• Texas High is een high school dat elk jaar een maand kamp heeft. Tijdens dit kamp ga je naar een plaats buiten de U.S.A., elk jaar een andere, waar je verschillende lessen volgt maar ook verschillende opdrachten krijgt te doen om elkaar beter te leren kennen. Dit jaar gaat het kamp naar Mexico, een perfecte plek voor activiteiten als kamperen, wandelen, klimmen, fietsen, kanovaren en kajakken, iets wat de docenten maar al te goed weten. Daarom sturen ze hun leerlingen een hele maand weg, om door middel van kompas en kaart hun weg terug te vinden. Iets wat heel veel leerlingen heel leuk vinden, als ze tenminste met hun vrienden in een groep mogen. Maar wat als dat niet zo is? Wat als je met mensen in een groep moet waar je helemaal geen band mee hebt?


    In dit RPG volgen we 10 jongeren, uit hele verschillende groepjes, die met elkaar in het groepje geplaatst worden. ’s Avonds laat worden ze geblinddoekt uit hun bed gehaald en in een busje gegooid, waardoor ze er geen idee van hebben met wie ze in het groepje komen. Als ze hun blinddoeken eenmaal af mogen doen staan ze met zijn alle op de middle of nowhere en voor ze het weten is het busje alweer weg gereden. Daar staan ze dan, met mensen die ze of helemaal niet kennen of waar ze echt een hekel aan hebben. Een maand lang zullen ze, zonder mobieltjes, zonder iets dat hun in verbinding brengt met de bewoonde wereld, met zijn tienen moeten overleven, proberend de weg terug te vinden. Zal ze dit lukken? Zal er vriendschap ontstaan of zullen ze alleen maar een grotere hekel aan elkaar krijgen?


    Regels:
    - Je houdt je aan de algemene regels.
    - Niet met zijn tweeën/drieën alles vol spammen.
    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - Speel realistisch. Ze haten elkaar, ga niet ineens knuffelen of na 10 berichten al zoenen.
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.


    Topic 2



    Meiden:
    - Julia Faye Dubois - cheerleader - 18 - TheseWords
    - Leslie Fields - hoofdredacteur schoolkrant - 18 - jaimyhoi
    - Delilah "Dee" Evelyn Whittemore - toneelclub - 18 - Lahey
    - Mercedes June Williams - pestkop - 18 - Humblebee
    - Milou Ranel Addams - natuurfanaat - 18 - TheMarauders
    - Claire Karin Millens - durfal - 18 - Naomia


    Jongens:
    - Will Riley Stewart - mooiboy - 19 - Demi1309
    - Gregory 'Greg' Montgommery - emo - 18 - Feline
    - Alan Rider - muzikant - 18 - TheMarauders
    - Bradley Alex MacGreggor - captain van footballteam - 19 - WillNotLearn
    - Stefan Kellian Vendro - nerd - 18 - Risus
    - Timity 'Tim' Landon - homoseksueel - 18 - Klaine4Ever


    Rollentopic
    Rollenstory

    Als het topic vol is als ik NIET online ben, mag de laatste persoon die op pagina 20 gereageerd heeft een nieuw forum aanmaken. Als ik WEL online ben, doe ik het zelf.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:06 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [iemand met Alan / Milou praten?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Delilah “Dee” Evelyn Whittemore
    'Natuurlijk wil ik dat,' zegt Will. Ik hoef zijn gezicht niet eens te zien om te weten dat er een grijns op zijn gezicht staat, de toon is genoeg. 'Ik had verwacht dat je het wel wat langer zou volhouden. Maarja, iedereen wilt mijn hulp'. Ik rol met mijn ogen. 'Droom lekker verder loverboy,' meld ik hem. Iets later voel ik zijn handen op mijn schouders. Als hij klaar is wil mijn bandjes weer goed doen maar hij is me voor, wat me irriteert. Zijn hand glijdt nog even over mijn arm, wat me ook irriteert, en valt dan van me af. Ik ga weer recht zitten en zie dat Will zijn handen in de rivier wast om de zonnebrand er af te krijgen. Ik blijf even zijn kant op kijken, zet dan mijn zonnebril weer op en laat mijn benen weer in het water hangen. 'Weet jij wanneer we weer gaan lopen?' vraag ik aan Will. Waarschijnlijk als het na drie uur is, wat aan de stand van de zon te zien nog anderhalf uur duurt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    TheMarauders schreef:
    [iemand met Alan / Milou praten?]


    {Bradley wel?}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Bradley wel?}


    [Nice :3 You may choose who (Alan = bij gitaar -zoals altijd- tegen een boom en Milou zit tegen een andere boom)]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    TheMarauders schreef:
    (...)

    [Nice :3 You may choose who (Alan = bij gitaar -zoals altijd- tegen een boom en Milou zit tegen een andere boom)]


    {Bradley zit tegen een boom muziek te lusiteren en water te drinken.. Stuur er maar één van de twee heen ofzo :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Milou Ranel Addams

    Ik zie een jongen zitten die muziek luistert. Een beetje aarzelend wandel ik op hem af en ga naast hem zitten. 'Wat luister je?' vraag ik dan zacht en zorg dat ik hem kan zien door mijn haar wat weg te strijken. Of hij nou rot ging reageren of niet, ik had iets tegen iemand gezegd en dat was al heel wat, je wist hier bij niemand hoe hij of zij ging reageren. Ik had alleen, na veel gemopper, mezelf ovegehaald een shirt met korte mouwen aan te doen en me in te smeren in plaats van de lange, te grote blouse die ik aan had gehad.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Duss, waar kan meneer Stefan inspringen ?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bradley Alex MacGreggor
    Aangezien ik net een slok neem van het water uit de rivier zie ik dat er een meisje naar me toe loopt, ze lijkt te aarzelen en gaat vervolgens naast me zitten en vraagt waar ik naar luister. Ik begin me steeds meer te ergeren aan het fijt dat ik de namen van de mensen hier niet weet. Ik stopte de muziek om mijn oordopjes vervolgens langs mijn nek te laten hangen 'Een remix, ik zocht iets luid genoegs om de andere mensen te overstemmen' Andwoord ik simpelweg terwijl ik nog een slok nam van het water, waarschijnlijk zou ik er zometeen maar minder van moeten drinken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Risus schreef:
    [Duss, waar kan meneer Stefan inspringen ?]


    [Hij kan naar Julia lopen? Die zit ergens op een rots en is blijkbaar achtergelaten door Alan en Claire and dus alone]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Stefan Kellian Vendro.

    Zoals normaal laat ik de dingen rustig voorbij gaan. Toch loop ik achter ze aan. Ik vraag me af wat we hiervan moeten leren. Denken ze nou echt dat we nu met elkaar gaan praten? Ik denk dat als ik begin te praten ik toch alleen maar gezeik krijg. Denken ze nou echt dat we daar wat van leren? Dan zit ik toch nog liever op school.
    Ik schop tegen onwillekeurige steentjes aan, terwijl ik een beetje achter de groep aanloop. Ik weet bijna zeker dat niemand een flauwe benul heeft van waar we nu eigenlijk zijn. Ik kijk even rond en mijn blik blijft hangen op een van de cheerleaders die op een rots zit. Geen denken aan dat ik met haar ga praten. Ik bedoel, heeft ze ooit wel eens naar me omgekeken? Volgens mij heeft niemand hier dat ooit gedaan. Ach, ze moet nu al uitrusten zeker. Tja, we zijn al zó lang aan het lopen. Een zacht, maar spottend lachje rolt over mijn lippen, terwijl ik mijn hoofd even schud en een andere kant op kijk.

    [Julia zou het gezien kunnen hebben ?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Julia Faye Dubois
    Als zowel Alan als Claire weer weg lopen blijf ik alleen en verveeld achter op de rots. Even komt er een kleine zucht uit mijn mond, dit hele kamp sloeg nergens op. Niemand hier mocht elkaar echt, niemand was hier met vrienden en de meeste kenden de namen van de anderen nieteens. Misschien dat we daarom met zijn allen in één groep waren gegooit, dat ze wouden dat we vrienden werden of onze krachten zouden bundelen om uiteindelijk thuis te komen. Nou, dat konden ze vergeten, ik was niet van plan écht vrienden met iemand hier te worden en de weg... die zocht ik zelf wel uit. Even liet ik mijn blik over de groep gaan, tot ik een jongen aankeek die al een hele tijd naar me aan het staren was. 'Kun je het zien?' vroeg ik arrogant. Kijk lekker een andere kant op, ga een leven zoeken ofzo.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 15:59 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Greggory 'Greg' Montgommery
    Ik kijk even rond. Ik zie een cheerleader op een rots zitten, een jongen die muziek luistert en nog wat mensen die wat tegen elkaar praten. Maar geen van hen lijkt de weg te weten, geen van hen lijkt door te willen gaan. Ik ging even op een andere steen zitten en dronk water uit mijn flesje terwijl ik muziek luisterde door mijn koptelefoon. Ik had het mega warm, maar ja, wat wilde je ook met zwarte kleding. Ik dronk mijn flesje half leeg en stopte hem weer weg in mijn tas. Ik keek nog een keer rond naar de mensen en probeerde zo vriendelijk mogelijk te kijken.


    26 - 02 - '16

    Milou Ranel Addams
    'Dat is te begrijpen.' zeg ik. Ik probeer een grote dikke bromvlieg weg te wapperen met mijn hand, hij irriteert me door voor mijn neus te gaan zitten vliegen. 'Denk je dat we ooit nog vertrekken?' zucht ik. Ik had geen rust nodig gehad, het was helemaal niet lang lopen geweest, maar meisjes met hakken of hele onsportievelingen konden het vast niet aan zo lang lopen. Ik zag veel mensen verveelt of vermoeit kijken, ik knikte even naar Greg en richtte mijn aandacht toen weer aan mijn broek, ik kon het niet laten deze te verwisselen voor een korte broek. Hij was halflang, dus echt warm had ik het niet.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Bradley Alex MacGreggor
    'Dat is te begrijpen' Zei ze waarna ze een bromvlieg probeerde weg te krijgen door te wapperen met haar hand om vervolgens te vragen of ik dacht dat we ooit nog gingen vertrekken en ze knikte tegen de jongen met het zwarte haar waarna ze haar aandacht weer naar haar boek richte. 'Als we ooit nog terug willen komen hoop ik snel' Andwoord ik simpelweg, zelf had ik een zwart T-shirt, losse, halflange spijkerbroek en een paar sneakers aangedaan en warm had ik het niet echt als ik maar genoeg bleef drinken aangezien ik nu toch al hooftpijn had.


    Don't be like the rest of them, darling

    [What did I miss? En waar kan Claire inspringen? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp