• Ik vraag me dat dus welles af eh.
    Wat inspireert mensen (jullie) nou in het 'leven'
    of wat dan ook.
    Dat als je in de put zit, wat inspireert je dan om verder te gaan
    of voor een story ofzo juist.

    Ik word zelf geïnspireerd door Quotes of als iemand mij inspireert met dingen die diegene heeft gedaan ofzo.
    Bijvoorbeeld: Talia is een meisje en zij maakt beauty filmpjes op youtube, en ze heeft kanker dus is ze kaal. Maar ze geniet van haar leven. Kijk dat inspireert me. Dat what ever happen, they still keep going. (Ik kan geen engels maarja)

    en wat me ook inspireert, zijn een paar van me vrienden in bosnië ookal is hun leven moeilijk en hebben ze niet veel. Ze zijn zo dankbaar voor wat ze hebben.

    oke nu jullie :3

    wat inspireert je? haha


    even a white rose has a black shadowx

    Muziek, foto's en soms gewoon wezenloos naar buiten staren. ik kijk dan wel recht op een soort bos, dus dat is dan wel weer mooi:) Of het strand en water. Maar ook gewoon mensen die om me heen leven enzo. Tja... Maar ook quotes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Muziek, films, kunst, mensen die ik respecteer.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Rhaegar schreef:
    Alles om me heen (krul)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Tokio Hotel (:


    Life is full of fake people

    Flyleaf en dan vooral Lacey. Wat zij heeft meegemaakt en hoe ze er bovenop gekomen is. Ik heb het niet zo voor die tekstjes die sommige artiesten bij hun liedjes zeggen, maar bij Lacey zou ik alleen naar die tekstjes kunnen luisteren. Ze duren soms zeven minuten and I don't care. Hoe ze het altijd zegt, raakt me. Door Flyleaf ben ik wat meer beginnen genieten van het leven toen ik het even moeilijk had.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Everything.


    26 - 02 - '16

    Natuur, grote steden, muziek


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind