam vroeg schudde ik mijn hoofd. Meneer de beroemde gitarist voelde zich dus blijkbaar veel te goed voor zo'n simpele, saaie cheerleader. Mooi, moest hij zelf weten, maar dan moest hij niet verwachten dat ik aardig tegen hem bleef doen.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 10:07 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Will Riley Stewart

    Ik kijk om en zie Dee liggen en me aankijken. Ik grinnik even. 'Tuurlijk mag jij dat.' Ik kijk haar glimlachend aan en loop naar haar toe. Nu pas zie ik dat haar hemdje een stukje omhoog is gekropen. Ik kan er niets aan doen dat ik er even naar kijk. Tja, wat kan ik eraan doen? Ten eerste ben ok een jongen, ten tweede ben ik zo. Ik haal de zonnebrand uit mijn tas en kijk haar aan. 'Hier.' Ik zet de zonnebrand naast haar hoofd. 'Maar als je je hemdje zo houd...' Ik wijs naar haar blote buik. 'Zou ik je buik ook insmeren als ik jouw was.' Ik schenk haar ecen een glimlach. 'En als je hulp nodig hebt, je kan me roepen.' Ik grijns even en plof naast haar neer. De rugzak gooi ik op de grond. Ik kijk naar alan en Julia. Het was goed dat Julia en ik het hadden bij gelegd. Hoe groter de kans op nog iemand. Mijn Mondhoeken krullen zich weer omhoog. Ik kijk naar Dee en glimlach naar haar. Dan sluit ik mijn ogen en geniet van het zonnetje.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Delilah “Dee” Evelyn Whittemore
    'Tuurlijk mag jij dat'. Hij glimlacht naar me en loopt naar me toe. Als zijn blik een stukje naar beneden glijdt kan ik wel raden waar hij naar kijkt. Mijn ontblote buik. 'Hier,' zegt hij als hij de zonnebrand naast me neer zet. 'Maar als je je hemdje zo houdt,' zegt hij en hij wijst even naar mijn buik. 'Zou ik je buik ook insmeren als ik jouw was. En als je hulp nodig hebt, je kant me roepen,' vervolgt hij grijnzend waarna hij naast me gaat zitten. Ik rol met mijn ogen en trek mijn hemdje recht terwijl ik overeind ga zitten. Ik doe wat van het zonnebrand op mijn hand en smeer eerst mijn gezicht in. Daarna zijn mijn armen en benen aan de beurt. Als ik merk dat ik zelf niet goed bij mijn schouders en nek kan zucht ik geïrriteerd en werp ik een blik op Will de gladjanus. 'Ik heb je hulp nodig,' zeg ik met tegenzin. Ik geef hem het flesje zonnebrand en ga met mijn rug naar hem toe zitten. 'Zou je mijn schouders in willen smeren?' vraag ik. Ik kijk even achterom en doe de bandjes van mijn hemdje en BH wat naar beneden zodat hij er beter bij kan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Will Riley Stewart

    Ik grinnik. De tegenzin in haar stem ontgaat me niet. 'Natuurlijk wil ik dat,' grijns ik en pak het zonnebrand aan. 'Ik had verwacht dat je het wel wat langer zou volhouden,' grijns ik.'Maar ja, iedereen wilt mijn hulp,' grap ik. Ik doe wat op mijn hand en smeer dan haar schouders in. Als ik klaar ben doe ik haar bh bandjes weer goed en laat ik mijn hand via haar schouder via haar arm van haar afglijden. Ik ruim de zonnebrand op en was mijn handen in het water, aangezien die onder het zonnebrand zaten en dat dat niet heel fijn aanvoelde. Ik kijk Dee aan met een glimlachje en dan weer om me heen. Ik zet mijn rugzak weer op de grond en staar even naar het water.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ben er weer! Iemand kan ook met Claire praten, als je wilt, ze zit ergens op een steen... ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik reageer zo, even eten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered