• Texas High is een high school dat elk jaar een maand kamp heeft. Tijdens dit kamp ga je naar een plaats buiten de U.S.A., elk jaar een andere, waar je verschillende lessen volgt maar ook verschillende opdrachten krijgt te doen om elkaar beter te leren kennen. Dit jaar gaat het kamp naar Mexico, een perfecte plek voor activiteiten als kamperen, wandelen, klimmen, fietsen, kanovaren en kajakken, iets wat de docenten maar al te goed weten. Daarom sturen ze hun leerlingen een hele maand weg, om door middel van kompas en kaart hun weg terug te vinden. Iets wat heel veel leerlingen heel leuk vinden, als ze tenminste met hun vrienden in een groep mogen. Maar wat als dat niet zo is? Wat als je met mensen in een groep moet waar je helemaal geen band mee hebt?


    In dit RPG volgen we 10 jongeren, uit hele verschillende groepjes, die met elkaar in het groepje geplaatst worden. ’s Avonds laat worden ze geblinddoekt uit hun bed gehaald en in een busje gegooid, waardoor ze er geen idee van hebben met wie ze in het groepje komen. Als ze hun blinddoeken eenmaal af mogen doen staan ze met zijn alle op de middle of nowhere en voor ze het weten is het busje alweer weg gereden. Daar staan ze dan, met mensen die ze of helemaal niet kennen of waar ze echt een hekel aan hebben. Een maand lang zullen ze, zonder mobieltjes, zonder iets dat hun in verbinding brengt met de bewoonde wereld, met zijn tienen moeten overleven, proberend de weg terug te vinden. Zal ze dit lukken? Zal er vriendschap ontstaan of zullen ze alleen maar een grotere hekel aan elkaar krijgen?


    Regels:
    - Je houdt je aan de algemene regels.
    - Niet met zijn tweeën/drieën alles vol spammen.
    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - Speel realistisch. Ze haten elkaar, ga niet ineens knuffelen of na 10 berichten al zoenen.
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.


    Topic 2



    Meiden:
    - Julia Faye Dubois - cheerleader - 18 - TheseWords
    - Leslie Fields - hoofdredacteur schoolkrant - 18 - jaimyhoi
    - Delilah "Dee" Evelyn Whittemore - toneelclub - 18 - Lahey
    - Mercedes June Williams - pestkop - 18 - Humblebee
    - Milou Ranel Addams - natuurfanaat - 18 - TheMarauders
    - Claire Karin Millens - durfal - 18 - Naomia


    Jongens:
    - Will Riley Stewart - mooiboy - 19 - Demi1309
    - Gregory 'Greg' Montgommery - emo - 18 - Feline
    - Alan Rider - muzikant - 18 - TheMarauders
    - Bradley Alex MacGreggor - captain van footballteam - 19 - WillNotLearn
    - Stefan Kellian Vendro - nerd - 18 - Risus
    - Timity 'Tim' Landon - homoseksueel - 18 - Klaine4Ever


    Rollentopic
    Rollenstory

    Als het topic vol is als ik NIET online ben, mag de laatste persoon die op pagina 20 gereageerd heeft een nieuw forum aanmaken. Als ik WEL online ben, doe ik het zelf.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:06 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Delilah “Dee” Evelyn Whittemore
    Ik schrik op uit mijn gedachten als iemand een oortje uit mijn oor haalt. 'We moeten gaan. Kan jij iedereen in beweging krijgen?' vraagt Will en hij glimlacht even. Ik knik en doe dan wat ik ook altijd doe als ik de aandacht bij toneel wil krijgen: Hard op mijn vingers fluiten. 'Aangezien de meeste van jullie waarschijnlijk niet buiten willen slapen vanavond,' begin ik en ik kijk even naar de cheerleader. 'Moeten we nu verder gaan,' vervolg ik. 'Er is nog geen huis of dorp te bekennen dus we moeten stevig doorlopen. Het zal denk ik wel licht zijn tot een uur of 9 maar er komt waarschijnlijk nog een pauze om even te eten. We kunnen niet 6 uur achterelkaar gaan lopen'. Ik zucht even en kijk naar Will. 'Als we alvast gaan lopen komt de rest vanzelf wel achter ons aan'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mercedes June Williams
    Ik kijk op als er iemand probeert om ons allemaal in beweging te krijgen. Het was de domme cheerleader met haar neptieten. Ookal heb ik echt een dikke haar aan cheerleaders, was ik het wel met haar eens. We moesten maar eens gaan. Ik pakte mijn koffers op en liep naar de cheerleader toe. Ik gaf haar een fake glimlach en keek rond naar de rest. Lekker boeiend als hun hier wilde blijven? Ik wilde gaan. Ik zag hoe het toneelmeisje de aandacht opeiste, dus besloot ik om haar even te helpen en bij te springen. 'IK WEET NIET WAT JULLIE LOZERS HIER BLIJVEN ZITTEN, MAAR WE GAAN. OF JE BLIJFT LEKKER HIER EN JE KOMT NOOIT MEER TERUG,' roep ik zo dat iedereen het kan horen. Ik heb echt geen geduld en als mensen me gingen tegenwerken, daar kon ik al helemaal niet tegen.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 14:22 ]


    I knew you were trouble.

    Will Riley Stewart

    Verbaasd kijk ik haar aan. Ik grinnik even. 'Goed gedaan.' Ik luister naar haar preek en grijns even. Dat zij op haar vingers kon fluiten. Weer verrast. Ik knik instemmend. 'Ja, laten we alvast gaan lopen.' Ik glimlach even en kijk haar aan. Dan kijk ik naar de andere en loop de goede kant op. Ik kijk om naar Dee en wenk haar. Ik glimlach even en loop rustig, zodat ze ons bij kunnen houden. Ik wacht geduldig op Dee. Het leek me wel handig als zij ook voorop liep en omdat ik gezelschap wilde en zij nog redelijk normaal tegen me deed. Ik kijk voor me uit en probeer een goede weg te vinden. het was nogal een smal pad. Ik vraag me af of het wel de bedoeling is dat we hier lopen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Timity 'Tim' Landon

    Ik schrik op als er ineens twee roepen dat we gaan. Ik loop richting diegene die al lopen. Zal ik gaan praten? Nee, dan kom ik weer zo dom over. Laat ik me er maar buiten houden.
    Waarom kon ik niet eens normaal vrienden maken? Waarom moest ik het altijd voor mezelf verpesten? Of deed ik dat niet... Ik bijt op de binnenkant van mijn wang en loop langzaam achter de andere aan. Natuurlijk wil ik hier weg. "I-is dit pad niet een beetje smal?" vraag ik stotterend. Ik kijk onderdanig naar de anderen, straks vroeg ik weer iets verkeerd. Ik kijk ze aan. "Ik hou mijn mond al." zeg ik snel en kijk naar mijn handen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Klaine4Ever »»»» 4EverGlee


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mercedes June Williams
    Ik loop met de rest mee. Het boeit me echt niet dat de rest achter blijft. Waarschijnlijk zijn we toch beter af zonder hun. Ik kijk naar een jongen die gewoon echt zo zwak en bang overkomt. Ik zucht geïrriteerd. Als er was, wat ik wel haatte was het mensen met gebrek aan zelfvertrouwen. Die vragen gewoon om nare opmerkingen. 'Ach doe normaal man en verman jezelf. Een pad is een pad,' zeg ik geïrriteerd. Met mij zou hij het echt nog moeilijk gaan krijgen. Wat zou er in zijn hoofd omgaan? Ik moet iedereen tevreden houden? Dat lukt nooit, dus begin er maar niet aan en wees gewoon jezelf. Ik rol nog een keer met mijn ogen en stap dan door.


    I knew you were trouble.

    Timity 'Tim' Landon

    "Ach doe normaal man en verman jezelf. Een pad is een pad." krijg ik naar mijn hoofd gesmeten. Ik kijk het meisje aan.
    "Ik bedoel alleen maar, als je de verkeerde kant op gaan we kunnen verdwalen." zeg ik zonder stotteren en blijf haar aankijken. Daar heb ik geen zin in. Blijven kijken Tim, komop. Laat zien dat je wel wat lef hebt. "Ik wil geen discusie maar, misschien kunnen we beter de andere kant uit?" ik kijk de andere aan. Dit pad is echt smal en voor mijn gevoel een beetje onbetrouwbaar, straks verdwalen we echt. En dan al die enge krioel beestjes. Ik ril even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mercedes June Williams
    'Ik bedoel alleen maar, als je de verkeerde kant op gaan we kunnen verdwalen,' zegt hij. Ik rol met mijn ogen. 'Zijn we dat niet al dan? Niemand weet waar we precies zitten. En natuurlijk zijn die paden smal. Er lopen niet iedere dag mensen die gedropt worden,' zeg ik tegen hem en ik geef hem een vuile blik. Nou en? Dan zouden we verdwalen? Was dat niet de hele bedoeling van dit alles. En dan op het einde vinden we de normale weg weer en waren we vrienden voor het leven. Nou mooi niet dus. Ik heb geen zin in om nog maar een minuut met deze irritante mensen door te brengen. En vooral niet met meneer scheiterd daarzo. Ik zucht geïrriteerd en loop gewoon door.


    I knew you were trouble.

    Timity 'Tim' Landon

    "Zijn we dat niet al dan? Niemand weet waar we precies zitten. En natuurlijk zijn die paden smal. Er lopen niet iedere dag mensen die gedropt worden." Zegt ze en geeft me een vuile blik. Meteen kijk ik weg en stop even met lopen tot ze verder weg zijn. Dan loop ik langzaam achter ze aan. "Waarom zijn sommige mensen zo... zo... nouja, onaardig." mompel ik in mezelf en sla mijn armen over elkaar. Ik kijk naar de grond.
    Ik loop nu redelijk ver achter ze, maar ik wil niet nog meer van die uitbarstingen op mijn dak hebben.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Kan Stefan ergens heen ?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Risus schreef:
    [Kan Stefan ergens heen ?]


    [Naar Will en Dee kan wel, ik zal zo reageren btw]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Risus schreef:
    [Kan Stefan ergens heen ?]


    [Je kunt ook naar Tim, heb die ook iemand hihi. :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Risus schreef:
    [Kan Stefan ergens heen ?]


    Hij zou ook nog naar Mercedes kunnen :p


    I knew you were trouble.

    [Waar kan ik met Julia invoegen?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    [Waar kan ik met Julia invoegen?]


    [Ik ik ik ik ik? haha, probeer wat zou ik zeggen xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.